Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Du er skremmende ofte på Nav Lars. Mulig jeg har feil inntrykk men.

Sånn er det når man endelig har fått en saksbehandler som faktisk bryr seg og prøver å hjelpe i stedet for de idiotene som bare prøver å bli kvitt deg raskest mulig. Stor forskjell. Men tro det eler ei, men jeg tror jeg er på vei oppover nå. Skal ut i noe opplegg i regi av dem nå til neste uke så er bare et møte for å fortelle meg hva det egentlig går ut på.

Lenke til kommentar

Nye nav i bergen vil bli utrolig shit. Mamma har vært og sett på det, hun jobber med noe. Og for hele bergenhus og bergen sentrum vil nav ha to skranker, som står åpent til midt i rommet. så folk med angst vil ikke klare å gå bort til kassen og fortelle om problemene sine til de bak kassen forran alle andre som er der, før de blir overført videre.

Endret av Sir Tojo
Lenke til kommentar
Nye nav i bergen vil bli utrolig shit. Mamma har vært og sett på det, hun jobber med noe. Og for hele bergenhus og bergen sentrum vil nav ha to skranker, som står åpent til midt i rommet. så folk med angst vil ikke klare å gå bort til kassen og fortelle om problemene sine til de bak kassen forran alle andre som er der, før de blir overført videre.

 

hva gjør man ikke for og spare penger?

Lenke til kommentar

Å være brukermoddis er det værste jeg kan forestille meg. Ikke minst fordi alt man da skriver og gjør dømmes av enkelte brukere som klager på ALT. "Kult å banne idioter" tenker noen..men kan jo ikke bare banne folk høyre og venstre uansett, det må diskuteres med styret og alt mulig rart. Pluss at det blir heldagsjobb å stenge og flytte tråder. Nei, det kommer jeg aldri å søke på.

Lenke til kommentar

Åh ja, den er flott. Er ikke ferdig med den selv, men fantastisk bok så langt. Og hvert kapittel er innledet av en liten tegning. :-3

 

Du kjøpte ikke hele Dragons-trilogien altså? Fant de på Outland til 199,- det er de tre første bøkene i hele serien, også sett på som tre av de beste.

 

Stemninga er så tjukt malt at man nærmest hører Baldur's Gate-musikken i bakhodet mens man leser om tavern-scener eller skumle dungeons med dverger og drager i.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...