Lemon Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Mwahaha...privatskole = WIN! Jeg går på Sonans da... Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 NEI! jeg går på privatskole vi har dritt mat!!! Men du går på sånn kristen greie? aight? Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Tenkte brød og fisk holdt til disse Jesus-mennene. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Mwahaha...privatskole = WIN! Jeg går på Sonans da... Vi ler av Sonans på Akademiet ;D Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Lagt meg ut for salg jeg også. Tipper responsen blir laber. Skriver meg forresten også opp med 5sum with softy, sunniva , HB og wabbit Yay, bare å få med mrb da (vet han vil) så blir det et godt gammaldags gjengknull. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Mwahaha...privatskole = WIN! Jeg går på Sonans da... Vi ler av Sonans på Akademiet ;D Vi ler av Akademiet på Sonans... bitches. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Mwahaha...privatskole = WIN! Jeg går på Sonans da... Vi ler av Sonans på Akademiet ;D Vi ler av Akademiet på Sonans... bitches. Men vi har bedre mat, finere skolebygg og bedre lærere EID! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Jeg går på høyskole og vi har jævlig god mat, selv om det er litt dyrt med 30 spenn for en baguett, selv om den er aldri så lang og mettendes. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 tisset på deg? Nei, var vååt av svette deilig! nei men helt seriøst.. har begynt å drømme mange rarer drømmer i det siste, en gang drømte jeg jo at jeg var gravid, og så skulle jeg føde. Men så fikk jeg ingen baby, men en mld på mobilen: trykk her for å laste ned baby haha =p w00t? tror du rett og slett er gal, det er nok ikke håp for deg.. NEI! jeg går på privatskole vi har dritt mat!!! Men du går på sånn kristen greie? aight? Joda jeg går på kristen skole :S hoff... Lenke til kommentar
TanTheMan Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Da var ItAOtS slutt, og jeg vil ikke høre det for mye i frykt for å bli lei. =/ Men nå er det Five Leaves Left! Er i akustisk humør i dag, tydeligvis ... Lenke til kommentar
SunnivaKL Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Lagt meg ut for salg jeg også. Tipper responsen blir laber. Skriver meg forresten også opp med 5sum with softy, sunniva , HB og wabbit Yay, bare å få med mrb da (vet han vil) så blir det et godt gammaldags gjengknull. Ooh, blir kåt bare du nevner det Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Mwahaha...privatskole = WIN! Jeg går på Sonans da... Vi ler av Sonans på Akademiet ;D Vi ler av Akademiet på Sonans... bitches. Madamen gikk på Sonans, bra skole ihvertfall utifra det jeg har hørt=) Lenke til kommentar
Petter Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Jeg går på høyskole og vi har jævlig god mat, selv om det er litt dyrt med 30 spenn for en baguett, selv om den er aldri så lang og mettendes. vi betaler en viss sum i mnd. så får vi 3 måltider om dagen.. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Men vi har bedre mat, finere skolebygg og bedre lærere EID! Tviler på at dere har bedre lærere, med mindre de har foretatt en total utskiftning av stab siden i fjor. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 (endret) SunnivaKL: Ikke se under her...jeg advarer deg KNULL, PULINGS, ORDNINGS, ORGASME, SEX Endret 21. april 2009 av Sameboe Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Lagt meg ut for salg jeg også. Tipper responsen blir laber. Skriver meg forresten også opp med 5sum with softy, sunniva , HB og wabbit Yay, bare å få med mrb da (vet han vil) så blir det et godt gammaldags gjengknull. Ooh, blir kåt bare du nevner det Fett Lenke til kommentar
SunnivaKL Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 tisset på deg? Nei, var vååt av svette deilig! nei men helt seriøst.. har begynt å drømme mange rarer drømmer i det siste, en gang drømte jeg jo at jeg var gravid, og så skulle jeg føde. Men så fikk jeg ingen baby, men en mld på mobilen: trykk her for å laste ned baby haha =p w00t? tror du rett og slett er gal, det er nok ikke håp for deg.. Nei, det er vel ikke det Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 (endret) Lagt meg ut for salg jeg også. Tipper responsen blir laber. Skriver meg forresten også opp med 5sum with softy, sunniva , HB og wabbit Yay, bare å få med mrb da (vet han vil) så blir det et godt gammaldags gjengknull. Får vel slenge meg på jeg og. Har ikke bedre å gjøre uansett ^^ jeg kan piske dere alle med håret mitt! Endret 21. april 2009 av Ghraag Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Men vi har bedre mat, finere skolebygg og bedre lærere EID! Tviler på at dere har bedre lærere, med mindre de har foretatt en total utskiftning av stab siden i fjor. Den verste læreren har dratt... Heldigvis Men vi har ny gym lærer ihvertfall Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Haha, han ved siden av meg her hyler plutselig ut "FITTE I RASSHØLET!" helt tilfeldig. Han satt visst å spilte noe irriterende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg