Bango Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Hvordan kan du være en femmer om du får treere? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Hvordan kan du være en femmer om du får treere? Fordi jeg lå på femer hele ungdomsskolen, og er meget god...men jeg får trekk fordi jeg har begrenset ordforråd, selv om jeg har et bredt vokabular... Virker jo som hun vil at jeg skal bruke masse rare ord for å få femere og seksere! Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 God morgen! I natt har jeg nesten ikke sovet noe, fordi kattungene løper rundt i huset hele natten.. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Hvordan kan du være en femmer om du får treere? Fordi jeg lå på femer hele ungdomsskolen, og er meget god...men jeg får trekk fordi jeg har begrenset ordforråd, selv om jeg har et bredt vokabular... Virker jo som hun vil at jeg skal bruke masse rare ord for å få femere og seksere! Skaff deg mer macho utseende så får du sikkert seks(er) Lenke til kommentar
Bango Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Det er jo det man skal, bruke masse fremmedord. Dette er vgs, ikke ugs. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 God morgen! I natt har jeg nesten ikke sovet noe, fordi kattungene løper rundt i huset hele natten.. Det gjorde katta mi og da han var kattungen :| Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Det er jo det man skal, bruke masse fremmedord. Dette er vgs, ikke ugs. At de forventer at jeg skal putte inn hele fremmedordboka i en stil for å få sekser er bare teit! Slikt skal ikke forventes! Jeg kan alle ord som en trenger! Lenke til kommentar
Petter Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Det som er viktig på VGS er og få god flyt i setningene og ha god oppbygning av setningene.. aka jeg får 2. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Må jeg serr laste opp tentamen min her! Jeg har meget god flyt, og var på nippet til sekser på ungdomsskolen, og det er ikke så stort nivå forskjell!! Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Må jeg serr laste opp tentamen min her! Jeg har meget god flyt, og var på nippet til sekser på ungdomsskolen, og det er ikke så stort nivå forskjell!! De fleste går ned noen karakterer fra ungdomskolen til vgs. Samme her, så det er bare å forbedre teksten. Gjør som lærern sier, så får du nok bedre karakter. Også lurt å lese igjennom et par ganger så man slipper å ha så mange skrivefeil, som orddelingsfeil osv. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Jeg argumenterte mye med lærern i timen jeg noe som trakk meg opp til 6'er i muntlig og sterk femmer skriftlig Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Koffer kjeder jeg meg ?? !! Vi har sånne stasjoner her i klassen nu, OG i NORSK enda Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Koffer kjeder jeg meg ?? !! Vi har sånne stasjoner her i klassen nu, OG i NORSK enda Fordi du bor i "Harsj"stad xD Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Jeg vet alle her er dopa som F*** .. Husker jo ikke en skitt Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Koffer kjeder jeg meg ?? !! Vi har sånne stasjoner her i klassen nu, OG i NORSK enda Fordi du bor i "Harsj"stad xD Det skrives jo egentlig hasj da.. Det man røyker altså. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Koffer kjeder jeg meg ?? !! Vi har sånne stasjoner her i klassen nu, OG i NORSK enda Fordi du bor i "Harsj"stad xD Det skrives jo egentlig hasj da.. Det man røyker altså. Nå var det vel det muntlige vi ville fram til her da Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Fack for en kjedelig dag Boner er boring !!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg