Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Idag opplevelde jeg å bli klippet på en måte jeg aldri har opplevd før. Frisørdamen brukte frisørkniven sin til minst 80% av klippingen. Saks brukte hun bare til finstussingen. Var en ganske artig opplevelse egentlig, og hun var sinnsykt effektiv med den kniven. Håret falt fort ja. ^^

Lenke til kommentar
Fordi det finnes folk som er veldig overbeskyttende mot søstra si

Så overbeskyttende at du (uten at hun vet det) har kontroll på halvparten av det hun gjør, og vet mer om hva hun gjorde den og den kvelden enn hun gjør? =D

Lenke til kommentar
eg kjøper kledene mine på fretex, elle arvar frå andre. eg kjøpar aldreg nte klede for det har eg ikkje råd til. eg arvar til og med underbuksene mine.

(viss noken seier at det uhygiensik å arve underbukser så kan dykk dra til helvete :) )

Det er ikke uhygienisk om du arver undertøy og vasker det godt, men det blir sett på som unormalt. Hvorfor kjøper du klær på Fretex? (no offence, lurer bare..)

nja, det er mora mi som kjøper klær til meg så hu kjøper bare der så arver jeg underbuksene fra broren min

eg kjøper kledene mine på fretex, elle arvar frå andre. eg kjøpar aldreg nte klede for det har eg ikkje råd til. eg arvar til og med underbuksene mine.

(viss noken seier at det uhygiensik å arve underbukser så kan dykk dra til helvete :) )

Neei schnell, ikke la meg miste troen på deg! :)

Nei please Rasch!!! Eller kva meiner du??

Lenke til kommentar
Idag opplevelde jeg å bli klippet på en måte jeg aldri har opplevd før. Frisørdamen brukte frisørkniven sin til minst 80% av klippingen. Saks brukte hun bare til finstussingen. Var en ganske artig opplevelse egentlig, og hun var sinnsykt effektiv med den kniven. Håret falt fort ja. ^^

Har opplevd det samme! Håret blir faktisk veldig kult etter sånn behandling! :) RPP?

Hvor ble det av herjemannen?

Espen: Du har et bud her! Trenger pix thou.

Endret av Rasch
Lenke til kommentar
åhh ja, det er elsk å bli klipt med kniv. blir mye bedre tupper også. elsker smålugginga :)

Jeg har en blond og blåøyd søster på 10 blir 11 i juni. Anyone?
how much?

Så overbeskyttende at du (uten at hun vet det) har kontroll på halvparten av det hun gjør, og vet mer om hva hun gjorde den og den kvelden enn hun gjør? =D
Jeg liker å tro det, men tar nok feil
Lenke til kommentar
Fordi det finnes folk som er veldig overbeskyttende mot søstra si

Der har du meg :)

*nikke bekreftende*

Irriterer meg over at det ikke er noen Fretex i Steinkjer :<

Må jeg faktisk bruke mye penger på hatt og sko...

ikke kjole asså?

Nei, prøver fortsatt å få sydd min egen, gule sommerkjole med sorte polkadotter.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...