Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kan du forklare meg hva vegitariansk lasangne inneholder?

Vita hjertegod "ost" med pasta og bønner? :p

Kan du forklare meg hva en lasange inneholder?

I så fall, trekk fra kjøttet, og vips. En vegetariansk lasange. Eventuelt bytt ut kjøttet med diverse grønnsaker. Stekt sopp, for eksempel. Ting man stort sett finner i "vanlig" lasange også.

+1

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
Jeg er med... hvor mye er det snakk om? en pall?

Jeg tenkte 6 kartonger, dvs. 96 bokser. Kan se litt mer her, men det spørs jo på hvor mange vi får med. Vurderer å lage en tråd for å se om det er flere som er interessert. Er bare at trådstarter kanskje automatisk får hovedansvar for dette, og vet ikke om jeg vil ha det. Kanskje noen andre som gidder å ta det på seg.

Så er det det at man må egentlig bestille som skoleklasse eller bedrift, men burde ikke være noe problem tror jeg.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Tja, blir 16 bokser på hver da? Synes det hørtes litt mye ut kanskje, men er vi derimot 8, så blir det 12 bokser på hver, det høres litt bedre ut? I så fall blir det 360 kr på hver, om jeg ikke tar feil.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
er det bare marsipan?

Tror ikke det

Edit: Er litt usikker. i så fall er det kjipt, er ikke så stor fan av masripan, tenkte mer på "fargeplett" eller hva den heter, feks. Burde vel gå an å kjøpe ander ting en marsipan.

Endret av Slettet+5132
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Fantastisk. :p

Skal jeg gidde å kle på meg, gå ned og fikse meg mat?

hvor har kle på seg og mat not å gjøre med hverandre? funker fett og lage mat uten klær :ph34r:

Ikke når man bor med flere andre :p

Lenke til kommentar

Noen som hørte om da de fant benmel i de hvalene?

:p

Fantastisk. :p

Skal jeg gidde å kle på meg, gå ned og fikse meg mat?

hvor har kle på seg og mat not å gjøre med hverandre? funker fett og lage mat uten klær :ph34r:

Ikke når man bor med flere andre :p

Er det ikke da det blir interesangt?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...