Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gullfisk er for tards.

De kan ikke koses med, man må vaske vann etter dem, og vel. Det er ikke logisk å vaske vann! x)

Mus! =D

Jeg hadde en mus her. Den var ikke min, men den var veldig søt. Likte pupper veldig godt, likte seg i både min og Eplefes kløft. Det kilte. Jeg vil ha mus igjen.

Mus kan skaffes på byen. Lokk dem til deg med muskler og rusbrus :p

Lenke til kommentar
Gullfisk er for tards.

De kan ikke koses med, man må vaske vann etter dem, og vel. Det er ikke logisk å vaske vann! x)

Mus! =D

Jeg hadde en mus her. Den var ikke min, men den var veldig søt. Likte pupper veldig godt, likte seg i både min og Eplefes kløft. Det kilte. Jeg vil ha mus igjen.

Vi skal ha mus igjen. TO stykker denne gangen. Og da kan du få den ene, så kan den være samboer med min og Carina sin. Mhm.

Lenke til kommentar
Knewt, jeg laga kors til min og begravde ham under stikkelsbærbuskene.

Hadde eske og lå på bomulls-seng og greier. Faen som jeg savner'n når jeg tenker meg om.

Litt mer organisert enn vår, altså. Vi la den i en pose, og begravde den. La en belegningsstein med: Jonas. Død: *sett inn dato* over. :p

Lenke til kommentar
Minstemann har for ordens skyld begynt å mase om at han ønsker seg en lillesøster. Jeg tror jeg hadde blitt nervevrak om jeg skulle oppdra en jente, da måtte balltre annskaffes for å jage vekk beilerne de første 25-30 årene....

Jeg ser for meg scenen fra Bad Boys II der datteren til Marcus skal på date. ^^

Lenke til kommentar

Nie, jeg er fornøyd med å være tard jeg, så.

Liker gullfisk.

De er flotte å snakke med, særlig siden de ikke svarer tilbake, før man har vært ensom for lenge og fantasien tar overhånd.

edit: Knewt, ha ha, ja.

Jeg har mange gode minner fra gullfisken, på flere måter var han som en skikkelig god venn.

Endret av Datasmurf
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...