SunnivaKL Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 SunnivaKL: Ikke se under her...jeg advarer deg KNULL, PULINGS, ORDNINGS, ORGASME, SEX BUMP! dust!! du ble kåt nå ja Ja..... du vet hvordan du skal tenne damer:P Det som er iriterdne er og sovne på bussen og våkne med the great boner og man må gå som en gammel mann ut av bussen :!: Ja, funker hver gang Så det har skjedd flere ganger altså? wow, her er det noe jeg ikke har fått med meg.. trodde du var jomfru jeg Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Gi meg en liste hvordan du går frem og hvilken punkter de viktigste? Sorry, familie hemmelighet Får folk vite det vil det ikke hete jenter lengere, da vil det kun bli tøser her i verden! Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Jeg...jomfru :!: Ikke at det kunne vært umulig, men har vært i ganske heftige miljøer der sex blir sett på som noe man gjør autoatisk når man har puttet i seg noe:( Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Gi meg en liste hvordan du går frem og hvilken punkter de viktigste? Sorry, familie hemmelighet Får folk vite det vil det ikke hete jenter lengere, da vil det kun bli tøser her i verden! Som meg? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Jeg...jomfru :!: Ikke at det kunne vært umulig, men har vært i ganske heftige miljøer der sex blir sett på som noe man gjør autoatisk når man har puttet i seg noe:( Det var meg hun mente Gi meg en liste hvordan du går frem og hvilken punkter de viktigste? Sorry, familie hemmelighet Får folk vite det vil det ikke hete jenter lengere, da vil det kun bli tøser her i verden! Som meg? Omtrent... bare verre Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Jeg...jomfru :!: Ikke at det kunne vært umulig, men har vært i ganske heftige miljøer der sex blir sett på som noe man gjør autoatisk når man har puttet i seg noe:( Sex er som matte: Legg til senga Trekk fra klærne og del beina Lenke til kommentar
SunnivaKL Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Jeg...jomfru :!: Ikke at det kunne vært umulig, men har vært i ganske heftige miljøer der sex blir sett på som noe man gjør autoatisk når man har puttet i seg noe:( haha, var sameboe jeg mente Jeg...jomfru :!: Ikke at det kunne vært umulig, men har vært i ganske heftige miljøer der sex blir sett på som noe man gjør autoatisk når man har puttet i seg noe:( Sex er som matte: Legg til senga Trekk fra klærne og del beina Det måå jo ikke foregå i en seng Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Husker vi hadde en hippie-musikklærer type i ungdomsskolen, var et sånt omreisende Skoleorkester ellernoe. Han satt og retta på pikken flere ganger mens han snakka til klassen som var 3 gutter og 12 jenter. Alle la visst merke til det. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Lurer på om jeg har en psycho gamer i gangen min i borettslaget også..hører ofte han sitter og brøler FAEN! og ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ! og HÆLVETEEEEEEEEEEEE! helt alene. Vræler sånn at jeg hører det flere leiligheter bortenfor. Minner om en av mine pokerspillende naboer. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 (endret) Faen så lei jeg er av og misfortå, ikke få med meg ting osv. "klikke mongo med te-skje" Sex har ikke retningslinjer utenom at det skal være godt for begge og frvillig. Respekt er det viktigste i sex og humor. Endret 21. april 2009 av Fluesopp Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Mikkel er aktiv på Nettby! Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Herregud, sånt er skremmende:P Lenke til kommentar
SunnivaKL Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Da var jeg ferdig på tentamenen! Nå skal jeg ut å kjøpe sminke :D snakkes!! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Da var det på tide å vandre ned på skolen for frokost, snakkes. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Mikkel er aktiv på Nettby! OH NOES! Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Mikkel er aktiv på Nettby! OH NOES! Mwahahaha Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Jeg er elsket blant samer idag Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Du er da alltid elsket du! Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Lurer på om jeg har en psycho gamer i gangen min i borettslaget også..hører ofte han sitter og brøler FAEN! og ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ! og HÆLVETEEEEEEEEEEEE! helt alene. Vræler sånn at jeg hører det flere leiligheter bortenfor. Langt fra like ille, men fortsatt irriterende, var koreaneren jeg delte kjøkken med i høst. Han satt alltid og snakket høylytt på Skype eller sang Backstreet Boys. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg