Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
espen: ja i know!!!! den satans fucken øydela alt så går det utover jonny :mad: faen ass!!

du burde roe ned språkbruken litt... litt synd og få advarsler vettu :)

kvifor må folk kjøpe så mykje klede? :mad: er det ingen som tenkjer på global oppvarming? dessutan er alle kledene dykk kjøpar laga av barneasbeidarar frå asia

det er derfor jeg kun kjøper tøy som er laget av barnearbeidere fra afrika :)

Lenke til kommentar
eg kjøper kledene mine på fretex, elle arvar frå andre. eg kjøpar aldreg nte klede for det har eg ikkje råd til. eg arvar til og med underbuksene mine.

(viss noken seier at det uhygiensik å arve underbukser så kan dykk dra til helvete :) )

Det er ikke uhygienisk om du arver undertøy og vasker det godt, men det blir sett på som unormalt. Hvorfor kjøper du klær på Fretex? (no offence, lurer bare..)

Lenke til kommentar
eg kjøper kledene mine på fretex, elle arvar frå andre. eg kjøpar aldreg nte klede for det har eg ikkje råd til. eg arvar til og med underbuksene mine.

(viss noken seier at det uhygiensik å arve underbukser så kan dykk dra til helvete :) )

Neei schnell, ikke la meg miste troen på deg! :)

Lenke til kommentar
Problemet med å handle klær på nettet er jo at man ikke vet hvordan passformen er.

Derfor jeg bare handler t-skjorter på nett

T-skjorter er jo best når de har skikkelig passform.

Problemet med å handle klær på nettet er jo at man ikke vet hvordan passformen er.

Sant nok, men utvalget av morsomme dinosaurskjorter i norske klesbutikker er ikke akkurat overveldende.

Sant, sant. Dårlig med det. Er mye morsomt der ute.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...