Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Åh ja, den er flott. Er ikke ferdig med den selv, men fantastisk bok så langt. Og hvert kapittel er innledet av en liten tegning. :-3

Du kjøpte ikke hele Dragons-trilogien altså? Fant de på Outland til 199,- det er de tre første bøkene i hele serien, også sett på som tre av de beste.

Stemninga er så tjukt malt at man nærmest hører Baldur's Gate-musikken i bakhodet mens man leser om tavern-scener eller skumle dungeons med dverger og drager i.

Nei, jeg tenkte på det, at det ville være lurt, men så følte jeg at jeg ikke hadde råd, siden det var en bok jeg kom på jeg ville ha mens jeg bestilte noe andre greier :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Ski?

Det er jo såvidt snø ute

Han er nordlending... Har du sett hvordan været er oppi Nord pacman :p ?

TøseGuri heter jeg nå.. :p

Han er nordfra ja, det forklarer jo alt..

Lenke til kommentar

Slutta å gå på platebutikker for å kjøpe noe, for jeg endte alltid opp med 4-5 plater jeg IKKE skulle inn og kjøpe i tillegg. Altfor dyrt. Men laster ikke ned noe musikk heller..er vel fornøyd med det jeg har liggende i mp3-foldern min, da.

I mine yngre dager kunne jeg henge i timevis på en platebutikk og høre på plater og evt kjøpe. Er liksom ikke moro lengre.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Bytex, jeg er sånn enda.

Irriterende for budsjettet mitt.

Klarer ikke passere Platekompaniet uten å gå inn for å titte litt, og klarer ikke å bare gå inn for å titte litt uten å kjøpe noe.

Enda verre er det med platebutikker som ikke er i kjede, der er det bare å ramle inn på formiddagen og ramle ut igjen på ettermiddagen :p

Lenke til kommentar

Har fått mere sansen for musikk-DVD'r enn plater de siste årene. Men det hjelper jo ikke akkurat på pengeboka det heller. Så jeg lar heller være.

Smellen jeg pleier å gå på er at jeg ikke HAR noe budsjett, og har alltid vært nesten klin blakk 1-2 uker før lønn kommer. Nå har jeg blitt flinkere å roe ned overforbruk rett etter lønningsdag. F.eks. har jeg 4500 på konto nå og får lønn om ei uke. Det går helt fint.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Jeg har heller ikke noe budsjett, jeg bare liker å innbille andre at jeg har det.

Har gitt opp å prøve å holde et, prøvd i flere år nå.

Har betalt det viktigste å betale, husleia.

Nå står jeg vel igjen med 3000 kr og skal leve til 15. mai på det.

Til helga er det russeslipp, neste helg er det et par konserter jeg vil på, vips, blakk :p

Lenke til kommentar

Sovet? Tja..la meg for en time eller to på øyet kl 17 igår, våkna kl 21 og tenkte "Faen, det ble lenge". Så våkna jeg igjen kl 02 og tenkte "jaja, kan like godt bare holde senga". Sto opp 0730 fordi jeg ikke gadd å ligge å lese/halvsove mere.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Goood morgen, villroser. Har dere en bra dag?

Strengt talt er det for tidlig å finne ut om det er en bra dag eller ikke, men så langt har den vært bra :wee:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...