CypheroN Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 w00t? "w00t"" betyr ikke "what", visste du det? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Dustemikler. Alt dette snakket om sjokolade gjorde at dere fikk meg til å dra på butikken og kjøpe smågodt. Dere skylder meg i felleskap 121 kroner. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Huff.... Samboeren har tenkt å gå ifra mamma. Det har vel vart i 4 år, og jeg må si at jeg har blitt riktig så glad i han. Vi har hatt kjempemange stunder sammen og det har gått kjempebra, men jeg er redd det vil snu seg nå. Ååå, det var ikke sånn her jeg trodde at dagen skulle ende. Utrolig kjipt egentlig, kan noen trøste meg? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Tror du det hjelper med smågodt? Jeg har det. Du kan få litt av meg. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Huff.... Samboeren har tenkt å gå ifra mamma. Det har vel vart i 4 år, og jeg må si at jeg har blitt riktig så glad i han. Vi har hatt kjempemange stunder sammen og det har gått kjempebra, men jeg er redd det vil snu seg nå. Ååå, det var ikke sånn her jeg trodde at dagen skulle ende. Utrolig kjipt egentlig, kan noen trøste meg? Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Huff.... Samboeren har tenkt å gå ifra mamma. Det har vel vart i 4 år, og jeg må si at jeg har blitt riktig så glad i han. Vi har hatt kjempemange stunder sammen og det har gått kjempebra, men jeg er redd det vil snu seg nå. Ååå, det var ikke sånn her jeg trodde at dagen skulle ende. Utrolig kjipt egentlig, kan noen trøste meg? Stakkar *kosepåWiciwato* Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Tror du det hjelper med smågodt? Jeg har det. Du kan få litt av meg. *stjele smågodt fra Lars* Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 *stjele smågodt fra Lars* HEI! Du får ikke! Du har ikke familiekrise ... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Tror du det hjelper med smågodt? Jeg har det. Du kan få litt av meg. Jeg vil ha! Din snik! Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 *stjele smågodt fra Lars* HEI! Du får ikke! Du har ikke familiekrise ... Samer får ikke. De tar. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 *stjele smågodt fra Lars* Eyyh, det skulle jeg Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Tror du det hjelper med smågodt? Jeg har det. Du kan få litt av meg. Kan jeg være så snill å få en bitte liten godte ? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Jeg vil ha! Din snik!Kom og få da.*lokke* Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Lager man mat naken med steikepanne, blir det mange små brannsår når fettet spruter. Ikke god ide. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Yes, begynner seint i morra =D Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Kan jeg være så snill å få en bitte liten godte ?Du kan få EN siden du spurte så pent. Vil du ha søt, salt eller sur godte? Lager man mat naken med steikepanne, blir det mange små brannsår når fettet spruter. Ikke god ide.Takk jeg har prøvd det der. Et annet tips i samme slengen. OM du lager mat naken, ikke stek bacon. Og om du steker bacon mens du er naken, ikke stek det i olje. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Kan jeg være så snill å få en bitte liten godte ?Du kan få EN siden du spurte så pent. Vil du ha søt, salt eller sur godte? HOLD KJEFT! Du frister meg! Jeg vil og ha, men jeg orker ikke reise på butikken, dessuten er jeg egentlig blakk, og prøver å være sunn. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Sjokoladegodte! Det er utrolig hvordan en samtale hvor en bruker ber om trøst grunnet tragisk situasjon kan utarte seg til å stjele godteri fra Lars - only in DNFK, is say. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 HOLD KJEFT! Du frister meg! Jeg vil og ha, men jeg orker ikke reise på butikken, dessuten er jeg egentlig blakk, og prøver å være sunn. Kom og få sa jeg jo. Du kan få salt namme, du. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg