Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Var en sjøman som skulle kjøpe seg ei hore.

Når han kommer til bordellet så begynner han og diskutere pris med "the big mama".

Hun sier at for 100kr for han ei sikkelig skreppe.

"for dyrt" svarer han.

Hun hadde noen til 50kr.

"for dyrt" svarer han igjen.

hun begynner og bli litt iritert og sier at hun har noen "fine" til 30kr.

"FOR DYRT" sier han.

Hun sier " for en 10er så er det ei i kjellern"

"for dyrt, men det får gå" sier han

Han går ned i kjellern og begynner og humpe på dama.

Etter en stund så kommer han opp igjen litt oppgitt og sier "hver gang jeg jokket så spyttet hun på meg"

Da roper the Big Mama " NOEN MÅ GÅ NED OG BYTTE LIK"

:!:

Lenke til kommentar

Vits:

A woman gets on a bus with her baby. The bus driver says: “That's the ugliest baby that I've ever seen. Ugh!” The woman goes to the rear of the bus and sits down, fuming. She says to a man next to her: “The driver just insulted me!”

The man says: “You go right up there and tell him off – go ahead, I'll hold your monkey for you.”

Lenke til kommentar

Advarsel! Denne kan være litt stygg:

Og så var det den om en av våre nye landsmenn som kom fra somalia.

Etter hvert så blei det litt kjedelig å bare sitte på asylmottaket hele dagen så han fant ut at han ville finne seg en jobb. Vel nede på NAV ble han spurt om han hadde noen kvalifikasjoner. Joda, sa han. Han hadde kjørt buss nede i somalia.

NAV hev seg på saken og ringte nærmeste buss-selskap som tilfeldigvis hadde etterlyst flere sjåfører.

Mannen ble innkalt til selskapet og fikk jobb på dagen siden det var så stor mangel på sjåfører.

Sjefen viste han rundt og forklarte at han satt i stolen og kjørte bussen.

"Men hvem ta billett?", spurte vår nye landsmann

"Det skal du ta det.", svarte sjefen

"Men i somalia vi være to. En kjøre. En ta billett."

"Slik er det kanskje der nede," svarte sjefen igjen."men her i Norge både kjører sjåføren bussen OG tar billettene"

Dette gikk helten i vår historie motvillig med på.

Samme dag ble han involvert i en veldig stygg ulykke. Ingen kunne skjønne hvordan dette var gått til.

Så de spurte vår nye landsmann og han svarte som følger:

"Jeg ikke vite. Jeg være bak og ta billett."

Endret av Lars
Lenke til kommentar

Skulle vel lagt min sin i spoiler, men jeg er så noob på slikt at jeg blir flau.

For å legge noe i spoler så trykker du på "Sett inn spesialelement" og velger "Spoiler".

Eller så bruker du tagen [ spolier] (uten mellomrommet) for å starte en spoiler og tagen [ /spoiler] (fremdeles uten mellomrommet) for å avslutte den.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW
Kanskje for at hun er opptatt :roll:

Ser ikke poenget med og gå etter damer som har typer, men men........

Det er ikke mitt problem :p

Nja når man er forelska litt for mye er det tungt og stoppe .. :roll:

Skulle gjerne likt en anna, men gjør ikke det ... :p

Lenke til kommentar

Det var en gang en sjømann som nettopp hadde begynt å jobbe på et nytt skip, og første kvelden snakka han og en annen om hvordan det ville gå med lysten hans her på skipet. Da svarte den andre at det var bare å gå til tønna som stod akterut og stikke stanga inn i hullet i denne tønna, så ville han bli tilfredsstilt.

Den kvelden prøvde sjømannen dette, og det var fantastisk, så han gikk til tønna og stakk tissen inn i dette hullet de kommende dagene òg. Sjømannen var veldig fornøyd med dette og en kveld satt han og snakka med ham som hadde fortalt ham om dette. Sjømannen takket selvfølgelig mannen for dette flotte tipset, og etter en stund måtte han unnskylde seg og sa han skulle ta en tur til tønna. "Nei," kom det fra mannen. "I dag er det din tur til å sitte i tønna."

Lenke til kommentar
Skulle gjerne likt en anna, men gjør ikke det ... :p
Flotters! Dette er et godt utgangspunkt. Jeg skal hjelpe deg. Hjernen er nemlig en artig skrue. Du kan lure den.

Gjør som følger:

Slett nummeret hennes.

Slett på msn og blokker.

Slutt å snakke med henne.

Møter du på henne så gå vekk.

Så langt det er mulig unngå en hver kontakt whatsoever.

Heng med andre jenter. Mye.

Dette VIL forandre ting.

Lenke til kommentar

Skulle vel lagt min sin i spoiler, men jeg er så noob på slikt at jeg blir flau.

For å legge noe i spoler så trykker du på "Sett inn spesialelement" og velger "Spoiler".

Eller så bruker du tagen [ spolier] (uten mellomrommet) for å starte en spoiler og tagen [ /spoiler] (fremdeles uten mellomrommet) for å avslutte den.

Eller enda bedre: faktisk benytte [ skjul]-tag når det er noe som bare tar mye plass. Spoiler synes jeg bør brukes om det faktisk er en spoiler som skal gjemmes. Da vet man lettere hva det er trygt å åpne.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...