Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
tisset på deg?

Nei, var vååt av svette :) deilig!

nei men helt seriøst.. har begynt å drømme mange rarer drømmer i det siste, en gang drømte jeg jo at jeg var gravid, og så skulle jeg føde. Men så fikk jeg ingen baby, men en mld på mobilen: trykk her for å laste ned baby :) haha =p

w00t? tror du rett og slett er gal, det er nok ikke håp for deg..

NEI! jeg går på privatskole vi har dritt mat!!!

Men du går på sånn kristen greie? aight?

Joda jeg går på kristen skole :S hoff...

Lenke til kommentar
Lagt meg ut for salg jeg også. Tipper responsen blir laber. Skriver meg forresten også opp med 5sum with softy, sunniva , HB og wabbit

Yay, bare å få med mrb da (vet han vil) så blir det et godt gammaldags gjengknull.

Ooh, blir kåt bare du nevner det :ohmy:

Lenke til kommentar
tisset på deg?

Nei, var vååt av svette :) deilig!

nei men helt seriøst.. har begynt å drømme mange rarer drømmer i det siste, en gang drømte jeg jo at jeg var gravid, og så skulle jeg føde. Men så fikk jeg ingen baby, men en mld på mobilen: trykk her for å laste ned baby :) haha =p

w00t? tror du rett og slett er gal, det er nok ikke håp for deg..

Nei, det er vel ikke det :(

Lenke til kommentar
Lagt meg ut for salg jeg også. Tipper responsen blir laber. Skriver meg forresten også opp med 5sum with softy, sunniva , HB og wabbit

Yay, bare å få med mrb da (vet han vil) så blir det et godt gammaldags gjengknull.

Får vel slenge meg på jeg og. Har ikke bedre å gjøre uansett ^^

jeg kan piske dere alle med håret mitt! :D

Endret av Ghraag
Lenke til kommentar
Men vi har bedre mat, finere skolebygg og bedre lærere :p EID!

Tviler på at dere har bedre lærere, med mindre de har foretatt en total utskiftning av stab siden i fjor.

Den verste læreren har dratt... Heldigvis :p Men vi har ny gym lærer ihvertfall :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...