Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+5132

Noen som har noen gode forslag til hva jeg kan skrive om? skal liksom skrive en tekst om helter, feks. om jeg hadde en helt/noen jeg så opp til når jeg var liten, eller noen som er helt nå, eller anything, egentlig. Noen gode forslag?

Lenke til kommentar
Hva skal jeg med Restoration og Enchanting jeg er som er fighter / thief? o_O
Restoration bruker du til å kurere deg selv mot blight disease o.l når du er langt ute i ingenmannsland og enchanting kan du bruke for å enchante items med inteligence, slik at du kan lage potions med alchemy som gir deg enda høyere inteligence. Ved å gjøre dette kan du få såpass høy inteligence at du kan enchante hva om helst med 100% suksess og dermed er det bare typen soul gems og souls som begrenser deg fra å lage items som gjør deg til en sann gud. Med Azuras star, grand soulgems og og sjeler fra golden saints kan du enchante rustninger og våpnen med magi med constant effect, eksempelvis healing, levitation, sneak eller hva det nå skulle være.

Gud, tenk at det sitter selv etter alle disse årene..

Endret av fargoth
Lenke til kommentar

Merkelig det der mer søvn, jeg elsker det. Men hater å legge meg.

Blir liggende og tenke over ting, ikke viktige ting. Helt små unyttige ting, sånn fortsetter det ut i de sene timer.

Håper virkelig det blir sol i morgen, bergen er så trist når det ikke er sol.

Lenke til kommentar
Hva skal jeg med Restoration og Enchanting jeg er som er fighter / thief? o_O
Restoration bruker du til å kurere deg selv mot blight disease o.l når du er langt ute i ingenmannsland og enchanting kan du bruke for å enchante items med inteligence, slik at du kan lage potions med alchemy som gir deg enda høyere inteligence. Ved å gjøre dette kan du få såpass høy inteligence at du kan enchante hva om helst med 100% suksess og dermed er det bare typen soul gems og souls som begrenser deg fra å lage items som gjør deg til en sann gud. Med Azuras star, grand soulgems og og sjeler fra golden saints kan du enchante rustninger og våpnen med magi med constant effect, eksempelvis healing, levitation, sneak eller hva det nå skulle være.

Gud, tenk at det sitter selv etter alle disse årene..

Ooh ... Flink fargoth :D

Kanskje jeg sku sjekke ut alchemy, hmm.

Lenke til kommentar

Skulle bare mangle at Fargoth husker slikt, når han har nicket sitt etter en bikarakter fra starten av Morrowind. Det er faktisk en av de første questene man får i spillet, å overvåke hva Fargoth gjør på nattestid.

Det som er litt kjipt med Morrowind, man blir så vanvittig uber superduper allerede halvveis i mainquesten at alle monstre er pushovers, selv de sterkeste som Golden Saints feller man med 2-3 slag.

Veldig ubalansert spill. Derfor heiv jeg inn mods som mangedobla hitpoints til monstre for å få LITT motstand.

Evt kaste all den uber enchanta superarmoren og våpen og bruke standardting man kjøper i butikker istedet. Lagde en medaljong som hadde kjemperask flying i 3 minutter, så jeg kunne fly rundt omkring for å slippe å slåss med de satans cliffracerne hele tida. Men det ble jo litt boring også å fly rundt så den kasta jeg og.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...