Jann - Ove Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Hvordan smaker egentlig soyamelk? Og er kvaliteten like variabel som vanlig melk? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Du får gratulere han med dagen og si "Gratulerer, nå er du halveis til 100" :!: Neida, håper dere får en fin kveld=) Hehe, det har jeg allerede sagt Takk! Lenke til kommentar
Bango Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Soyamelk smaker piss om du drikker det rent, men bruker du det til matlaging funker det fett, tar bare litt lengre tid med enkelte ting. Flere som synes f.eks vaffler med soyamelk/rismelk er bedre enn vanlig melk. Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Søt soyamelk derimot synes jeg er veldig godt, og et verdig alternativ til melk! Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 (endret) This is my life. This is my time. Show me the life and not go there. Give me the wine. Bitter and sweet. And a little bit of bread, that's all I need... Endret 21. april 2009 av Wiciwato Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Men varierer kvaliteten fra kartong til kartong og fra dag til dag slik den gjør med melk? Ser for meg at det burde være lettere å holde konsistent kvalitet med ett plantebasert produkt. Vanlig melk påvirkes jo av omtrent alt - fra årstider til hva kyrne spiser. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 (endret) Fjern bildet så vi ikke få ørten poster med samme bilde:P ellers kommer jeg med dildoen!!! Sorry glemte og fjerne det bilde i fra posten.. Tror vi overlever Vanlig melk er ikke så variabel at du kjenner forskjell fra dag til dag, men hvor varm eller kald de ner kan gjøre at smaken varierer;) Og grunnen er at melken på være innenfor visse grenser så ikke smaken skal være som et berg og dal bane. Cultura Pære derimot er helt syk på det området, har prøvd og finne ut hva som gjør det og hvis man finner ganske fersk Cultura så er det stor mulighet for at den har sterkere pæresmak enn en som ikke har mange dagene igjen. Dette blir bare ut i fra min erfaring og det er ikke alltid det stemmer heller:( Endret 21. april 2009 av Fluesopp Lenke til kommentar
Nie Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Du får gratulere han med dagen og si "Gratulerer, nå er du halveis til 100" :!: Neida, håper dere får en fin kveld=) Jeg ville vært forsiktig med det der. De blir jævlig gretne. I alle fall kvinnfolkene. *grøsse* Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 WTB skill to like soyamelk Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Du får gratulere han med dagen og si "Gratulerer, nå er du halveis til 100" :!: Neida, håper dere får en fin kveld=) Jeg ville vært forsiktig med det der. De blir jævlig gretne. I alle fall kvinnfolkene. *grøsse* blir en person sint så blir personen enten kastet vekk eller så setter jeg meg på personen:P Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 "Gratulerer med dagen, da far! Rett før du blir pensjonert nå. Rett før du må få hjelp til å gå på do. Rett før du trenger hjelp til å finne fram. Rett før du trenger hjelp til å huske. Rett før du trenger hjelp til å spise. Rett før du trenger hjelp til å stå opp. Rett før du trenger hjelp til å peke. Rett før du trenger hjelp til å leve. Ja, hvordan føles det da? " Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Fakta om livet: 1. alle linux-frelste folk tror på det flyvende spaghettimonsteret 2. onanering gjør deg blind 3. mensen finnes ikke 4. mysteriet om hvordan hotel cesær slutter er enda ikke løst Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Sa til tanta mi som ble 28 den gangen " Nå er du halvveis til 56" hun ble så sur at hun pratet ikke til meg den dagen:P Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 jeg har en ide print ut et bilde og lim det på boksen Jeg har en annen ide: JEg drar på butikken og handler så kan du komme med flere tåpelige forslag i mens. Så... Har du kommet opp med noen? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Oppskrift på dagens beste ide: 1: Skjær et rundstykke i to 2: Legg på salat 3: Legg på en skive roastbeef 4: Legg på litt rå løk 5: Påfør remulade 6: Ny skive roastbeef 7: Strø over havsalt og nykvernet pepper 8: ???? 9: Profitt! Lenke til kommentar
Terje92 Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 (endret) Har det egentlig kommet mange eps av Hotel Cæsar? Og lever hu der bestmora enda? Endret 21. april 2009 av Terje92 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Rundt 5000? Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 (endret) Har det egentlig kommet mange eps av Hotel Cæsar? 1600. Diskusjoner på YouTube er morsomme: "shut up slut.. if u were a robot master you would be called Assman ... and ur secret weapon would be firing day old cum from your ass" Se filmen hos Youtube Endret 21. april 2009 av Daniel Lenke til kommentar
Terje92 Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 (endret) http://www.vgtv.no/?id=22113 Grisemamma surrogatmor for tigerunger. I en dyrehage utenfor Bankok i Thailand kan turistene se en purke som fungerer som surrogatmor for et par tigerunger. :O Endret 21. april 2009 av Terje92 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg