kanin333 Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 (endret) Ja Edit: Til HB altså. Endret 20. april 2009 av Kanin33 Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 STALKING AV USKYLDIGE FORUMTØSER. Always Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 STALKING AV USKYLDIGE FORUMTØSER. Tøs! :---D brb Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 STALKING AV USKYLDIGE FORUMTØSER. Uskyldig og uskyldig Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Jeg ER uskyldig. Men nå stikker jeg som sagt! Ha det fint, vi snakkes seinere, rosenknopper. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Jeg ER uskyldig. Men nå stikker jeg som sagt! Ha det fint, vi snakkes seinere, rosenknopper. Hun skal ut å gjøre sine "uskyldige" ting. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 STALKING AV USKYLDIGE FORUMTØSER. Ey, det er jeg som er tøs her. Og så vidt jeg vet stalkes jeg ikke.. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 STALKING AV USKYLDIGE FORUMTØSER. Ey, det er jeg som er tøs her. Og så vidt jeg vet stalkes jeg ikke.. See my point? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 STALKING AV USKYLDIGE FORUMTØSER. Ey, det er jeg som er tøs her. Og så vidt jeg vet stalkes jeg ikke.. See my point? Vet du om noen stalkere? Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 STALKING AV USKYLDIGE FORUMTØSER. Ey, det er jeg som er tøs her. Og så vidt jeg vet stalkes jeg ikke.. Hrr STALKING AV USKYLDIGE FORUMTØSER. Ey, det er jeg som er tøs her. Og så vidt jeg vet stalkes jeg ikke.. See my point? Jeg tok den Lenke til kommentar
LordArild Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 STALKING AV USKYLDIGE FORUMTØSER. Ey, det er jeg som er tøs her. Og så vidt jeg vet stalkes jeg ikke.. See my point? Vet du om noen stalkere? Neeiii.... Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 oppfør deg du også du er like patetisk som meg når du holder på som dette her!!! Det var Hassan igjen gitt Vel framskritt kan man vel kalle det. Han innrømmer at han er patetisk Hils. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Neeiii.... Skremmende.. Langhus er ikke _så_ langt fra Drøbak.. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 (endret) oppfør deg du også du er like patetisk som meg når du holder på som dette her!!! Det var Hassan igjen gitt Vel framskritt kan man vel kalle det. Han innrømmer at han er patetisk Hils. Tror ikke han har hjernekapasitet nok til å huske 1/100 del av det der, men skal prøve Neeiii.... Skremmende.. Langhus er ikke _så_ langt fra Drøbak.. Drøbak, hmm da vet jeg det Endret 20. april 2009 av Nopros Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 There is no dark side of the moon really. Matter of fact its all dark. Lenke til kommentar
Freedom1 Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Jeg ER uskyldig. Ja visst... There is no dark side of the moon really. Matter of fact its all dark. Godt sagt! Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 There is no dark side of the moon really. Matter of fact its all dark. Godt sagt! Nå er det ikke jeg som har sagt det egentlig, men joda. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 There is no dark side of the moon really. Matter of fact its all dark. Godt sagt! Nå er det ikke jeg som har sagt det egentlig, men joda. Hvem sa det? Uansett, her er noe jeg ikke har sagt; "Christopher Moltisanti: So I was thinkin' right...what we do is start our own group. I'll be the singer and you two can back me up. Danielle: Yeah right...ha ha ha... Adriana La Cerva: Puh-lease!! Christopher Moltisanti: What?!! It's so hard to rap? Mah bitch. Mah Ho. Mah Ho. Mah bitch. Mah bitch bitch. What? A joke? You don't wanna back me up? " Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 There is no dark side of the moon really. Matter of fact its all dark. Godt sagt! Nå er det ikke jeg som har sagt det egentlig, men joda. Hvem sa det? Setningen sies i slutten av sangen "Eclipse", som er den siste sangen på albumet "Dark Side of the Moon" som ble gitt ut av Pink Floyd i 1973. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg