Sameboe Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Jeg skammer meg, har bashet pink floyd i flere år nå. Og nå når musikksmaken min har nådd ett mer modent punkt ga eg de en ny sjangse, og de er jo jævlig deilige jo! Tilgi meg cyph. Musikkstilen min har også modnet de siste årene Før var det pop og Luksus Leverpostei som var best, nå er det klassiske band som Guns N' Roses, The Jimi Hendrix Experiense ++ Liker denne stilen bedre Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Jeg skammer meg, har bashet pink floyd i flere år nå. Og nå når musikksmaken min har nådd ett mer modent punkt ga eg de en ny sjangse, og de er jo jævlig deilige jo! Tilgi meg cyph. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Se filmen hos Youtube I fucking hate that song! Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 (endret) Se filmen hos Youtube but this is Endret 20. april 2009 av samebror Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Jeg skammer meg, har bashet pink floyd i flere år nå. Og nå når musikksmaken min har nådd ett mer modent punkt ga eg de en ny sjangse, og de er jo jævlig deilige jo! Tilgi meg cyph. Tja. Senere. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 [you tube]a_rmLmrCv6E[/yout ube] Steklovata er rå. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 En time igjen på jobb! Da er det bare... ni timer til jeg skal på jobb igjen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Dilemma: Alle helgene fremover skjer det noe, og det er ofte russegreier. Allikevel ser jeg meg nødt til å jobbe, selv om jeg kan si til sjefen at jeg ikke kan jobbe, og heller ta konsekvensene av det. Men jeg trenger pengene. What to do? ;_; Lenke til kommentar
mathos Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Sykt.. For nøyaktig ett år siden dro jeg en eldre mann opp fra vannet. I dag druknet han på det samme stedet, til samme tid, og jeg var rett ved når det skjedde. Makes you wonder.. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Sykt.. For nøyaktig ett år siden dro jeg en eldre mann opp fra vannet. I dag druknet han på det samme stedet, til samme tid, og jeg var rett ved når det skjedde. Makes you wonder.. Hvorfor gadd du ikke redde han opp andre gangen da? Lenke til kommentar
Bango Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 milanjo, 50/50? Og mathos, det er nesten litt for sykt. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Sykt.. For nøyaktig ett år siden dro jeg en eldre mann opp fra vannet. I dag druknet han på det samme stedet, til samme tid, og jeg var rett ved når det skjedde. Makes you wonder.. kondolerer Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Sykt.. For nøyaktig ett år siden dro jeg en eldre mann opp fra vannet. I dag druknet han på det samme stedet, til samme tid, og jeg var rett ved når det skjedde. Makes you wonder.. Hvorfor gadd du ikke redde han opp andre gangen da? Selv om han var rett vet så er det ikke sikkert han hadde mulighet eller så det:( Lenke til kommentar
mathos Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 (endret) Sykt.. For nøyaktig ett år siden dro jeg en eldre mann opp fra vannet. I dag druknet han på det samme stedet, til samme tid, og jeg var rett ved når det skjedde. Makes you wonder.. Hvorfor gadd du ikke redde han opp andre gangen da? Selv om han var rett vet så er det ikke sikkert han hadde mulighet eller så det:( Hadde ikke mulighet til å gjøre det. Verken så eller hørte noenting. Fy faen.. Akkurat samme tidspunkt. Endret 20. april 2009 av mathos Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Sykt.. For nøyaktig ett år siden dro jeg en eldre mann opp fra vannet. I dag druknet han på det samme stedet, til samme tid, og jeg var rett ved når det skjedde. Makes you wonder.. Hvorfor gadd du ikke redde han opp andre gangen da? Selv om han var rett vet så er det ikke sikkert han hadde mulighet eller så det:( Hadde ikke mulighet til å gjøre det. Verken så eller hørte noenting. Fy faen.. Akkurat samme tidspunkt. Mulighet det er noe med det tidspunktet og datoen "/ Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Sykt.. For nøyaktig ett år siden dro jeg en eldre mann opp fra vannet. I dag druknet han på det samme stedet, til samme tid, og jeg var rett ved når det skjedde. Makes you wonder.. Hvorfor gadd du ikke redde han opp andre gangen da? Selv om han var rett vet så er det ikke sikkert han hadde mulighet eller så det:( Hadde ikke mulighet til å gjøre det. Verken så eller hørte noenting. Fy faen.. Akkurat samme tidspunkt. Kondolerer på det sterkeste:( Sånt får meg virklig til og tenke på skjebnen. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 What to do? ;_; Jobb som en gud! Du kommer garantert til å angre. Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Pikachu eier Ganondorf atm Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 From the bottom of my heart, I salute you Hvilken TV serie eller film ? Lenke til kommentar
Epower Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 (endret) Macgyver. Endret 20. april 2009 av Eirikkkkkk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg