Datasmurf Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Lars, du mangler en viktig essens. Cheddar! : o Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Nei. Jeg mangler det ikke. Jeg utelot det. Derimot så manglet jeg sylteagurk, men gadd ikke kjøre ned igjen på butikken. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Sylteagurk?! Det har da virkelig ingenting med mat å gjøre! Cheddar derimot, det er alt : o Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Sylteagurk?! Det har da virkelig ingenting med mat å gjøre!Cheddar derimot, det er alt : o You've got it backwards. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Absolutt ikke. Det neste blir vel at du påstår at brunost hører sammen med bringebærsyltetøy og hvitost med jordbærsyltetøy, eller at det er rødbeter man skal ha på leverposteien, ikke agurk, som det egentlig er. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Sylteagurk på leverpostei også. Både jordbær- og bringebærsyltetøy funker på GULost. Men best er en blanding av rips og bringebær. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Du er gal Men okay, rips-solbær-gele på peanøttsmør, det eneste som fungerer med peanøttsmør, bortsett fra hapå. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Spiste nettopp en herlig middag, okse-steik med deilig pepper og flørtegratinerte poteter! <3 Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Nam! Min tur til å lage middag i dag, blei svinefilet med råstekte potetbåter, tomatsalat, rømme og sævs. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Sylteagurk duger bare til en ting og det er på hamburger. ingen hamburgere uten sylteagurk. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Sylteagurk duger bare til en ting og det er på hamburger. ingen hamburgere uten sylteagurk. Prøvd syltet, grønn chilli? Funker bra på burger. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Hyy! Deilig vær ute, har begynt å få farge alt. Idag blir det krabbe til middag, med en frekk Fanta som drikke til. Noen som aner hvilke butikker jeg finner en slik grill? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Jernia tenker jeg har slikt. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Sylteagurk duger bare til en ting og det er på hamburger. ingen hamburgere uten sylteagurk. Prøvd syltet, grønn chilli? Funker bra på burger. Nei, har ikke prøvd dessverre :\ Hyy! Deilig vær ute, har begynt å få farge alt. Idag blir det krabbe til middag, med en frekk Fanta som drikke til. Noen som aner hvilke butikker jeg finner en slik grill? Har jobbet i bar overkropp ute i hagen de siste dagene så jeg håper iallefall på littegranne farge.Skal med akkurat en slik grill egentlig? Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 (endret) Hyy! Deilig vær ute, har begynt å få farge alt. Idag blir det krabbe til middag, med en frekk Fanta som drikke til. Noen som aner hvilke butikker jeg finner en slik grill? Hvis du ikke bor langt unna Drammen kjenner jeg en i familien som jobber med griller osv... De har slikt EDIT: PM meg om du vil vite Endret 21. april 2009 av Gjest Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Jernia tenker jeg har slikt. Ser ikke noe som ligner på hjemmesiden deres hvertfall. Den billigste jeg har funnet koster 2700,-. *sigh* Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Nei, har ikke prøvd dessverre :\Prøv Lenke til kommentar
Freedom1 Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 (endret) Spiste nettopp en herlig middag, okse-steik med deilig pepper og flørtegratinerte poteter! <3 Satan det hørtes godt ut! ingen hamburgere uten sylteagurk. Muahaha: facepalming.bmp Endret 21. april 2009 av Blarcky Lenke til kommentar
Nie Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 (endret) blir en person sint så blir personen enten kastet vekk eller så setter jeg meg på personen:PJeg hadde elsket å se deg gjøre det med moren min. <3 Edit: Jeg hadde vel og merke snudd meg når konsekvensene begynte, det tror jeg ikke jeg hadde orket å se. Endret 21. april 2009 av Nie Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg