Liberalistiske Samebror Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 da er jeg hjemme igjen Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Jeg planla hele livet mitt nå! fram til 25 utdanning og skole 25 skaffe jobb og en vakker kone, og en elskerinne ved siden 60 skal jeg pensjonere meg og lese masse bøker med briller og være gjest på nytt på nytt. drikke kaffe hver søndag på en kafe i oslo med avis under armen lager blodige torturfilmer samtidig som jeg er glad i matte 80 skal jeg flytte ut i ei hytte i skauen og få en skakk dialekt, akkurat som wilhelm tyskeberget skyte ned fugler som plager meg og få dårlig rygg og sakte gro mose i ansiktet Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Jeg planla hele livet mitt nå! fram til 25 utdanning og skole 25 skaffe jobb og en vakker kone, og en elskerinne ved siden 60 skal jeg pensjonere meg og lese masse bøker med briller og være gjest på nytt på nytt. drikke kaffe hver søndag på en kafe i oslo med avis under armen lager blodige torturfilmer samtidig som jeg er glad i matte 80 skal jeg flytte ut i ei hytte i skauen og få en skakk dialekt, akkurat som wilhelm tyskeberget skyte ned fugler som plager meg og få dårlig rygg og sakte gro mose i ansiktet Start med å skrive bok du. Du får sikkert bestselger Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Jeg planla hele livet mitt nå! fram til 25 utdanning og skole 25 skaffe jobb og en vakker kone, og en elskerinne ved siden 60 skal jeg pensjonere meg og lese masse bøker med briller og være gjest på nytt på nytt. drikke kaffe hver søndag på en kafe i oslo med avis under armen lager blodige torturfilmer samtidig som jeg er glad i matte 80 skal jeg flytte ut i ei hytte i skauen og få en skakk dialekt, akkurat som wilhelm tyskeberget skyte ned fugler som plager meg og få dårlig rygg og sakte gro mose i ansiktet Dude! jeg skrev det i midten! :----( Lenke til kommentar
Petter Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Jeg planla hele livet mitt nå! fram til 25 utdanning og skole 25 skaffe jobb og en vakker kone, og en elskerinne ved siden 60 skal jeg pensjonere meg og lese masse bøker med briller og være gjest på nytt på nytt. drikke kaffe hver søndag på en kafe i oslo med avis under armen lager blodige torturfilmer samtidig som jeg er glad i matte 80 skal jeg flytte ut i ei hytte i skauen og få en skakk dialekt, akkurat som wilhelm tyskeberget skyte ned fugler som plager meg og få dårlig rygg og sakte gro mose i ansiktet omg i lold Lenke til kommentar
Frank James Lampard jr. Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Jeg planla hele livet mitt nå jeg også! Studere til jeg er 23. Finne meg en pen kone (: Hacke/programmere til jeg er 60. Dø, men først skal jeg bruke opp alle pengene på aksjer. lo0o0o0l Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 In Norway, this is this place all Norwegians wants to visit. It's called "kor sola aldri skinn" and you should probably get there. When you are in Norway you can ask anybody and they will tell you where it's located. Best of luck. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Jeg planla hele livet mitt nå! fram til 25 utdanning og skole 25 skaffe jobb og en vakker kone, og en elskerinne ved siden 60 skal jeg pensjonere meg og lese masse bøker med briller og være gjest på nytt på nytt. drikke kaffe hver søndag på en kafe i oslo med avis under armen lager blodige torturfilmer samtidig som jeg er glad i matte 80 skal jeg flytte ut i ei hytte i skauen og få en skakk dialekt, akkurat som wilhelm tyskeberget skyte ned fugler som plager meg og få dårlig rygg og sakte gro mose i ansiktet omg i lold x2 Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 60 skal jeg pensjonere meg og lese masse bøker med briller (...)Hvis du ikke begynner med det før du runder 60 vil du ha litt å ta igjen.. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Min da... Studere ferdig: 2 mnd få jobb: Asap jobbe : til jeg er rik pensjonist : til jeg dauer Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 60 skal jeg pensjonere meg og lese masse bøker med briller (...)Hvis du ikke begynner med det før du runder 60 vil du ha litt å ta igjen.. Skyld på meg, jeg fant opp den delen! (venter på kredz fortsatt!) Lenke til kommentar
Petter Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 60 skal jeg pensjonere meg og lese masse bøker med briller (...)Hvis du ikke begynner med det før du runder 60 vil du ha litt å ta igjen.. Bøker er WIN! begynte å leseigjen nå for ikke så lenge siden merker at jeg har gått glipp av noe.. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Min da... Studere ferdig: 2 mnd få jobb: Asap jobbe : til jeg er rik pensjonist : til jeg dauer Du er elev, ikke student. Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Min er bezt Først studere og sånt. Få meg jobb. Rundt 60-70, pensjonere meg. 90+ havne på sykehjem og dope meg med hallusinerende midler. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Jeg skal bruke lang tid på min. Stay tuned. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 (endret) Dere slår ikke min. Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenfor ferdig vgs. millitær en eller annen random sykt heavy utdanning ved NTNU 5 år. Sportsjournalist i nrk bokhandler i bagdad. Konvertere til buddhisme nå nirvana. Endret 20. april 2009 av Ballus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg