Kverulantus Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 (endret) Er han til utlån der nede i kjelleren din, tøs? Jada, 10,- per time Flott! Da avtaler vi en dag der jeg joiner deg hjem til kjelleren din Nydelig. husk at jeg kun stiller med en seng. Alle andre ting du måtte ønske må medbringes. Nydelig <3 Da har vi en avtale Jeg er og hetero. Kom å ta meg! Endret 21. april 2009 av Ghraag Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Om jeg skal sette megselv i bås, er jeg hetro jeg også Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 (endret) Hvor mange av forumsmåguttene er egentlig bifile/biseksuelle nå? Føler det begynner å bli like mange som det var jenter den gang det var in å være bi og kysse/kline med venninna på fest. o_O Og nye mobilen min er überhawt. Hvis du sier hei til meg på msn skal jeg fortelle det:P Sette seg selv i bås er kjedelig. Endret 21. april 2009 av Fluesopp Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Woo, jeg lærer php igjen ^^ Simple shit. Håper du tar med mySQL i samme slengen. Uten det, så er ikke php morsomt Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Woo, jeg lærer php igjen ^^ Simple shit. Håper du tar med mySQL i samme slengen. Uten det, så er ikke php morsomt Mulig det er simple for deg, men jeg har visst en mental sperre mot å klare å lære meg det. Prøvd gjentatte ganger siden 2003 uten å lykkes : < Og jeg har virkelig gått inn for det, og jeg har klart andre ting, som JavaScript og ActionScript (som jeg i senere tid har glemt fordi jeg aldri brukte JS og ble små lei flash en eller annen gang i fjor høst, så da dabba AS av også), så fatter ikke hvorfor jeg ikke fikser PHP eller MySQL. Men må lære det nå så jeg kan stå på et par eksamener om det, helst bør jeg lære det bra nok til å lage videoblogg til fredag Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Sette seg selv i bås er kjedelig. Det spørs hvordan. ;D Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Hyggelig om noen kan forklare meg spøken min. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 (endret) Ang. legningen så tror jeg jeg er hetero, men det er en stor sjanse for at jeg er bi også, har ikke utforska den delen av meg enda, bortsett fra kos og pusing og lett tafsing, samt klining med typen til søss i fylla ...hva het hun som poserte lettkledd med motorsag? Og... digg! -redhead-? edit: Llandari, hu kaller seg First best for tiden, og det ser ut til at hu henger i annen utdanning og styrketrening. Endret 21. april 2009 av Datasmurf Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 (endret) Det at jeg blir lettere kvalm av å se to gutter gå løs på hverandre, tilsier vel at jeg er hetro. Men hva jeg kan finne på under the influence er ikke alltid enig i den uttalelsen Endret 21. april 2009 av WhiteKnight Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Sette seg selv i bås er kjedelig. Det spørs hvordan. ;D Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Hyggelig om noen kan forklare meg spøken min. Man kan gå i et fjøs og sette seg i en bås, det er også kjedelig. Det lukter også :!: Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 -redhead-? Stemmer det. Eller i alle fall noe lignende (redhead, redhead_, ??) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Hetro her *rekker opp hånda og stiller seg i båsen med resten av selvutnevnte hetroer* Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Innbiller meg at det var -redhead-. Har ikke anledning til å sjekke det opp nøyere da jeg er på skolen. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Sunniva hadde ikke vært på forumet, viss jeg ikke hadde fortalt henne om det bare for sånn kort info Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 (endret) Sunniva hadde ikke vært på forumet, viss jeg ikke hadde fortalt henne om det bare for sånn kort info Bæsj på deg! You should never handed over to us Endret 21. april 2009 av Ghraag Lenke til kommentar
SunnivaKL Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Sunniva hadde ikke vært på forumet, viss jeg ikke hadde fortalt henne om det bare for sånn kort info Jo det hadde jeg. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Sunniva hadde ikke vært på forumet, viss jeg ikke hadde fortalt henne om det bare for sånn kort info Thanks for teh titts now gtfo Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 edit: Llandari, hu kaller seg First best for tiden, og det ser ut til at hu henger i annen utdanning og styrketrening. Men så se til helv*** å få lurt henne hit igjen da Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Innbiller meg at det var -redhead-.Har ikke anledning til å sjekke det opp nøyere da jeg er på skolen. Du har rett. -Redhead- faktisk (aka looOool) Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Laaaaaawls http://www.vg.no/helse/artikkel.php?artid=571904 Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Sunniva hadde ikke vært på forumet, viss jeg ikke hadde fortalt henne om det bare for sånn kort info Jo det hadde jeg. vel du ble med når jeg ba deg om det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg