Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Er han til utlån der nede i kjelleren din, tøs? :D

Jada, 10,- per time :)

Flott! :D

Da avtaler vi en dag der jeg joiner deg hjem til kjelleren din :)

Nydelig.

husk at jeg kun stiller med en seng.

Alle andre ting du måtte ønske må medbringes.

Nydelig <3

Da har vi en avtale :)

Jeg er og hetero. Kom å ta meg!

Endret av Ghraag
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvor mange av forumsmåguttene er egentlig bifile/biseksuelle nå? Føler det begynner å bli like mange som det var jenter den gang det var in å være bi og kysse/kline med venninna på fest. o_O

Og nye mobilen min er überhawt.

Hvis du sier hei til meg på msn skal jeg fortelle det:P

Sette seg selv i bås er kjedelig.

Endret av Fluesopp
Lenke til kommentar
Woo, jeg lærer php igjen ^^

Simple shit. Håper du tar med mySQL i samme slengen. Uten det, så er ikke php morsomt

Mulig det er simple for deg, men jeg har visst en mental sperre mot å klare å lære meg det.

Prøvd gjentatte ganger siden 2003 uten å lykkes : <

Og jeg har virkelig gått inn for det, og jeg har klart andre ting, som JavaScript og ActionScript (som jeg i senere tid har glemt fordi jeg aldri brukte JS og ble små lei flash en eller annen gang i fjor høst, så da dabba AS av også), så fatter ikke hvorfor jeg ikke fikser PHP eller MySQL.

Men må lære det nå så jeg kan stå på et par eksamener om det, helst bør jeg lære det bra nok til å lage videoblogg til fredag :p

Lenke til kommentar

Ang. legningen så tror jeg jeg er hetero, men det er en stor sjanse for at jeg er bi også, har ikke utforska den delen av meg enda, bortsett fra kos og pusing og lett tafsing, samt klining med typen til søss i fylla :p

...hva het hun som poserte lettkledd med motorsag?

Og... digg!

-redhead-?

edit: Llandari, hu kaller seg First best for tiden, og det ser ut til at hu henger i annen utdanning og styrketrening.

Endret av Datasmurf
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...