Bango Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Sier eller skriver? Aldri sett noe sånt. Og jeg vet det var med vilje, for du lot meg og lars slå tilbake. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 jeg trenger faen ikke hjlp med nork har 4+ på skolen men gidder faen ikke å bry meg her så bare stikk me de sidene dine!! vis du ikke vil at jeg skal snakke som en idiot til deg så drit i å mobbe meg med at jeg driter i rettskrivning på et spill skjærp deg!!!! Hassan is mad Nei det er jordens avskum og det gjør deg til en ufattelig dårlig person om du ikke skriver korekt! Jeg irriterer meg over folk som sier "SJØTT". Q.Q Kan de ikke begynne å skrive "Sjøtt"? Du sa det; Sjøtt,sjole,sjino Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 (endret) jeg trenger faen ikke hjlp med nork har 4+ på skolen men gidder faen ikke å bry meg her så bare stikk me de sidene dine!! vis du ikke vil at jeg skal snakke som en idiot til deg så drit i å mobbe meg med at jeg driter i rettskrivning på et spill skjærp deg!!!! Hassan is mad Du sendte ham linken, ja? :D Han får ha lykke til med norken. Endret 21. april 2009 av Underpants Lenke til kommentar
Latias Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 - Har du noen gang stjålet en veske fra en gammel dame? - Ja. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Nei det er jordens avskum og det gjør deg til en ufattelig dårlig person om du ikke skriver korekt! Jeg irriterer meg over folk som sier "SJØTT". Q.QKan de ikke begynne å skrive "Sjøtt"? SJØTT I will dask yooYou always say that, but you never do! You're a big tease. Hey, du som ditcha muligheten til kos sist! Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Du sendte ham linken, ja? :D Han får ha lykke til med norken. Haha :!: Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Også heter det korrekt. Der skulle det vært "og så". B) Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Ja, du ditcha oss, Lars. Selv om jeg til og med har briller og alt. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Unnskyld. Kan dere tilgi meg? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 (endret) - Har du hatt et forhold til to forskjellige jenter samtidig, uten at de visste om hverandre? - Ja. SVARET ER SANT! Endret 21. april 2009 av Latias Lenke til kommentar
b-real Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Ikke faen, du er herved lagt under hat og skal hates resten av livet mitt Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Unnskyld. Kan dere tilgi meg? *Korsfeste* Lenke til kommentar
Freedom1 Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Hei, da har jeg sett Shooter, Taken og Hankcock. Alle bra filmer Fantastisk rå film, pluss at Kate Mara er smooooking hot Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Unnskyld. Kan dere tilgi meg? Ja Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Ikke faen, du er herved lagt under hat og skal hates resten av livet mitt Dette betyr krig! Nå skal jeg snoke i søpla di til jeg finner et brev med personnummeret ditt og så skal jeg fikse meg leg i ditt navn og ta opp dyre forbrukslån og bestille masse på kreditt! Og så skal jeg ta bilen din og råkjøre forbi alle fotobokser jeg kommer over! *Korsfeste*Ehm... Planen min med b-real funker ikke med deg. Men hvis du klarer å vente litt så skal jeg nok klare å pønske ut en hevn over deg også. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Hei, da har jeg sett Shooter, Taken og Hankcock. Alle bra filmer Fantastisk rå film, pluss at Kate Mara er smooooking hot Kjenner du meg? Akk det jeg sa da jeg så hu og Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Hei! Guess what!! Hemoridene har sprukket? Nei. Salven jeg bruker holder de i sjakk. Your gay? Jeg ser du har forhåpninger men jeg må nok skuffe deg der Sir Tojo. Hei! Guess what!! Jeg kan få bruke deg som stol siden min kontorstol er ødelagt? Ofc, men det var ikke deg jeg var ute etter. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Ikke faen, du er herved lagt under hat og skal hates resten av livet mitt Dette betyr krig! Nå skal jeg snoke i søpla di til jeg finner et brev med personnummeret ditt og så skal jeg fikse meg leg i ditt navn og ta opp dyre forbrukslån og bestille masse på kreditt! Og så skal jeg ta bilen din og råkjøre forbi alle fotobokser jeg kommer over! Din plan vil feile,noe på kreditt får du ikke, jeg har betalingsanmerekinger så det får du nok ikke gjort Bilen kan du bare ta, den er meldt stjelt i år 2000 så hvis du faktisk vil bli jaget av purken så sure ^^ Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Nå er det klar for jogge tur Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Jeg har vært på grillfest med klassen i kveld. Det var ganske hyggelig. Er mett også. \o/ Blir vel å se Battlestar Galactica før jeg legger meg. I morgen venter en ny dag... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg