Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Det er jo faktisk vanlig å bruke enkelte jeanstyper lenge før man vasker, for å oppnå et personlig preg. Nudie anbefaler vel dette til flere av sine jeanstyper, blant annet.

Når jeg kjøpte meg ny bukse, Levi's 511 eller noe sånn tror jeg det var, fikk jeg beskjed om ikke å vaske den på et halvt år. :ohmy: Da fikk den et personlig preg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det er jo faktisk vanlig å bruke enkelte jeanstyper lenge før man vasker, for å oppnå et personlig preg. Nudie anbefaler vel dette til flere av sine jeanstyper, blant annet.

Miljøvernskampanje?

Edit: Ja.

We at Nudie Jeans want substainable, healthy development for people and environment.
Endret av KristofferB
Lenke til kommentar
Herregud, den blir jo fortere slitt (altså, du får færre BRUKSdager) om du vasker den oftere. Og selvfølgelig vasker jeg meg nedentil hver dag! Det har jeg ikke sagt! Men svetteproduksjonen mellom beina er ganske høy, det er derfor vi bytter underbukse hver dag.

Jeg sier ikke at man skal vaske buksen sin etter 1-2 dager heller! Det går faktisk an å bruke en bukse en dag, og bruke den en gang senere i uken. Da slipper man også å vaske klærne sine alt for ofte! Hvor mange ganger må jeg forklare dette før du skjønner det?

Men hva er forskjellen på å bruke den 7 dager litt "adspredt" og å bruke den 7 dager i strekk?

Lenke til kommentar
Men hva er forskjellen på å bruke den 7 dager litt "adspredt" og å bruke den 7 dager i strekk?

Slitasje, hygiene, inntrykk!

Når jeg kjøpte meg ny bukse, Levi's 511 eller noe sånn tror jeg det var, fikk jeg beskjed om ikke å vaske den på et halvt år. :ohmy: Da fikk den et personlig preg.

Jeg har den buksen på meg nå :wee:

Nudiebuksen min utvider seg etter bare en dag..

Pusur: Ja :)

Endret av WIP-Slettes-Gh79d3mO
Lenke til kommentar

Nudiebuksen min utvider seg etter bare en dag..

Utvidelse feiler i å være uhygienisk. :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...