Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg brydde meg nesten ikke om personene i Titanic. Ganske bra, men langt ifra noe gråting ... Det er nok en grunn til at jeg ikke ser så mye på filmer selv om jeg har tid og ... ja, filmer (broren min har, si, noen hundre i kjelleren); jeg bryr meg rett og slett ikke så mye.

Samme her, egentlig. Eller, jeg kommer aldri på det.

Du gråt under nesten hele Schindler's List (skrives det sånn?), og du bryr deg ikke så mye om det som skjer i filmer? :p Eller var det snakk om at du har tid og filmer til å bruke mye tid på det?

Lenke til kommentar
Jeg brydde meg nesten ikke om personene i Titanic. Ganske bra, men langt ifra noe gråting ... Det er nok en grunn til at jeg ikke ser så mye på filmer selv om jeg har tid og ... ja, filmer (broren min har, si, noen hundre i kjelleren); jeg bryr meg rett og slett ikke så mye.

Samme her, egentlig. Eller, jeg kommer aldri på det.

Du gråt under nesten hele Schindler's List (skrives det sånn?), og du bryr deg ikke så mye om det som skjer i filmer? :p Eller var det snakk om at du har tid og filmer til å bruke mye tid på det?

Hahaha, så det da jeg hadde posta. Glemte å redigere bort/formulere meg tydeligere.

Jeg bryr meg såklart over gjennomsnittet om personene i filmer.

Lenke til kommentar

Ok. Nå skal jeg ramse opp hva jeg gjorde idag:

- Alarmen på mobilen ringte klokka 07:00. Jeg satt den på slumring et par ganger, og stod opp 07:30. Da luska jeg ut i dusjen. Jeg la merke til at Lanoen var litt knekt i tuppen, men det skal jeg ikke utdype. Jeg gikk ut av dusjen, og deretter ut av badet (ikke uten å gjøre meg klar, selvfølgelig). Jeg luska ut på kjøkkenet, og tenkte "Gidder jeg å lage frokost? Tja, gjør vel det. Frokostblanding eller brødskive? Ah, tar brødskive. Skjærte meg så to brødskiver og smurte på Nugatti og leverpostei (latskap), og lagde ferdig to brødskiver til for mat på skolen. Spiste opp og stakk inn på badet for å pusse tenna og gjøre meg helt klar. Tok sekken og luska meg raskt ned trappa og ut døra for å ta tak i sykkelen. Låste huset og lusket i kjapt tempo ved hjelp av sykkelen.

- Kom på skolen ca. 08:20. Slo av en prat med noen. Skolen begynte halv. Norsk i første time. Kjedelig. Matte i andre time, kjedelig. Kunst og håndtverk i tredje, også kjedelig. Så: gym i fjerde. Det var gøy. Luska med klassen ned til gymsalen og ble ferdig med gymtimen. Så, det store høydepunktet på dagen: musikktimen. Jeg og en klassekamerat hadde laga en sang (her: bare han), og vi hadde ikke øvd på den sammen, så jeg hadde øvd slik jeg trodde den var. Fikk et lite sjokk da vi skulle spille den inn først, siden vi egentlig ikke hadde øvd. Vi ble kjapt enig om at jeg skulle spille gitar og synge, og at han skulle bare synge. Jeg spilte alt for kjapt og han sang altfor seint. Vi trengte to forsøk for å klare sangen med falsk synging, feil gitargrep og litt forskjellige diskusjoner innimellom. Det hele endte opp med en sang på nivå med Jan Thomas.

- Etter en time med litt guttesipping og hulking, gikk vi tilbake til spansktimen. Der ble jeg møtt av en litt for sur og gretten lærer. She's a mess.

- Slutta klokka 14:00 og luska hjem med sykkelen på hodet. Kom hjem 14:05, satt nøkkelen i døra, vrei den til venstre, litt til høyre, dro den ut, la den i høyre lomme på jakka, tok med meg sekken og gymbagen, åpnet opp, lukket igjen, la fra meg sekken og gymbagen og lusket kjapt på do.

- Skulle egentlig ha gått ut med Enzo, men det rakk jeg ikke siden jeg måtte slappe av med litt musikk.

- Så gikk det vel noen timer uten store fremskritt.

- Klokka 19:30 skulle jeg egentlig på innebandy, men tok meg heller en jogge-gå-tur med en kompis. En time senere kom jeg hjem, dødssliten. (èn -s?). Jeg tok meg en dusj og spiste litt kveldsmat i tempo med "Sannhetens øyeblikk".

- Gikk opp til dataen, og HER ER JEG!

Ok, kult. Skal ramse opp hva jeg har gjort i dag:

- Vekkerklokken ringte kl 6:45, og jeg vridde meg i trøtthet til ca kl 6:48, så stod jeg opp og gikk i dusjen. Ble ferdig ca 7:14, og tørket meg, som ble etterfulgt av et løp opp mot rommet for å hente nytt undertøy. Satt på PC-en, i undertøyet faktisk, og sjekket Mine innlegg. Til min store overraskelse, hadde CypheroN skrevet i DNFK så tidlig som 7:14 om jeg ikke tar helt feil (kult å tenke på, hva, Cyph, at når du skrev det innlegget var jeg på vei ut av dusjen? HÆ? HÆ?). Deretter åpna jeg notisblokk og programmerte litt i php og mysql, før jeg spiste frokosten ca 7:50. Tilbake på PC-en, og slo av ca kl 8:05. Da gikk jeg på badet, tok bittelitt voks i håret (har halvlangt hår nå, så voks fungerer ikke så veldig bra. Glad for at jeg skal klippe meg i morgen), pussa tenna, pakket sekken og gikk til skolen. På veien møtte jeg min hovedlærer i full fart med sykkelen sin, som alltid, uten hjelm da. Typisk han. Fuglefreak til de grader, også. Jeg var vel fremme ca 8:25 og der slo jeg an en prat med venner, og det ringte inn som vanlig 8:30. I den timen hadde vi naturfag, der vi lagde en elektromagnet. Det var morsomt syns jeg, m.t.p. jeg liker slike elektriske dubbeditter. Det var også en i klassen som ikke turte å ta på batteriet på utsiden, p.g.a. den var på "hele" 4.5 volt. På utsiden altså. Læreren ble ekstremt sur på han, for at han repeterte "jeg tør ikke å ta på batteriet!". 4.5 volt kunne jo såvidt drept enn mygg...

Uansett, andre og tredje time hadde vi gym. Vi trener til 2.5km-testen som vi skal ha om ei uke, og vi hadde en slik klassetest, å løpe/jogge 7km så raskt du kan. Jeg kom på tredjeplass på trinnet, noe som jeg er fornøyd med.

Vel tilbake dusjet jeg nok en gang, med en haug nakne guttekropper (lolwat). Deretter var det samme prosedyren som alltid, tørke seg, nytt undertøy, deodorant, litt voks i håret og så ut i den store byen. Der hadde mamma smurt to brødskiver med bare smør, og lagt med en jordbærsyltetøytube så jeg bare SPRUTA utover. Veldig godt. Jeg elsker jordbærsyltetøy.

Var på Steen & Strøm storsenteret, herja rundt og fikk 10 kr av en kamerat for å kjøpe meg en dougnut. Sjokolade visstnok. Yay. Det er godt, det.

I fjerde, femte og sjette time hadde vi kunst og håndtverk. Vi driver for tiden med sløyd, og vi lager sånne små "kasser". Det syns jeg er veldig morsomt også, er snart ferdig, tenk på det du... Var ikke noe spesielt som skjedde, med unntak av en klassekamerat som alltid er frekk på en humoristisk måte. Han disset alt og alle (igjen, på en humoristisk måte, ingen tar han seriøs. Det er Simen, for de som vet hvem han er *hinthint*) og han får alltid alle til å le. Tilogmed læreren. Jada, type det, men så var skolen slutt!

Jeg gikk hjem alene som vanlig, orker ikke å gå med en haug med folk. Trives best alene jeg, rart nok. Vel hjemme satt jeg meg foran PC-en og sjekket Mine innlegg og startet med programmering samt satt på musikken. Dette skjedde fram til halv fire, da hadde mamma laget middag og vi spise fram til klokken fire. Så ble jeg kjørt til Trafikkskolen kl 16:15, der jeg hadde min første kursdag i Trafikkalt Grunnkurs. Enkelt og greit fortalt; ikke morsomt, men det går. Bare tre kursdager igjen, pluss en kursdag i høst (mørkekjøring). Vi var ca 12 kursdeltagere og vi snakket sammen og hadde en sosial stund, samt en lærerik stund om jeg kan si det slik. Lærte ikke så mye, men det er jo typisk førstedag-opplegg. Skal dit i morgen også, lærer sikkert mye mer da. Vi var ferdige klokken 19:00 presis, og jeg gikk hjem. Var hjemme ca 19:15, og ble møtt med et par brødskiver av mammas hjemmebakte brød (ekstremt godt) og fikk en brus. Deretter gikk jeg på rommet mitt og har kun vært på diskusjon.no og skrevet her, programmert og hørt på musikk. Bør også starte med spanskleksene.

Det var dagen min.

Lenke til kommentar
- Vekkerklokken ringte kl 6:45, og jeg vridde meg i trøtthet til ca kl 6:48, så stod jeg opp og gikk i dusjen. Ble ferdig ca 7:14, og tørket meg, som ble etterfulgt av et løp opp mot rommet for å hente nytt undertøy. Satt på PC-en, i undertøyet faktisk, og sjekket Mine innlegg. Til min store overraskelse, hadde CypheroN skrevet i DNFK så tidlig som 7:14 om jeg ikke tar helt feil (kult å tenke på, hva, Cyph, at når du skrev det innlegget var jeg på vei ut av dusjen? HÆ? HÆ?).

Ja, helt sinnsykt er det.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...