Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Lars, sleng på deg russeklærne og kom til Steinkjer, og lat som om du er fjern et eller annet menning til meg og lek russ med meg i helga :D

Da må jeg låne brodern sine russeklær. Da må du kalle meg christian hele tida sånn at jeg ikke blir avslørt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

i Mo i Rana, hørte jeg om en pizzaresturant som hadde brukt kattemat på pizzaene, de ble tatt på fersken da en som skulle levere en pakke gikk inn på kjøkkenet, der holdt en mann på og slo på en biff på gulvet, det var rotter som bodde på kjøkkenet der også :yucky:

En kamerat av meg hadde spist på den resturanten to ganger, (før noen viste noe selvfølgelig) og han ble svimmel begge gangene og måtte på toalettet! men maten skulle vist se helt bra ut.

*poster for og få Kanin33 til og miste matlysten*

Endret av SVD
Lenke til kommentar
i Mo i Rana, hørte jeg om en pizzaresturant som hadde brukt kattemat på pizzaene, de ble tatt på fersken da en som skulle levere en pakke gikk inn på kjøkkenet, der holdt en mann på og slo på en biff på gulvet, det var rotter som bodde på kjøkkenet der også :yucky:

En kamerat av meg hadde spist på den resturanten to ganger, (før noen viste noe selvfølgelig) og han ble svimmel begge gangene og måtte på toalettet! men maten skulle vist se helt bra ut.

Du er slem :ermm:

Lenke til kommentar
i Mo i Rana, hørte jeg om en pizzaresturant som hadde brukt kattemat på pizzaene, de ble tatt på fersken da en som skulle levere en pakke gikk inn på kjøkkenet der holt en mann på og slo på en biff på gulvet, det var rotter som bodde på kjøkkenet der også :yucky:

Slike historier går om minst en restarant i hver by. Og det er alltid en kamerat eller en kamerat av en kamerat som har sett det. Likevel så hører man aldri at de har blitt ferska av mattilsynet. Vandrehistorie.

Lenke til kommentar
faktisk ikke en vandrehistorie.

Neinei. Det er det jo aldri.

Uansett, hvis de hadde brukt kattemat på pizzaen:

1: Hvorfor? Det er dyrere enn vanlig boksmat

2: Det er like strenge krav til kattemat som til menneskemat så what's the big deal with that?

Lenke til kommentar
Vi har slike i Orkdal også, bortsett fra at der blir de ferska av mattilsynet også og blir bøtelagt og sånn, vet aldri om de fikser det da, stoler aldri på sånne steder i Orkdal :p

Har en kina bod her i Vikersund som visst nok har hår i maten sin :ermm:

EDIT: Og dette er svære dotter med hår, som man legger merke til enten en vil eller ikke!

Endret av Sameboe
Lenke til kommentar

Faen! Skal spise pizza straks =(

Lenke til kommentar
Kan du forklare meg hva vegitariansk lasangne inneholder?

Vita hjertegod "ost" med pasta og bønner? :p

Kan du forklare meg hva en lasange inneholder?

I så fall, trekk fra kjøttet, og vips. En vegetariansk lasange. Eventuelt bytt ut kjøttet med diverse grønnsaker. Stekt sopp, for eksempel. Ting man stort sett finner i "vanlig" lasange også.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Noen her som er veldig glad i hval sjokolade? Lurer på om det er flere her som kunne tenke seg å bestilt eske med masse sjokolade fra Hval og spleisa på det. Hvis man bestiller feks. 6 kartonger så får man en slik boks med sjokolade til 30kr per stk, istede for ca 50 kr som man betaler i butikken.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...