Glufsa Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 (endret) Så trist. Sker? Endret 21. april 2009 av Glufsa Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Så trist. Helt enig! Ghraag din nolifer gtfo! Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Okei, hvilken var det igjen? Og vi sitter her på forum i stedenfor å jobbe med engelsk, www.forum.no den er bra ;D meldte meg på for litt siden .. noen som er keen på dusj? Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Okei, hvilken var det igjen? Og vi sitter her på forum i stedenfor å jobbe med engelsk, www.forum.no den er bra ;D meldte meg på for litt siden .. noen som er keen på dusj? får jeg se titts? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 noen som er keen på dusj? Med deg? Anytime! Lenke til kommentar
chokke Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 WHaaat? Ingen serier som kom i natt? Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Sry, xxxxxx har ikke så godt av å få utfolde seg på internett. Syns det er morsomt å skrive for meg. Lenke til kommentar
n4w Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 noen som er keen på dusj? Ja, jeg er keen på en dusj. Jeg har måtte løpe rundt skolen hele dag med random greier. Jeg er direkte sliten. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 *ringe Lars* Han sover og er veldig trøtt;) Lenke til kommentar
Freedom1 Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Er det sånn at dokker ska skremme bort nykommern? :O Vi liker ikke folk som skriver dialekt. Jo det gjør vi! Jeg er nerd og sitter å hører på Wow soundtracks Det er faktisk mye bra der, storslagen og pompøs musikk er tøft Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Jeg selger en dusj. den er hvit, med fine dører. de kan skyves. frem og tilbake, frem og tilbake liker skyvedører noen andre som liker dusjer med skyvedører da? og CC cowboys ) Lenke til kommentar
n4w Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Det er faktisk mye bra der, storslagen og pompøs musikk er tøft Nei fysj, wow er ikke bra uansett om musikken er storslagen og pompøs. Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Er det sånn at dokker ska skremme bort nykommern? :O Vi liker ikke folk som skriver dialekt. Jo det gjør vi! Jeg er nerd og sitter å hører på Wow soundtracks Det er faktisk mye bra der, storslagen og pompøs musikk er tøft Jau, det er episk ^^ Rolig, klassisk musikk er tingen Sitter for det meste bare å hører på tracks fra Wotlk. Spesielt soundtracket fra traileren er et stk godt gjennomført mesterverk. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Jeg tror det har klikka for HB Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 all for the titts Mikkel Lenke til kommentar
Freedom1 Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Det er faktisk mye bra der, storslagen og pompøs musikk er tøft Nei fysj, wow er ikke bra uansett om musikken er storslagen og pompøs. Fysj på deg! Jau, det er episk ^^ Rolig, klassisk musikk er tingen Sitter for det meste bare å hører på tracks fra Wotlk. Spesielt soundtracket fra traileren er et stk godt gjennomført mesterverk. Trailerne til WoW gir meg frysninger, de er bortimot det eneste som er igjen av WoW som gir deg den skikkelige storslagne Warcraft-følelsen. En annen fantastisk episk sang, akkompagnert av en episk figur //Blarcky Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Jeg liker IKKE skyvedører på dusjer. Mye bedre med dører som åpnes opp utover. Dusj med skyvedør betyr dusj med så liten plass at de tror vi er dumme nok til å tro det er nok plass ved å henge på noen skyvedører. Utoverdører FTW! Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Det er faktisk mye bra der, storslagen og pompøs musikk er tøft Nei fysj, wow er ikke bra uansett om musikken er storslagen og pompøs. er ikke det du som faktisk gamer wow? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Jeg selger en dusj. den er hvit, med fine dører. de kan skyves. frem og tilbake, frem og tilbake liker skyvedører noen andre som liker dusjer med skyvedører da? og CC cowboys ) Jeg gjør, jeg gjør! Så lenge de er tette i alle fall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg