Kverulantus Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Jeg...jomfru :!: Ikke at det kunne vært umulig, men har vært i ganske heftige miljøer der sex blir sett på som noe man gjør autoatisk når man har puttet i seg noe:( haha, var sameboe jeg mente Jeg...jomfru :!: Ikke at det kunne vært umulig, men har vært i ganske heftige miljøer der sex blir sett på som noe man gjør autoatisk når man har puttet i seg noe:( Sex er som matte: Legg til senga Trekk fra klærne og del beina Det måå jo ikke foregå i en seng Nei det må det så absolutt ikke. Gjør ikke noe med kjøkkenbordet, kjøkkenbenk, dusjen, boblebad, på verandaen. Egentlig hvor som helst er flott Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Jeg...jomfru :!: Ikke at det kunne vært umulig, men har vært i ganske heftige miljøer der sex blir sett på som noe man gjør autoatisk når man har puttet i seg noe:( haha, var sameboe jeg mente Jeg...jomfru :!: Ikke at det kunne vært umulig, men har vært i ganske heftige miljøer der sex blir sett på som noe man gjør autoatisk når man har puttet i seg noe:( Sex er som matte: Legg til senga Trekk fra klærne og del beina Det måå jo ikke foregå i en seng Nei det må det så absolutt ikke. Gjør ikke noe med kjøkkenbordet, kjøkkenbenk, dusjen, boblebad, på verandaen. Egentlig hvor som helst er flott Haehaehae. Hva med slotssparken, bussen osv da ? Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 (endret) Jeg...jomfru :!: Ikke at det kunne vært umulig, men har vært i ganske heftige miljøer der sex blir sett på som noe man gjør autoatisk når man har puttet i seg noe:( haha, var sameboe jeg mente Jeg...jomfru :!: Ikke at det kunne vært umulig, men har vært i ganske heftige miljøer der sex blir sett på som noe man gjør autoatisk når man har puttet i seg noe:( Sex er som matte: Legg til senga Trekk fra klærne og del beina Det måå jo ikke foregå i en seng Nei det må det så absolutt ikke. Gjør ikke noe med kjøkkenbordet, kjøkkenbenk, dusjen, boblebad, på verandaen. Egentlig hvor som helst er flott Haehaehae. Hva med slotssparken, bussen osv da ? De og^^ Og gjerne i en kinosal ^^ Om det ikke er altfor mange personer på raden Endret 21. april 2009 av Ghraag Lenke til kommentar
Astralnoise Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 (endret) Holy crap, jeg forsover meg hele tiden. Jeg må løpe på skolen og lese som en gris, så jeg ikke stryker eksamen om en måned... Endret 21. april 2009 av Astralnoise Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Jeg var faktisk med i den diskusjonen jeg også Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Jeg var faktisk med i den diskusjonen jeg også Slapp av ^^, Du kan jo bli høy på Fluesopp! Lenke til kommentar
n4w Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 God ettermiddag? God kan være litt å ta i, aldri hatt en slik slitsom dag. Gleder meg til å komme hjem å slappe av med et spill... Hvordan står det til? Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Faen for en digg låt! Beskriver egentlig det meste for meg for tiden. -.-" Lenke til kommentar
lknight Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 hmm... siden folk er så sosiale her... har vurdert sydentur sammens med kjæresten, men greia er at ingen av oss har vært i syden før, så vi er helt GRØNN på omtrent alt, egentlig.. så det hadde vært fint med et par råd og veiledninger om dette. vi har heller ikke valgt destinasjon enda, men det bør være noe ala Kreta (f.eks)... om det er partysted eller ei, spiller ingen rolle. vi er begge 24 år. lokalisert i stavanger. vi skal bare avslappe og ha det gøy, egentlig. vi tenkte å være der iallefall 1 uke. kanskje 2 uker. en liten avslappende (kjærlighets)tur, egentlig. så ja, vi trenger hjelp/råd/tips til: 1: HVOR vi skal finne gode sydenturpakker/priser/tilbud. er det noen nettsider og den slags som har gode tilbud? vi har ikke så voldsomt med budsjett, akkurat... så ja, vi er ute etter best mulig for...tja...7500-10000kr. 2: noen råd om HVOR vi bør ta oss en tur? noen forslag? 3: hvilken andre tips har dere å komme med? takker så meget på forhånd! - hilsen 2 uvitende sydenlystne personer Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Bumper denne, noen som vil ha ? Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Bumper denne, noen som vil ha ? Gief? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Bumper denne, noen som vil ha ? Gief? Take it Lenke til kommentar
n4w Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 (endret) Faen for en digg låt! Beskriver egentlig det meste for meg for tiden. -.-" Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Utrolig konge! Deilig og stille, akkurat det jeg trengte for å roe meg litt. Takker og bukker. Endret 21. april 2009 av n4w Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 (endret) Faen for en digg låt! Beskriver egentlig det meste for meg for tiden. -.-" Utrolig konge! Deilig og stille, akkurat det jeg trengte for å roe meg litt. Takker og bukker. No problemo Men keep videoer i spoiler hvis du quoter dem @ Sameboe : It is a great pleasure to bruke avataren Har ikke Bear siden TG Endret 21. april 2009 av Ghraag Lenke til kommentar
n4w Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 No problemo Men keep videoer i spoiler hvis du quoter dem I knows. Glemte det bare. *fikse* Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 @ Sameboe : It is a great pleasure to bruke avataren Har ikke Bear siden TG Den tok seg fint ut også Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Gah, jeg er trett og kjenner ettereffektene etter i natt enda Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Gah, jeg er trett og kjenner ettereffektene etter i natt enda Da blir du med på 3T i ettermiddag så blir det så bra atte Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 @ Sameboe : It is a great pleasure to bruke avataren Har ikke Bear siden TG Den tok seg fint ut også Jepp Da slapp jeg å ha et forvridd bilde av meg selv da jeg ikke kom på noe bedre.. Lenke til kommentar
123Lars Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Hei folkens:) Hva skjer i norge i dag? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg