Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva slags øl?

 

Min statistikk:

 

WDC WD3200BEVT-22ZCT0 320.0 GB Helse Status: God, Kjørte timer 3616, Oppstart teller: 609 ganger

WDC WD10EAVS-00D7B0 1000,2GB Helse Status: God, Kjørte timer 1304, Oppstart teller: 116 ganger

WDC WD1600BEVS-00RST0 160.0GB Helse Status: God, Kjørte timer 3082, Oppstart teller: 635 ganger

Lenke til kommentar
Lars, hvorfor er ikke du brukermoderator?

Vel.. Jeg søkte forrige runde de ville ha. Da fikk jeg beskjed om at moderatorteamet var veldig splittet. Omtrent halvparten syntes det var en god ide og resten syntes at det ikke var noen god ide. Denne runden har jeg latt være å søke. Jeg tror mye av gleden med å poste hadde forsvunnet. Som vanlig bruker kan jeg bevege meg veldig nær grensen til hva som er lov og ikke. Men som moderator hadde jeg vært nødt til å ta meg sammen og være seriøs hele tida. Jeg veit ikke om jeg ønsker å si fra meg så mye. Fotsatt ikke helt sikker, men jeg tror jeg lar være å søke denne runden. Selv om enkelte moderatorer har hintet "off the record" om ikke jeg skulle søke. Har fortsatt litt grums på warnhistorikken min som kan stoppe meg også.

 

Hva slags øl?

 

Min statistikk:

 

WDC WD3200BEVT-22ZCT0 320.0 GB Helse Status: God, Kjørte timer 3616, Oppstart teller: 609 ganger

WDC WD10EAVS-00D7B0 1000,2GB Helse Status: God, Kjørte timer 1304, Oppstart teller: 116 ganger

WDC WD1600BEVS-00RST0 160.0GB Helse Status: God, Kjørte timer 3082, Oppstart teller: 635 ganger

Heineken.

 

Du er tydeligvis ikke blandt de som lar maskina stå på hele tida skjønner jeg.

Lenke til kommentar
Ingen som vet hva som tar knekken på vond hals? blir værre og værre for hver gang jeg svelger .

Cosylan. Eventuelt litt Dr. Nielsen Bitter om du har det i barskapet. Eller du kan bare kjøre på med 600mg ibux (tre små tabletter) og 1000mg paracetamol ( to tabletter) i kombinasjon. Fått anbefalt det av lege.

Curamed med råmelk kan også hjelpe.

Lenke til kommentar
Edit: Det skylles forøvrig støy og varmeproblemer. Jeg har en slik på vei, som det skal bli morro å teste ut.

Jeg har en sekundærmaksin jeg har tenkt å putte en TB-disk fra samsung i som skal stå som server. Og så logge på remote på utorrent og legge til nedlasinger remote. Den kommer nok til å få god statistikk med tanke på antall oppstarter vs. timer kjørt.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...