Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Slutten er verst. Når de legger steinene på grava. Ble frelst for noen år siden da vi så den på ungdomskolen, kjøpte da filmen og så den fire-fem ganger.

Enig. Også da han "tomsingen" blei skutt mens de måkte snø.

Ja, vi så den på ungdomsskolen, vi og. Jeg har ikke orka å se den igjen, jeg. Den er utrolig sterk, og veldig vakker.

Lenke til kommentar
Slutten er verst. Når de legger steinene på grava. Ble frelst for noen år siden da vi så den på ungdomskolen, kjøpte da filmen og så den fire-fem ganger.

Ja, vi så den på ungdomsskolen, vi og. Jeg har ikke orka å se den igjen, jeg. Den er utrolig sterk, og veldig vakker.

Får schindlers list i posten i mårra elns :D Har ikke sett den siden åttende så glader meg til å se den igjen. Sitter å spiller theme sangen på gitar atm :ph34r:

Lenke til kommentar

Jepp. Det var harde tider.

Lenke til kommentar

Får schindlers list i posten i mårra elns :D Har ikke sett den siden åttende så glader meg til å se den igjen. Sitter å spiller theme sangen på gitar atm :ph34r:

Theme-sangen er sinnsykt rørende. :(

Lenke til kommentar

Den filmen står fint på toppen av dvd-hylla.

Her og.

DVD-hylle? Jeg er en stolt eier av rundt 5 dvd-er så det trengs ikke her..

Du har kaniner som klemmer ut kattunger, chris og halvor på hver hånd og 5 dvd-er. Verden varer ikke lengre enn fram til jul i år nei :no:

Vi så Schindler's List på skolen i 9. klasse. Rørte meg ikke en gang.

Hva faen?

Noen er laga av stein :no:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...