Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

edit: Llandari, hu kaller seg First best for tiden, og det ser ut til at hu henger i annen utdanning og styrketrening.

 

Men så se til helv*** å få lurt henne hit igjen da :p

Jeg har ikke noe særlig kontakt med henne, få henne hit sjæl :p

 

Innbiller meg at det var -redhead-.

Har ikke anledning til å sjekke det opp nøyere da jeg er på skolen.

Du har rett. -Redhead- faktisk (aka looOool)

Det var det ja.

Jeg har de bildene liggende hjemme tror jeg :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det at jeg blir lettere kvalm av å se to gutter gå løs på hverandre, tilsier vel at jeg er hetro. Men hva jeg kan finne på under the influence er ikke alltid enig i den uttalelsen
Jeg kan bli lettere kvalm av å se to jenter gå løs på hverandre, jeg er fremdeles bi.
Lenke til kommentar
Mulig det er simple for deg, men jeg har visst en mental sperre mot å klare å lære meg det.

Prøvd gjentatte ganger siden 2003 uten å lykkes : <

Og jeg har virkelig gått inn for det, og jeg har klart andre ting, som JavaScript og ActionScript (som jeg i senere tid har glemt fordi jeg aldri brukte JS og ble små lei flash en eller annen gang i fjor høst, så da dabba AS av også), så fatter ikke hvorfor jeg ikke fikser PHP eller MySQL.

Men må lære det nå så jeg kan stå på et par eksamener om det, helst bør jeg lære det bra nok til å lage videoblogg til fredag :p

Haha, passe sykt, mtp jeg driver å lager et bloggsystem (just for fun, skal verken bruke eller ha en blogg, ever) akkurat nå som egner seg flott som videoblogg aswell.

Men lykke til uansett. Du bruker vel tizag.com-tutorials?

Lenke til kommentar
Mulig det er simple for deg, men jeg har visst en mental sperre mot å klare å lære meg det.

Prøvd gjentatte ganger siden 2003 uten å lykkes : <

Og jeg har virkelig gått inn for det, og jeg har klart andre ting, som JavaScript og ActionScript (som jeg i senere tid har glemt fordi jeg aldri brukte JS og ble små lei flash en eller annen gang i fjor høst, så da dabba AS av også), så fatter ikke hvorfor jeg ikke fikser PHP eller MySQL.

Men må lære det nå så jeg kan stå på et par eksamener om det, helst bør jeg lære det bra nok til å lage videoblogg til fredag :p

Haha, passe sykt, mtp jeg driver å lager et bloggsystem (just for fun, skal verken bruke eller ha en blogg, ever) akkurat nå som egner seg flott som videoblogg aswell.

Men lykke til uansett. Du bruker vel tizag.com-tutorials?

tiz-what?

Nei, bruker et par bøker pappa kjøpte meg, samt w3schools ...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...