Trygve Onnestad Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Ok, jeg har ingen av delene blir nok en tur ned på apoteket i morgen tidlig. tviler jeg får sove med slike smerter. spiste en dert tannkrem . Mint greier. kansje det funker litt Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Varm te med honning kan også lindre midlertidig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 (endret) Jag kjedar mig Endret 22. april 2009 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Nå køyer jeg tror jeg. Lyst på mer øl, men best å la være. Skal på NAV i morra. Sov godt folkens Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Du er skremmende ofte på Nav Lars. Mulig jeg har feil inntrykk men. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Du er skremmende ofte på Nav Lars. Mulig jeg har feil inntrykk men. Sånn er det når man endelig har fått en saksbehandler som faktisk bryr seg og prøver å hjelpe i stedet for de idiotene som bare prøver å bli kvitt deg raskest mulig. Stor forskjell. Men tro det eler ei, men jeg tror jeg er på vei oppover nå. Skal ut i noe opplegg i regi av dem nå til neste uke så er bare et møte for å fortelle meg hva det egentlig går ut på. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 (endret) I have faith in Lars.(really, I do) Har forøvrig et jobbintervju selv imorgen. Endret 22. april 2009 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Du er skremmende ofte på Nav Lars. Mulig jeg har feil inntrykk men. Er faktisk slik som Lars og kan jo ta med meg også må styre med, og er veldig vanlig når NAV er som en gjeng Zombier utenom noen få som virklig vil hjelpe. Og da mener jeg frekke komentarer..bli pratet til på en nedverdigende måte:( Og mange mennesker har det slik desverre. Lenke til kommentar
Bango Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 (endret) Nye nav i bergen vil bli utrolig shit. Mamma har vært og sett på det, hun jobber med noe. Og for hele bergenhus og bergen sentrum vil nav ha to skranker, som står åpent til midt i rommet. så folk med angst vil ikke klare å gå bort til kassen og fortelle om problemene sine til de bak kassen forran alle andre som er der, før de blir overført videre. Endret 22. april 2009 av Sir Tojo Lenke til kommentar
SVD Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Nye nav i bergen vil bli utrolig shit. Mamma har vært og sett på det, hun jobber med noe. Og for hele bergenhus og bergen sentrum vil nav ha to skranker, som står åpent til midt i rommet. så folk med angst vil ikke klare å gå bort til kassen og fortelle om problemene sine til de bak kassen forran alle andre som er der, før de blir overført videre. hva gjør man ikke for og spare penger? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Å være brukermoddis er det værste jeg kan forestille meg. Ikke minst fordi alt man da skriver og gjør dømmes av enkelte brukere som klager på ALT. "Kult å banne idioter" tenker noen..men kan jo ikke bare banne folk høyre og venstre uansett, det må diskuteres med styret og alt mulig rart. Pluss at det blir heldagsjobb å stenge og flytte tråder. Nei, det kommer jeg aldri å søke på. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Bytex, i går fikk jeg "Dragons of Autumn Twilight" i posten, gleder meg til å starte på den Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 (endret) Åh ja, den er flott. Er ikke ferdig med den selv, men fantastisk bok så langt. Og hvert kapittel er innledet av en liten tegning. :-3 Du kjøpte ikke hele Dragons-trilogien altså? Fant de på Outland til 199,- det er de tre første bøkene i hele serien, også sett på som tre av de beste. Stemninga er så tjukt malt at man nærmest hører Baldur's Gate-musikken i bakhodet mens man leser om tavern-scener eller skumle dungeons med dverger og drager i. Endret 22. april 2009 av Bytex Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Hvem stemmer for at jeg skal ta en dusj ?? Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Hvem stemmer for at jeg skal ta en dusj ?? Jeg GJør det !! ! GJØRDETNÅ Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Stemmer imot, så du kan gå og stinke på skolen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Hvem stemmer for at jeg skal ta en dusj ?? Dusj er for pyser. Nye moten er å lukte dritt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Hehe jeg tok en dusj jeg Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Gud evening... Infidels! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre Vi har ski dag, jeg har ikke ski, bestemor er hjemme ?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg