Kverulantus Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Fack for en kjedelig dag Boner er boring !!!! O_O Lenke til kommentar
TanTheMan Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 (endret) Nå vil jeg gi dere en oppgave alle sammen:Dette sa Samebror på forumtreffet, midt på schvarte natta, han var rimelig sørpe full og ingen har forstått hva dette betyr, han selv husker bare at siste ordet skulle være fyllefant Oppgaven er: hva var det Samebror egentlig ville skrive? hag ilj drsm tyk rpl at yi qy rm fhøølegant Gammelt innlegg å svare på med tanke på at dette er DNFK, men jeg har teorier om hva noen av ordene kan være. Har "ilj" [blanding av "ingen" og "alle", også er han same i tillegg ...] dersom/dere som tycks [svensk-/samemodus] "rpl" [bare mumling for å gjøre det vanskeligere å forstå] at jeg og [tror han bare la unormalt mye trykk på G-en så det kunne høres ut som Y] er (en) fyllefant. Uten mine irriterende kommentarer og valgt de ordene som passer best der det kunne være flere: "Har alle dere som tycks at jeg og er (en) fyllefant?" Kan oversettes til: "Synes alle dere at jeg også er en fyllefant?" Han var vel ikke den eneste fulle der? I am so smart, s-m-r-t ... Edit: Da han sa RPL kan det bety at han snakket ROM-based procedural language ( http://en.wikipedia.org/wiki/RPL_(programming_language) ). I så fall er jeg sjanseløs. Endret 21. april 2009 av TanTheMan Lenke til kommentar
Petter Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Koffer kjeder jeg meg ?? !! Vi har sånne stasjoner her i klassen nu, OG i NORSK enda Fordi du bor i "Harsj"stad xD Det skrives jo egentlig hasj da.. Det man røyker altså. Nå var det vel det muntlige vi ville fram til her da kjeften du da, du bor vel i Steinkjer xD Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Koffer kjeder jeg meg ?? !! Vi har sånne stasjoner her i klassen nu, OG i NORSK enda Fordi du bor i "Harsj"stad xD Det skrives jo egentlig hasj da.. Det man røyker altså. Nå var det vel det muntlige vi ville fram til her da kjeften du da, du bor vel i Steinkjer xD Vi er glad i å være stein Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Nå vil jeg gi dere en oppgave alle sammen:Dette sa Samebror på forumtreffet, midt på schvarte natta, han var rimelig sørpe full og ingen har forstått hva dette betyr, han selv husker bare at siste ordet skulle være fyllefant Oppgaven er: hva var det Samebror egentlig ville skrive? hag ilj drsm tyk rpl at yi qy rm fhøølegant Gammelt innlegg å svare på med tanke på at dette er DNFK, men jeg har teorier om hva noen av ordene kan være. Har "ilj" [blanding av "ingen" og "alle", også er han same i tillegg ...] dersom/dere som tycks [svensk-/samemodus] "rpl" [bare mumling for å gjøre det vanskeligere å forstå] at jeg og [tror han bare la unormalt mye trykk på G-en så det kunne høres ut som Y] er (en) fyllefant. Uten mine irriterende kommentarer og valgt de ordene som passer best der det kunne være flere: "Har alle dere som tycks at jeg og er (en) fyllefant?" Kan oversettes til: "Synes alle dere at jeg også er en fyllefant?" Han var vel ikke den eneste fulle der? I am so smart, s-m-r-t ... Edit: Da han sa RPL kan det bety at han snakket ROM-based procedural language ( http://en.wikipedia.org/wiki/RPL_(programming_language) ). I så fall er jeg sjanseløs. Heheh, du har sikkert rett. Husker jeg spurte han hva det var for noe tull da han skrev det, men fikk ikke noe ordentlig svart. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Da var jeg hjemme fra dama Samme her. Sliten. Takk, NSB, for at dere har strømuttak ved alle seter på de nye togsettene. Fuck dere for at det ikke går an å legge dem særlig bakover. Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Da var jeg hjemme fra dama Samme her. Sliten. Takk, NSB, for at dere har strømuttak ved alle seter på de nye togsettene. Fuck dere for at det ikke går an å legge dem særlig bakover. Går toget til Oslo s igjen nå? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Er vel ingen problemer idag..alle togene til oslo fra drammen gikk normalt imorges. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Faen, har vondt i øya og det sprenger som faen i hodet Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Går toget til Oslo s igjen nå?Spør du meg så spør jeg deg. Min reise gikk nemlig som følger: Avreise Bergen 2258 Ankomst Drammen 0539 Avgang Drammen 0616 Ankomst Larvik 0750 Avgang Larvik (buss) 0752 Ankomst Porsgrunn 0822 Avgang Porsgrunn (buss)0840 Ankomst Langesund 0920 Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Spør du meg så spør jeg deg. Min reise gikk nemlig som følger: Avreise Bergen 2258 Ankomst Drammen 0539 Avgang Drammen 0616 Ankomst Larvik 0750 Avgang Larvik (buss) 0752 Ankomst Porsgrunn 0822 Avgang Porsgrunn (buss)0840 Ankomst Langesund 0920 Det var jo fryktelig komplisert... Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Det var jo fryktelig komplisert... Egentlig ikke. Togbytte i Drammen og så tog-for-buss mellom Larvik og Porsgrunn på den avgangen og så er det lokalbussen det siste stykket. Lenke til kommentar
toth Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Gah. Knirkelyden i bilen ar antatt å være en liten foring. Neida, styresnekker og mansjetter og full gøy pakke, 8 laken. Da ryker hele den fine skattefrie kina-dietten jeg skulle kjøpe øl for. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Da var jeg hjemme fra dama Samme her. Sliten. Er som regel slitsomt Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Vi jenter er ganske slitsomme i grunn. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 (endret) Er som regel slitsomt Det spørs vel på syklusen det. Endret 21. april 2009 av Lars Lenke til kommentar
۩ҲЖҲ۩ Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Er som regel slitsomt Det spørs vel på syklusen det. Word. Blir noen ekstra timer på treningssenter og hos kompiser når dama "ser rødt". Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Er som regel slitsomt Det spørs vel på syklusen det. Word. Blir noen ekstra timer på treningssenter og hos kompiser når dama "ser rødt". Dama mi er ganske grei når hun "ser rødt"... Men er som regel mer hjemme under den perioden ja Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Er som regel slitsomt Det spørs vel på syklusen det. Word. Blir noen ekstra timer på treningssenter og hos kompiser når dama "ser rødt". Dama mi er ganske grei når hun "ser rødt"... Men er som regel mer hjemme under den perioden ja Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Jeg merka som regel lite til dårlig humør og annet dritt da den tida kom. Men nå hopper jeg jo som regel over. Veldig greit. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg