Bango Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Haha, hver eneste gang eg har prøvd å starte flamewar om pinkfloyd så har dere bare sagt "nei" og gått videre, det føles bra. Og musikk smak er forskjellig, og jeg har aldri hørt noe serlig på PF heller. So what do I know. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Jeg liker Slipknot, Korn og slike grupper, men liker også Radiohead, Porcupine Tree( rolige grupper. Liker psyckobilly og mye mye annet. Det som er artig med og snakke med andre som liker andre musikk-typer er at man kan få utvidet horisonten sin. Diskusjon er SUNT, så lenge man klarer og ikke ta det personlig hvis man hører at "jeg syns Korn ikke er min type" Holder man det på et saklig nivå så kan man lære mye av og snakke med andre om musikk=) Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Tony Soprano: I think it's time for you to start to seriously consider salads.Bobby Baccilieri: What do you mean? Tony Soprano: What do I mean? I mean get off my car before you flip it over, you fat fuck. Noen som kan sitatet der Nevøen til Tony har tatt " A shit in the shower"? Husker ikke eksakt hvordan det er Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Egilanso: Så man skal ikke diskutere ting når man ikke er enige? - Pink Floyd er bra! - Tull, de er bare hypet opp. - Å ja? Kanskje de er populære, men det er fordi de har laget fantastisk musikk. - Hvordan kan du bestemme om de har laget fantastisk musikk eller ikke? Fanboy. Sånn, da har vi diskutert ferdig om de er bra eller ikke. Da kan de som ikke liker bandet la være å svare på ytterlige innlegg om Pink Floyd, og de som bryr seg diskutere uten å harselere den andre gruppen. Jeg liker ikke Pink Floyd, men hører hvorfor mennesker syns de er en god gruppe;) Liker man musikk( det er en del av livet ditt ) så klarer man og høre om musikk er bra selv om man ikke gruppen. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Haha, hver eneste gang eg har prøvd å starte flamewar om pinkfloyd så har dere bare sagt "nei" og gått videre, det føles bra. Ja, fordi det er ganske usaklig å flame et band, eventuelt brukerne som liker det. Det ekke noe vits. Lenke til kommentar
TanTheMan Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 (endret) Liker man musikk( det er en del av livet ditt ) så klarer man og høre om musikk er bra selv om man ikke gruppen. Noe av det mest irriterende er når man hører på musikk som mange liker uten å skjønne hva som er så bra med det. Som regel skjønner jeg det selv om jeg ikke nødvendigvis liker det selv (som du sier at man gjerne gjør). Endret 20. april 2009 av TanTheMan Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Ostesmørbrød med paprika, purre, tomat, bacon, ost og masse krydder Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Ben and Jerrys Cookie Dough Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 En eller annen nabo borer i veggen sin..jeg hater den lyden. Få den bort. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Ben and Jerrys Cookie Dough Gruppe? Hvis så hva slags type musikk er det? Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Ostesmørbrød med paprika, purre, tomat, bacon, ost og masse krydder Namm Eller... Ikke paprika Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Ben and Jerrys Cookie Dough Gruppe? Hvis så hva slags type musikk er det? Det er is Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Ben and Jerrys Cookie Dough Gruppe? Hvis så hva slags type musikk er det? Det er is I Lol`d Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Ostesmørbrød med paprika, purre, tomat, bacon, ost og masse krydder Namm Eller... Ikke paprika Du elsker paprika, du er bare uvitende. Akkurat som med grandiosa, alle whiner etter null paprika, mens det er paprikaen som egentlig gir smak, uten blir den bare papp. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Ostesmørbrød med paprika, purre, tomat, bacon, ost og masse krydder Namm Eller... Ikke paprika Du elsker paprika, du er bare uvitende. Akkurat som med grandiosa, alle whiner etter null paprika, mens det er paprikaen som egentlig gir smak, uten blir den bare papp. Nei, jeg liker rett og slett ikke paprika. Men det var mitt nyttårforsett nr 7. at jeg skulle begynne å like det Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Åhh nei !! Jeg klarer jo ikke og motstå kraften av mat Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Sånn, da var først del av dagen unnagjort. Nå er det resten. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Snerrrrrrrr!! Fikk min nye DVD-brenner til PC'n i posten idag, så jeg endelig kunne brenne ut Win 7 RC og få gjort fresh install. Også har jeg pokker med ikke SATA-kabler med flere plugger på..og er for lat til å gå ut og kjøpe. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Snerrrrrrrr!! Fikk min nye DVD-brenner til PC'n i posten idag, så jeg endelig kunne brenne ut Win 7 RC og få gjort fresh install. Også har jeg pokker med ikke SATA-kabler med flere plugger på..og er for lat til å gå ut og kjøpe. Spørr din bor. Hvis du har en da. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Han bor nok på Svalbard så det funker ikke helt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg