Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Er som regel slitsomt :whistle:
Det spørs vel på syklusen det. :whistle:

Word.

Blir noen ekstra timer på treningssenter og hos kompiser når dama "ser rødt".

Dama mi er ganske grei når hun "ser rødt"... Men er som regel mer hjemme under den perioden ja :whistle:

post-131886-1240300643_thumb.jpg

:dremel:

HAHA, nei hu er ikke så åpen for "brannbil"-kjør, og min "hjemme" er hos dama, så blir å være vekke som er løsningen her ;d

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg merka som regel lite til dårlig humør og annet dritt da den tida kom. Men nå hopper jeg jo som regel over. Veldig greit.

Hopper over?

Gravid eller nytt previsjonsmiddel?

Heldigvis har damer mer enn et brukelig hull da. :innocent:

Hohoho, har ikke baller til å forslå det under den perioden, ikke akkurat favorittsporten ;d

Lenke til kommentar
Gud bedre, jeg sku aldri ha røyka i natt, jeg er ikke i form til noe enda :p

Haha, røker ikke fast selv.

Men sistgang var på et LAN, vi skulle spille GTA4, og jeg kom ikke lenger enn å få kopiert ISO'ene over på maskinen, og stirre inn i skjermen og sleve og glemme hva jeg skulle gjøre.

Lenke til kommentar
Mens vi er på temaet;

Vet dere om man kan blande tjall ut i løssnus og få noe effekt? ;d

Er umåtelig dårlig til å røke jazz fra sigarett, og eier ikke bong (dama hadde drept meg ;d)

En ting er å nevne at man har gjort noe, men jeg tviler på moderatorene blir så glade om vi diskuterer detaljert hvordan man skal få best effekt av ulovlige rusmidler sånn helt åpent. :p

Men det finnes alternative måter å få i seg stoffet på.

Lenke til kommentar
Mens vi er på temaet;

Er umåtelig dårlig til å røke jazz fra sigarett, og eier ikke bong (dama hadde drept meg ;d)

Du sa mens :eek:

Jeg gjorde visst det.

Er vel egentlig litt letta over at damen menstruerer, var 7-8 dager for seint, og vi hadde vært litt uforsiktig (vel jeg..) en stund ;E Ikke helt klar for unge enda nei!

Lenke til kommentar
Mens vi er på temaet;

Finnes bare et brunt stoff du kan gjøre det med og det er ikke tjall.¨

Vibør heller ikke diskutere stoff i detaljer her siden vi skal ikke oppfordre tilsånt.

God morgen alle sammen=)

Bare bra med folket?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...