Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Jeg skammer meg, har bashet pink floyd i flere år nå. Og nå når musikksmaken min har nådd ett mer modent punkt ga eg de en ny sjangse, og de er jo jævlig deilige jo!

Tilgi meg cyph.

Musikkstilen min har også modnet de siste årene ;) Før var det pop og Luksus Leverpostei som var best, nå er det klassiske band som Guns N' Roses, The Jimi Hendrix Experiense ++ Liker denne stilen bedre :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9871234

Dilemma:

Alle helgene fremover skjer det noe, og det er ofte russegreier.

Allikevel ser jeg meg nødt til å jobbe, selv om jeg kan si til sjefen at jeg ikke kan jobbe, og heller ta konsekvensene av det.

Men jeg trenger pengene.

What to do? ;_;

Lenke til kommentar
Sykt.. For nøyaktig ett år siden dro jeg en eldre mann opp fra vannet. I dag druknet han på det samme stedet, til samme tid, og jeg var rett ved når det skjedde.

Makes you wonder..

Hvorfor gadd du ikke redde han opp andre gangen da? :(

Selv om han var rett vet så er det ikke sikkert han hadde mulighet eller så det:(

Hadde ikke mulighet til å gjøre det. Verken så eller hørte noenting. Fy faen.. Akkurat samme tidspunkt.

Endret av mathos
Lenke til kommentar
Sykt.. For nøyaktig ett år siden dro jeg en eldre mann opp fra vannet. I dag druknet han på det samme stedet, til samme tid, og jeg var rett ved når det skjedde.

Makes you wonder..

Selv om han var rett vet så er det ikke sikkert han hadde mulighet eller så det:(

Hadde ikke mulighet til å gjøre det. Verken så eller hørte noenting. Fy faen.. Akkurat samme tidspunkt.

Mulighet det er noe med det tidspunktet og datoen "/

Lenke til kommentar

Makes you wonder..

Kondolerer på det sterkeste:(

Sånt får meg virklig til og tenke på skjebnen.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...