Aalton Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Jeg lurer på hvor lang tid det tar før Pusur kommer .. eller har han allerede vært her? Kanskje vi må gi han beskjed? Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Jeg lo ikke. Ærligtalt... Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Håper for guds skyld det. Synes uansett ikke det er noe å spøke med. Det er bare en fisk. Blob blob Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Knewt, jeg laga kors til min og begravde ham under stikkelsbærbuskene. Hadde eske og lå på bomulls-seng og greier. Faen som jeg savner'n når jeg tenker meg om. Lenke til kommentar
Eplekaka88 Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Regner med at det med fisken ikke var seriøst. Fisk i konjakk glass er blodig alvor!!! Skal kjøpe på fredag... Dør fisker av stor varme? Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 O, lykke, post 2000 ble viet til en mus som likte pupper, og en jente som vil ha mus igjen. Forumkaféen. <3 Lenke til kommentar
mushi Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Gullfisk er for tards. De kan ikke koses med, man må vaske vann etter dem, og vel. Det er ikke logisk å vaske vann! x) Mus! =D Jeg hadde en mus her. Den var ikke min, men den var veldig søt. Likte pupper veldig godt, likte seg i både min og Eplefes kløft. Det kilte. Jeg vil ha mus igjen. Mus kan skaffes på byen. Lokk dem til deg med muskler og rusbrus Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Gullfisk er for tards. De kan ikke koses med, man må vaske vann etter dem, og vel. Det er ikke logisk å vaske vann! x) Mus! =D Jeg hadde en mus her. Den var ikke min, men den var veldig søt. Likte pupper veldig godt, likte seg i både min og Eplefes kløft. Det kilte. Jeg vil ha mus igjen. Vi skal ha mus igjen. TO stykker denne gangen. Og da kan du få den ene, så kan den være samboer med min og Carina sin. Mhm. Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Ok, hvis du finner et par som passer OG som jeg liker. =D Neida, stå på ditt. =) Mener du at du _tviler_ på meg? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Knewt, jeg laga kors til min og begravde ham under stikkelsbærbuskene.Hadde eske og lå på bomulls-seng og greier. Faen som jeg savner'n når jeg tenker meg om. Litt mer organisert enn vår, altså. Vi la den i en pose, og begravde den. La en belegningsstein med: Jonas. Død: *sett inn dato* over. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Minstemann har for ordens skyld begynt å mase om at han ønsker seg en lillesøster. Jeg tror jeg hadde blitt nervevrak om jeg skulle oppdra en jente, da måtte balltre annskaffes for å jage vekk beilerne de første 25-30 årene.... Jeg ser for meg scenen fra Bad Boys II der datteren til Marcus skal på date. ^^ Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Ok, hvis du finner et par som passer OG som jeg liker. =D Neida, stå på ditt. =) Mener du at du _tviler_ på meg? Det hadde jeg gjort også Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Jeg stemmer for å putte DEG i et megaglass. Da skal det bli blodig alvor da. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 (endret) Nie, jeg er fornøyd med å være tard jeg, så. Liker gullfisk. De er flotte å snakke med, særlig siden de ikke svarer tilbake, før man har vært ensom for lenge og fantasien tar overhånd. edit: Knewt, ha ha, ja. Jeg har mange gode minner fra gullfisken, på flere måter var han som en skikkelig god venn. Endret 8. januar 2008 av Datasmurf Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 O, lykke, post 2000 ble viet til en mus som likte pupper, og en jente som vil ha mus igjen. Forumkaféen. Nesten så det er signaturmateriale ^^ Lenke til kommentar
Sapientia Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Ok, hvis du finner et par som passer OG som jeg liker. =D Neida, stå på ditt. =) Mener du at du _tviler_ på meg? Selvfølgelig ikke. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 100 sider på omkring et døgn. Jeg er offisielt imponert. Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Det hadde jeg gjort også Hysj! Jeg stemmer for å putte DEG i et megaglass. Da skal det bli blodig alvor da. Hvem sier det må være megaglass? Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Huff, det postes jo så fort her at det nesten ikke er morsomt. Joda. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg