Sameboe Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Lasagne med salat,brød og Urge fra kantina = WIN! Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Jeg er også for slag i prostitusjonstråden. Ser fram til 4sum med HB, Sunniva og Wabbit Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Jeg er ikke til salgs. Tror ikke noen ville kjøpt meg uansett.. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Jeg er ikke til salgs. Tror ikke noen ville kjøpt meg uansett.. Well sir, you are wrong. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Jeg er ikke til salgs. Tror ikke noen ville kjøpt meg uansett.. Jeg hadde kjøpt deg for en flaskekork Lenke til kommentar
SunnivaKL Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Apropo drømming, jeg hadde et sykt mareritt i natt Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Forumet har fått ny spamme hore! Sjekk ut Thai-mat! Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Apropo drømming, jeg hadde et sykt mareritt i natt Mareritt du liksom. DU LIKTE DET! Lenke til kommentar
TanTheMan Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 h.p. står ikke i CD-versjonen, mener jeg. Kan sjekke det når jeg kommer hjem. STILIG. Forresten, jeg googla litt. På SongMeanings er det en som mener dette, og det forklarer vel hvem det kan være: ...In the second verse when he sings; 'And now we ride the circus wheel With your dark brother wrapped in white Says it was good to be alive' is about his mate's brother who committed suicide... I just noticed in the liner notes that it says "now we ride this circus wheel with your dark brother (h.p.) wrapped in white..." Does anybody have any idea what the H.P. part stands for? I assume it's someone's initials? kennyb, the comment right above you explains it. h.p. is the dark brother, aka jeff magnum's friend's brother who committed suicide. Så det var ikke Harry Potter, altså, høhø (slapp av, jeg trodde ikke det var det selv om det var det første jeg tenkte på). Nå vet vi ikke om dette er riktig, men ... Lenke til kommentar
SunnivaKL Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Apropo drømming, jeg hadde et sykt mareritt i natt Mareritt du liksom. DU LIKTE DET! Nei, jeg ble forfulgt og voldtatt og hele greien. Våknet i en vannseng i dag tidlig Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Et ridedyr kjøpt for marks du får for å vinne battlegrounds i World of Warcraft. Hvorfor tror du jeg drømte om det i natt? Jeg vil tro det har noe med at du spiller for mye. Jeg vil tro at hun ikke spiller nok. Jeg drømte om WoW når jeg ikke spilte nok selv, så jeg kutta glatt ut å gå på fest eller være med på ting, se familien og sånn, og spilte mer WoW, og vips forsvant drømmene og tomrommet i hverdagen og livet mitt. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 (endret) Tan: Ah, høres jo logisk ut. Og Sameboe, FFFFFFFFFFUUUUUU. Jeg har vassen baguett med egg og tomat. Og appelsinjuice. Edit: og Sandwich-is. Endret 21. april 2009 av Hoppende Bryster Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Smurfen, jeg er så enig med deg, hun må bare spille nok for å få drømmene til å gå vekk Lenke til kommentar
Petter Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 jeg hadde grov vasa med brunost og syltetøy Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Tan: Ah, høres jo logisk ut. Og Sameboe, FFFFFFFFFFUUUUUU. Jeg har vassen baguett med egg og tomat. Og appelsinjuice. Mwahaha...privatskole = WIN! Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Lagt meg ut for salg jeg også. Tipper responsen blir laber. Skriver meg forresten også opp med 5sum with softy, sunniva , HB og wabbit Lenke til kommentar
Petter Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 NEI! jeg går på privatskole vi har dritt mat!!! Lenke til kommentar
SunnivaKL Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 tisset på deg? Nei, var vååt av svette deilig! nei men helt seriøst.. har begynt å drømme mange rarer drømmer i det siste, en gang drømte jeg jo at jeg var gravid, og så skulle jeg føde. Men så fikk jeg ingen baby, men en mld på mobilen: trykk her for å laste ned baby haha =p Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 jeg går vanlig skole og vi får god mat hver dag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg