SVD Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Du er ikke helt ferdig med å rette skrivefeil, Aalton Busted Jeg er utrolig glad i rediger funksjonen Du glemmer punktum! Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Hvem er denne Hassan som det har vært såpass gnål om i det siste? Har vært litt inaktiv i kafèen en ukes tid, så da misser man mye. Hei forresten Steffen * vinke til samen * En nordmann, som kaller seg hassan og er for og si det veldig mildt. Veldig dårlig i norsk. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Du glemmer punktum! Nå var du morsom Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Synes egentlig dere bør slutte og diskutere om denne fyren, bakgrunnen hans etc. Er det ikke "baksnakking" uthenging? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 (endret) Hassan kan med andre ord være en av samtlige innvandrere i har i det norske samfunnet. edit: Hvordan kom folk inn på vedkommende i første omgang? Endret 22. april 2009 av Slettet-77do0b Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Hvem er denne Hassan som det har vært såpass gnål om i det siste? Har vært litt inaktiv i kafèen en ukes tid, så da misser man mye. Hei forresten Steffen * vinke til samen * Hei Egil Jeg vil se Rocky filmene!!! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Nå er vi med, sammen for livet *gaule* Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Synes egentlig dere bør slutte og diskutere om denne fyren, bakgrunnen hans etc. Er det ikke "baksnakking" uthenging? Vel, man kan vel si at det var han som startet... Så han kan få igjen med samme mynt Lenke til kommentar
SVD Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Du glemmer punktum! Nå var du morsom Tenker du på at jeg ikke brukte det selv, så må jeg si at man trenger ikke det hvis man har utropstengn! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Synes egentlig dere bør slutte og diskutere om denne fyren, bakgrunnen hans etc. Er det ikke "baksnakking" uthenging? Det hadde en viss underholdningsverdi den ene kvelden. Nå er det bare tværing. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 (endret) Se filmen hos Youtube Digg sang, og konge video xD Endret 22. april 2009 av Sameboe Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Rockyfilmene har jeg egentlig aldri følt noe særlig sterk dragning mot, noe som har resultert i at jeg aldri har sett noen av dem desverre. Får finne meg en samlepakke på blu-ray når jeg får råd kanskje Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Synes egentlig dere bør slutte og diskutere om denne fyren, bakgrunnen hans etc. Er det ikke "baksnakking" uthenging? Det hadde en viss underholdningsverdi den ene kvelden. Nå er det bare tværing. Må desverre si meg enig Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Jepp, da sier vi det holder. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 (endret) Aaah. [ikke oppfordring til å ta det opp igjen] Var samme opplegg som legokameraet til Sameboe for en stund siden? [/ikke oppfordring til å ta det opp igjen] Det drøyde i alle fall aaaalt for langt. Endret 22. april 2009 av Slettet-77do0b Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Rockyfilmene har jeg egentlig aldri følt noe særlig sterk dragning mot, noe som har resultert i at jeg aldri har sett noen av dem desverre. Får finne meg en samlepakke på blu-ray når jeg får råd kanskje De anbefales...Jeg digger dem, og er nærme å gråte hver gang han vinner en kamp Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Apropos Rocky-filmene, anbefaler jeg alle å se mesterverket "Raging Bull". Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Herlig sang, digg video. Jeg vil ha alle t-skjortene : o Lenke til kommentar
SVD Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Rockyfilmene har jeg egentlig aldri følt noe særlig sterk dragning mot, noe som har resultert i at jeg aldri har sett noen av dem desverre. Får finne meg en samlepakke på blu-ray når jeg får råd kanskje De anbefales...Jeg digger dem, og er nærme å gråte hver gang han vinner en kamp Føler med deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg