:---{D Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Jeg ler så jeg gråter av dette. Det er ikke rart. Tazte Priv er det beste de har gjort. Har hørt igjennom alt flere ganger. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Ja, for all del. Det er jo nå det er tid for Mozart og naturfagslesing. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Kafeen har lagt seg hører på johny cash nå jeg da Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Virker som om folk er trøtte. Helt uresponsivt på MSN også. Jeg tror faktisk at jeg skal legge meg. Klarer jo ikke å lære en drit nå uansett. Lenke til kommentar
Poseboen Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 La merke til alle som bestemte seg for å legge seg nå. Syns da det er litt morsomt, men samtidig også litt trist, at jeg nettopp våkna. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Woo! Jeg er endelig hjemme på Steinkjer <3 Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Kan anbefale alle å sjekke ut denne artikkelen om positiv tenking: Myths & Mistakes of the Positive Thinking Movement Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Bare og glemme sånne bøker når man er bipolar Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 (endret) Jeg har lest The Secret. Den er ikke dum. Ikke at jeg tror på teorien, men jeg har endret totalt tenkemåte, noe som har gjort meg til en gladere person. Endret 20. april 2009 av LueDotten Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Jeg har også lest The Secret, og syntes den gav meg like mye som The Game. Absolutt ingenting. Nytteløse bøker spør du meg. Akkurat som Bibelen, men i motsetning til Bibelen, har verken The Secret eller The Game gode partier med action og underholdning. Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 (endret) The Game er latterlig, men The Secret funket bra for meg. Mulig det finnes bedre bøker om temaet, men. Og når du drar inn action og underholdning, er du jo strengt tatt totalt på bærtur mtp. hvilken boksjanger The Game og The Secret går under. Endret 20. april 2009 av LueDotten Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 (endret) Woo!Jeg er endelig hjemme på Steinkjer <3 AHA! Gjennomskuet den lille «jeg er ikke trønder»-løgnen din! God natt. Red.: Eg tapte nettopp. Endret 20. april 2009 av Underpants Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Jeg synes Virgina Heffernan i The New York Times sa det godt da hysteriet rundt The Law of Attraction herjet som verst for et par år tilbake. "“The Secret” is not really a book but a series of misquotations from historical figures and fraudulent maxims from no-count hucksters. And yet something in that gooey red waxy seal on the front of “The Secret,” and the book’s believe-in-magic glitter, takes me to a happy place." Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Ok, forumkafeen, hjelp meg med å velge film: La sindrome di Stendhal LEXX S01E03 Lenke til kommentar
Poseboen Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 (endret) Er man Naiv dersom man velger å leve etter et naivt eksemepel som man vet er naivt? Edit: Vil foreslå at du ser LEXX Endret 20. april 2009 av Hamaestra Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 (endret) Jeg synes Virgina Heffernan i The New York Times sa det godt da hysteriet rundt The Law of Attraction herjet som verst for et par år tilbake. "“The Secret” is not really a book but a series of misquotations from historical figures and fraudulent maxims from no-count hucksters. And yet something in that gooey red waxy seal on the front of “The Secret,” and the book’s believe-in-magic glitter, takes me to a happy place." Godt sagt, indeed. Enig i at mye av siteringene er på jordet, men LoA-teorien er en interessant teori, etter min mening. Endret 20. april 2009 av LueDotten Lenke til kommentar
Dzeko Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 (endret) slettet Endret 20. april 2009 av jente_12 Lenke til kommentar
Dzeko Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 http://www.youtube.com/watch?v=CK4b09K67M8...feature=related Sorry:P Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Jeg KNAKK sammen av den her i mattetimen idag!!! Du skal bare ha koden etter «=». Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg