Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Epletyv, selv om jeg er enig i det du sier, hvordan kan du få det til at det er uhygienisk fordi det er ekkelt?

Fordi ekkel og uhygienisk går egentlig for det samme. Det er jo uhygienisk å bruke en svettete og ekkel tskjorte flere dager i strekk.

Ja? Men det er IKKE uhygienisk å bruke en bukse på samme måten, fordi du ikke produserer fullt så mye kroppsvæske der, og du har et lag til (underbuksen) mellom det verste området og buksen

Lenke til kommentar
Ja? Men det er IKKE uhygienisk å bruke en bukse på samme måten, fordi du ikke produserer fullt så mye kroppsvæske der, og du har et lag til (underbuksen) mellom det verste området og buksen

Verste området? Du mener ikke å si at du ikke vasker deg nedentil hver dag også? Nei, det er ikke bare ekkelt/uhygienisk, men som sagt over (flere ganger faktisk) så blir buksen fort slitt, utvider seg osv ..

Lenke til kommentar

Verste området? Du mener ikke å si at du ikke vasker deg nedentil hver dag også? Nei, det er ikke bare ekkelt/uhygienisk, men som sagt over (flere ganger faktisk) så blir buksen fort slitt, utvider seg osv ..

Herregud, den blir jo fortere slitt (altså, du får færre BRUKSdager) om du vasker den oftere. Og selvfølgelig vasker jeg meg nedentil hver dag! Det har jeg ikke sagt! Men svetteproduksjonen mellom beina er ganske høy, det er derfor vi bytter underbukse hver dag.

Lenke til kommentar
Herregud, den blir jo fortere slitt (altså, du får færre BRUKSdager) om du vasker den oftere. Og selvfølgelig vasker jeg meg nedentil hver dag! Det har jeg ikke sagt! Men svetteproduksjonen mellom beina er ganske høy, det er derfor vi bytter underbukse hver dag.

Jeg sier ikke at man skal vaske buksen sin etter 1-2 dager heller! Det går faktisk an å bruke en bukse en dag, og bruke den en gang senere i uken. Da slipper man også å vaske klærne sine alt for ofte! Hvor mange ganger må jeg forklare dette før du skjønner det?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...