Lemon Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Sorry u guise. Jon Ivar (nei, ikke TøseGuri) syntes at det var veldig gøy å poste her. Jada sikkert. Greit da. Jeg innrømmer det. Jeg elsker dusjer med skyvedører og overdreven bruk av . Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Sunniva: Du er ei jente etter min musikksmak:P Lenke til kommentar
SunnivaKL Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Jeg...jomfru :!: Ikke at det kunne vært umulig, men har vært i ganske heftige miljøer der sex blir sett på som noe man gjør autoatisk når man har puttet i seg noe:( haha, var sameboe jeg mente Jeg...jomfru :!: Ikke at det kunne vært umulig, men har vært i ganske heftige miljøer der sex blir sett på som noe man gjør autoatisk når man har puttet i seg noe:( Sex er som matte: Legg til senga Trekk fra klærne og del beina Det måå jo ikke foregå i en seng Nei det må det så absolutt ikke. Gjør ikke noe med kjøkkenbordet, kjøkkenbenk, dusjen, boblebad, på verandaen. Egentlig hvor som helst er flott Ja! jeg liker å gjøre det på bilen jeg Det har jeg faktisk ikke prøvd enda xD Det har jeg, midt på natten oppå fjellet.. hah kan tenke meg at et panser som går skrått nedover imot mannen har et par gode hensikter for dama;) Mhm Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Jeg...jomfru :!: Ikke at det kunne vært umulig, men har vært i ganske heftige miljøer der sex blir sett på som noe man gjør autoatisk når man har puttet i seg noe:( haha, var sameboe jeg mente Jeg...jomfru :!: Ikke at det kunne vært umulig, men har vært i ganske heftige miljøer der sex blir sett på som noe man gjør autoatisk når man har puttet i seg noe:( Sex er som matte: Legg til senga Trekk fra klærne og del beina Det måå jo ikke foregå i en seng Nei det må det så absolutt ikke. Gjør ikke noe med kjøkkenbordet, kjøkkenbenk, dusjen, boblebad, på verandaen. Egentlig hvor som helst er flott Ja! jeg liker å gjøre det på bilen jeg Det har jeg faktisk ikke prøvd enda xD Det har jeg, midt på natten oppå fjellet.. hah kan tenke meg at et panser som går skrått nedover imot mannen har et par gode hensikter for dama;) Mhm Sunniva: du er småryps og halve forumet sikler etter deg. Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Denne.. Se filmen hos Youtube er så fin! Jeg er en ihuga Slipknot fan. Eier så og si alt de har gitt ut. Inkludert Mate.Feed.Kill.Repeat plata som ble trykket opp i bare 1000 eksemplarer Jeg...jomfru :!: Ikke at det kunne vært umulig, men har vært i ganske heftige miljøer der sex blir sett på som noe man gjør autoatisk når man har puttet i seg noe:( haha, var sameboe jeg mente Jeg...jomfru :!: Ikke at det kunne vært umulig, men har vært i ganske heftige miljøer der sex blir sett på som noe man gjør autoatisk når man har puttet i seg noe:( Sex er som matte: Legg til senga Trekk fra klærne og del beina Det måå jo ikke foregå i en seng Nei det må det så absolutt ikke. Gjør ikke noe med kjøkkenbordet, kjøkkenbenk, dusjen, boblebad, på verandaen. Egentlig hvor som helst er flott Ja! jeg liker å gjøre det på bilen jeg Det har jeg faktisk ikke prøvd enda xD Det har jeg, midt på natten oppå fjellet.. hah kan tenke meg at et panser som går skrått nedover imot mannen har et par gode hensikter for dama;) Mhm Sunniva: du er småryps og halve forumet sikler etter deg. Merkelig. Lenke til kommentar
SunnivaKL Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Jeg...jomfru :!: Ikke at det kunne vært umulig, men har vært i ganske heftige miljøer der sex blir sett på som noe man gjør autoatisk når man har puttet i seg noe:( haha, var sameboe jeg mente Jeg...jomfru :!: Ikke at det kunne vært umulig, men har vært i ganske heftige miljøer der sex blir sett på som noe man gjør autoatisk når man har puttet i seg noe:( Sex er som matte: Legg til senga Trekk fra klærne og del beina Det måå jo ikke foregå i en seng Nei det må det så absolutt ikke. Gjør ikke noe med kjøkkenbordet, kjøkkenbenk, dusjen, boblebad, på verandaen. Egentlig hvor som helst er flott Ja! jeg liker å gjøre det på bilen jeg Det har jeg faktisk ikke prøvd enda xD Det har jeg, midt på natten oppå fjellet.. hah kan tenke meg at et panser som går skrått nedover imot mannen har et par gode hensikter for dama;) Mhm Sunniva: du er småryps og halve forumet sikler etter deg. Hm, noen må vel være det og. Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Det er faktisk sant ^^ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Åhh jeg hater bestemor når ho ikke sjønner at jeg trenger energi fort Da spiser jeg kake og ikke suppe !!! Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Sunniva: du er småryps og halve forumet sikler etter deg. Det er litt godt å høre at forumet ikke har forandret seg noe spesielt siden sist jeg var avhengig Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Åhh jeg hater bestemor når ho ikke sjønner at jeg trenger energi fort Da spiser jeg kake og ikke suppe !!! Kake er ikke sunt for deg, gutt! Et suppa di med et smil du Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 JTurbo: Du trenger ikke, du har lyst på. Spis opp suppa di, så får du vel kake ettehvert. Ikke dessert før middag! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Jeg spiser det fordi da får jeg energi fort Og ikke 1 time etter maten Lenke til kommentar
SunnivaKL Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Åhh jeg hater bestemor når ho ikke sjønner at jeg trenger energi fort Da spiser jeg kake og ikke suppe !!! Hva skal du? Siden du trenger energi fort Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Åhh jeg hater bestemor når ho ikke sjønner at jeg trenger energi fort Da spiser jeg kake og ikke suppe !!! Hva skal du? Siden du trenger energi fort Vil vi virkelig vite det? Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Åhh jeg hater bestemor når ho ikke sjønner at jeg trenger energi fort Da spiser jeg kake og ikke suppe !!! Hva skal du? Siden du trenger energi fort Ut med scooter ? Lenke til kommentar
123Lars Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Hadde undervisning Vi ska begynne og lage tv-programm. og har skyvedører i dusjen Og alle treng en Lars i sitt liv:P det sir dem på "hos Martin" Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 *Yawn* Kolasj laging av artikler suger, slengte en sammen på ti min nå...ble helt grei! Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Åhh jeg hater bestemor når ho ikke sjønner at jeg trenger energi fort Da spiser jeg kake og ikke suppe !!! Hva skal du? Siden du trenger energi fort han skal klaske laksen :!: Lenke til kommentar
SunnivaKL Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Åhh jeg hater bestemor når ho ikke sjønner at jeg trenger energi fort Da spiser jeg kake og ikke suppe !!! Hva skal du? Siden du trenger energi fort Vil vi virkelig vite det? Ja, jeg vil ialefall Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 jajamensen her var det livmor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg