Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg vil tro at hun ikke spiller nok.

Jeg drømte om WoW når jeg ikke spilte nok selv, så jeg kutta glatt ut å gå på fest eller være med på ting, se familien og sånn, og spilte mer WoW, og vips forsvant drømmene og tomrommet i hverdagen og livet mitt.

facepalm.jpeg

Lenke til kommentar
Lagt meg ut for salg jeg også. Tipper responsen blir laber. Skriver meg forresten også opp med 5sum with softy, sunniva , HB og wabbit

Yay, bare å få med mrb da (vet han vil) så blir det et godt gammaldags gjengknull.

Får vel slenge meg på jeg og. Har ikke bedre å gjøre uansett ^^

jeg kan piske dere alle med håret mitt! :D

Hahaha :D

Lenke til kommentar

Lurer på om jeg har en psycho gamer i gangen min i borettslaget også..hører ofte han sitter og brøler FAEN! og ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ! og HÆLVETEEEEEEEEEEEE! helt alene.

Vræler sånn at jeg hører det flere leiligheter bortenfor.

Lenke til kommentar
SunnivaKL: Ikke se under her...jeg advarer deg

KNULL, PULINGS, ORDNINGS, ORGASME, SEX

BUMP!

dust!!

du ble kåt nå ja :dribble:

Ja.....

du vet hvordan du skal tenne damer:P

Det som er iriterdne er og sovne på bussen og våkne med the great boner og man må gå som en gammel mann ut av bussen :!:

Ja, funker hver gang :thumbup:

Lenke til kommentar
SunnivaKL: Ikke se under her...jeg advarer deg

KNULL, PULINGS, ORDNINGS, ORGASME, SEX

BUMP!

dust!!

du ble kåt nå ja :dribble:

Ja.....

du vet hvordan du skal tenne damer:P

Det som er iriterende er og sovne på bussen og våkne med the great boner og man må gå som en gammel mann ut av bussen :!:

*rette på lilleman i skjul*Kremt ? xD

Det er litt gøy, prøve å legge den litt annerledes slik at den ikke er så utrolig synlig da du reiser deg opp og skal gå. Er stress da det er folk ved siden av deg though=/

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...