Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

The Game er latterlig, men The Secret funket bra for meg. Mulig det finnes bedre bøker om temaet, men. Og når du drar inn action og underholdning, er du jo strengt tatt totalt på bærtur mtp. hvilken boksjanger The Game og The Secret går under.

Endret av LueDotten
Lenke til kommentar

Jeg synes Virgina Heffernan i The New York Times sa det godt da hysteriet rundt The Law of Attraction herjet som verst for et par år tilbake.

"“The Secret” is not really a book but a series of misquotations from historical figures and fraudulent maxims from no-count hucksters. And yet something in that gooey red waxy seal on the front of “The Secret,” and the book’s believe-in-magic glitter, takes me to a happy place."

Lenke til kommentar
Jeg synes Virgina Heffernan i The New York Times sa det godt da hysteriet rundt The Law of Attraction herjet som verst for et par år tilbake.

"“The Secret” is not really a book but a series of misquotations from historical figures and fraudulent maxims from no-count hucksters. And yet something in that gooey red waxy seal on the front of “The Secret,” and the book’s believe-in-magic glitter, takes me to a happy place."

Godt sagt, indeed. Enig i at mye av siteringene er på jordet, men LoA-teorien er en interessant teori, etter min mening.

Endret av LueDotten
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...