kanin333 Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Jeg er sulten. Sunniva, hvor mye koster du? Tenkte å kjøpe meg sunniva etterpå. Litt lengere bak i tråden står det 30 kroner Hm, kanskje jeg skal kjøpe? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Begynt med slikt salg her også nå, går fremover med forumet :!: Nice offer here. Very cheap. Special price for you my friend. Lenke til kommentar
SunnivaKL Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Jeg er sulten. Sunniva, hvor mye koster du? Tenkte å kjøpe meg sunniva etterpå. Noen par hundrelapper =) Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Fikk vite for noen dager siden at storebroren min skal lage russelåt til Bærumrussen til neste år Sikkert bare til én buss? Russebusslåter er konge. Har nesten alle fra Bærum og en del fra Oslo fra '05. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Woo, skolen utsatt til 12, gir meg tid til å sortere all EDMen som dumpa ned på PCen min i natt, samt å finne ut hva Humm & Base er Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Jeg er sulten. Sunniva, hvor mye koster du? Tenkte å kjøpe meg sunniva etterpå. Noen par hundrelapper =) Du har steget i pris på en uke Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Jeg er sulten. Sunniva, hvor mye koster du? Tenkte å kjøpe meg sunniva etterpå. Noen par hundrelapper =) Fryktelig dyrt da. Jeg er tross alt jente, så burde egentlig ta betalt selv. Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Jeg er sulten. Sunniva, hvor mye koster du? Tenkte å kjøpe meg sunniva etterpå. Noen par hundrelapper =) Så hvis jeg betaler reisen din ned hit, så er du min til du er oppspist? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 (endret) Kanskje det hjelper hvis man sier det er gratis:P Kaning og Programvare driver og pønsker ut noe imot meg Endret 21. april 2009 av Fluesopp Lenke til kommentar
SunnivaKL Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Jeg er sulten. Sunniva, hvor mye koster du? Tenkte å kjøpe meg sunniva etterpå. Noen par hundrelapper =) Du har steget i pris på en uke Må jo det når kundene strømmer på. Jeg er sulten. Sunniva, hvor mye koster du? Tenkte å kjøpe meg sunniva etterpå. Noen par hundrelapper =) Fryktelig dyrt da. Jeg er tross alt jente, så burde egentlig ta betalt selv. Det er ikke så veldig dyrt i forhold til hva man får igjen av det Jeg er sulten. Sunniva, hvor mye koster du? Tenkte å kjøpe meg sunniva etterpå. Noen par hundrelapper =) Så hvis jeg betaler reisen din ned hit, så er du min til du er oppspist? Ja, du kan si det slik =) Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Jeg er sulten. Sunniva, hvor mye koster du? Tenkte å kjøpe meg sunniva etterpå. Noen par hundrelapper =) Du har steget i pris på en uke Må jo det når kundene strømmer på. Jeg er sulten. Sunniva, hvor mye koster du? Tenkte å kjøpe meg sunniva etterpå. Noen par hundrelapper =) Fryktelig dyrt da. Jeg er tross alt jente, så burde egentlig ta betalt selv. Det er ikke så veldig dyrt i forhold til hva man får igjen av det Jeg er sulten. Sunniva, hvor mye koster du? Tenkte å kjøpe meg sunniva etterpå. Noen par hundrelapper =) Så hvis jeg betaler reisen din ned hit, så er du min til du er oppspist? Ja, du kan si det slik =) Lawls Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Kanskje det hjelper hvis man sier det er gratis:PKaning og Programvare driver og pønsker ut noe imot meg Jepp, vi driver og planlegger. Mjeh mjeh mjeh Lenke til kommentar
Nie Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Hva er det med moderatorer og det å feilsende PMer der de forsvarer modereringen sin? Jeg har fått flere slike feilsendte PMer, men kun det. Ingenting annet blir feilsendt. Is weird. Is a hint? Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Det er ikke så veldig dyrt i forhold til hva man får igjen av det Pff, tviler på at jeg får såå mye. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Hva er det med moderatorer og det å feilsende PMer der de forsvarer modereringen sin? Jeg har fått flere slike feilsendte PMer, men kun det. Ingenting annet blir feilsendt. Is weird. Is a hint? Ja, at de liker deg...men tørr ikke og si det rett ut:P Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 (endret) Det er ikke så veldig dyrt i forhold til hva man får igjen av det Pff, tviler på at jeg får såå mye. Men det kan jeg hvis jeg får det til Men nei, nå sitter jeg å hører på Anathema. Det er virkelig digg å høre på nå. Ihvertfall med det humøret jeg egentlig er i.. Endret 21. april 2009 av Ghraag Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Da er herved både Sunniva og jeg til salgs i Prostitusjonstråden. Kanin, regner med at du óg kommer etter. Tror du forresten vi blir ekstra ettertrakta hvis vi slår oss sammen? Lenke til kommentar
TanTheMan Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Can't believe how strange it is to be anything at all... Ligger i kjelleren og hører på ItAOtS på vinyl. ^^ /Are happy Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Siden dere snakket om å ri..jeg vil ha en pvpmount til alten min. NÅ. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 (endret) Tan: Jeg er din for alltid. Endret 21. april 2009 av Hoppende Bryster Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg