Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
h.p. står ikke i CD-versjonen, mener jeg. Kan sjekke det når jeg kommer hjem.

STILIG.

Forresten, jeg googla litt. På SongMeanings er det en som mener dette, og det forklarer vel hvem det kan være:

...In the second verse when he sings;

'And now we ride the circus wheel

With your dark brother wrapped in white

Says it was good to be alive'

is about his mate's brother who committed suicide...

I just noticed in the liner notes that it says "now we ride this circus wheel with your dark brother (h.p.) wrapped in white..." Does anybody have any idea what the H.P. part stands for? I assume it's someone's initials?

kennyb, the comment right above you explains it. h.p. is the dark brother, aka jeff magnum's friend's brother who committed suicide.

Så det var ikke Harry Potter, altså, høhø (slapp av, jeg trodde ikke det var det selv om det var det første jeg tenkte på). :p Nå vet vi ikke om dette er riktig, men ...

Lenke til kommentar
Et ridedyr kjøpt for marks du får for å vinne battlegrounds i World of Warcraft.

Hvorfor tror du jeg drømte om det i natt?

Jeg vil tro det har noe med at du spiller for mye.

Jeg vil tro at hun ikke spiller nok.

Jeg drømte om WoW når jeg ikke spilte nok selv, så jeg kutta glatt ut å gå på fest eller være med på ting, se familien og sånn, og spilte mer WoW, og vips forsvant drømmene og tomrommet i hverdagen og livet mitt.

Lenke til kommentar
tisset på deg?

Nei, var vååt av svette :) deilig!

nei men helt seriøst.. har begynt å drømme mange rarer drømmer i det siste, en gang drømte jeg jo at jeg var gravid, og så skulle jeg føde. Men så fikk jeg ingen baby, men en mld på mobilen: trykk her for å laste ned baby :) haha =p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...