Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
jeg trenger faen ikke hjlp med nork har 4+ på skolen men gidder faen ikke å bry meg her så bare stikk me de sidene dine!! vis du ikke vil at jeg skal snakke som en idiot til deg så drit i å mobbe meg med at jeg driter i rettskrivning på et spill skjærp deg!!!!

Hassan is mad :ermm:

Nei det er jordens avskum og det gjør deg til en ufattelig dårlig person om du ikke skriver korekt! :ermm:

Jeg irriterer meg over folk som sier "SJØTT". Q.Q

Kan de ikke begynne å skrive "Sjøtt"?

Du sa det;

Sjøtt,sjole,sjino :)

Lenke til kommentar
jeg trenger faen ikke hjlp med nork har 4+ på skolen men gidder faen ikke å bry meg her så bare stikk me de sidene dine!! vis du ikke vil at jeg skal snakke som en idiot til deg så drit i å mobbe meg med at jeg driter i rettskrivning på et spill skjærp deg!!!!

Hassan is mad :ermm:

Du sendte ham linken, ja? :­D Han får ha lykke til med norken.

Endret av Underpants
Lenke til kommentar
Nei det er jordens avskum og det gjør deg til en ufattelig dårlig person om du ikke skriver korekt! :ermm:
Jeg irriterer meg over folk som sier "SJØTT". Q.Q

Kan de ikke begynne å skrive "Sjøtt"?

SJØTT

Grammar+police.gif

I will dask yoo
You always say that, but you never do! :cry:

You're a big tease. :(

Hey, du som ditcha muligheten til kos sist!
Lenke til kommentar
Ikke faen, du er herved lagt under hat og skal hates resten av livet mitt ;)

Dette betyr krig! Nå skal jeg snoke i søpla di til jeg finner et brev med personnummeret ditt og så skal jeg fikse meg leg i ditt navn og ta opp dyre forbrukslån og bestille masse på kreditt! Og så skal jeg ta bilen din og råkjøre forbi alle fotobokser jeg kommer over! :mad:

*Korsfeste*
Ehm... Planen min med b-real funker ikke med deg. Men hvis du klarer å vente litt så skal jeg nok klare å pønske ut en hevn over deg også. :)
Lenke til kommentar
Hei!

Guess what!!

Hemoridene har sprukket?

Nei. Salven jeg bruker holder de i sjakk. :)

Your gay?

Jeg ser du har forhåpninger men jeg må nok skuffe deg der Sir Tojo. :(

Hei!

Guess what!!

Jeg kan få bruke deg som stol siden min kontorstol er ødelagt?

Ofc, men det var ikke deg jeg var ute etter.

Lenke til kommentar
Ikke faen, du er herved lagt under hat og skal hates resten av livet mitt ;)

Dette betyr krig! Nå skal jeg snoke i søpla di til jeg finner et brev med personnummeret ditt og så skal jeg fikse meg leg i ditt navn og ta opp dyre forbrukslån og bestille masse på kreditt! Og så skal jeg ta bilen din og råkjøre forbi alle fotobokser jeg kommer over! :mad:

Din plan vil feile,noe på kreditt får du ikke, jeg har betalingsanmerekinger så det får du nok ikke gjort :p

Bilen kan du bare ta, den er meldt stjelt i år 2000 så hvis du faktisk vil bli jaget av purken så sure ^^

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...