Zlatzman Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Vi lærer bare om norsk nasjonalisme i norsken da... Ikke noe rettskriving. Man skal jo skrive oppgaver om denna nasjonalismen også, det er verdifull skrivetrening. Skulle nesten ønske jeg hadde hatt mer skrivetrening på VGS. Det er veldig nyttig å kunne ordlegge seg på en slik måte at meningen kommer klart og tydelig frem. Mange avatarer blir meldt støtende, men selv synes jeg at denne like så greit blitt fjernet da den inneholder et hakekors ... eneste jeg ser i den i alle fall Ser ikke helt problemet jeg. Den har hakekors, eller noe lignende, i seg, men designet vekker ikke assosiasjoner til nazismen for meg i alle fall. Lenke til kommentar
Freedom1 Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 edit: Norsk er faktisk gøy jo. En facepalm om personers individuelle meninger blir bortkastet Ingen facepalmer er bortkastet. Norsk er bortkastet utn nårsk hade allje samæn skrivet sån jævli iriterande sån som ta her. Ja jo, jeg mente ikke at ALL undervisning i norskfaget er bortkastet. Men når det kommer til videregående begynner det å bli drøyt, og at jeg attpåtil skal ha det HELE vgs er bare trist Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Altså, vi sitter og ser en film om Ole Bull... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Mange avatarer blir meldt støtende, men selv synes jeg at denne like så greit blitt fjernet da den inneholder et hakekors ... eneste jeg ser i den i alle fall Ser ikke helt problemet jeg. Den har hakekors, eller noe lignende, i seg, men designet vekker ikke assosiasjoner til nazismen for meg i alle fall. Ikke direkte asosiasjoner for min del heller. Men for mange så er tydeligvis avatarene indirekte støtende dersom det er bilde av en mann som kan ligne på en som mobbet dem. Så det jeg hovedsaklig ville fram til er at folk ser ofte det de vil se, rapporterer til mod og plutselig må folk bytte avatar. Litt fånyttes, men heldigvis har ikke noen grått over den der Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Si en god unskylding for og være hjemme ? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Si en god unskylding for og være hjemme ? Det finnes ikke, dra på skolen! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Si en god unskylding for og være hjemme ? Hvorfor ikke dra på skolen? Du vil trolig ha langt mer utbytte av å dra på skolen, enn å sitte hjemme Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Si en god unskylding for og være hjemme ? Blir du ikke lei av å spørre om slikt på forumet for å så alltid motta samme svaret om at du heller bør pelle deg på skolen? At du har problemer på skolen med venner og sånt, hjelper ikke dersom du skjeldent er der. Da blir det snakk om deg og rykter kan dukke opp om hvorfor du ikke er der. Møter du opp, så viser du deg i alle fall og gir folk en større sjangs for folk som vil lære deg å kjenne/bli kjent med. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Ikke direkte asosiasjoner for min del heller. Men for mange så er tydeligvis avatarene indirekte støtende dersom det er bilde av en mann som kan ligne på en som mobbet dem. Så det jeg hovedsaklig ville fram til er at folk ser ofte det de vil se, rapporterer til mod og plutselig må folk bytte avatar. Litt fånyttes, men heldigvis har ikke noen grått over den der Godt poeng. *sjekke hvor lang tid det tar før avataren blir borte* Bihar Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 *SNIPP LOEL* Norges beste is gjør comeback!! Drilloisen er omsider klar! FUCK YEAH! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Faktisk ikke Jeg lærer myee mer av Discovery en den dårlige skolen min ..... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Husker jeg synes ikke at Drilloisen var noe særlig bra da den var ute før. Meeen kan jo hende at den er god nå som smaksløkene har blitt litt mindre kresen. Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Du får ikke gode karakterer av å se på Discovery... Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Faktisk ikke Jeg lærer myee mer av Discovery en den dårlige skolen min ..... Sist jeg sjekket var det lite samfunnskunnskap og litteraturhistorie på Discovery. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Husker jeg synes ikke at Drilloisen var noe særlig bra da den var ute før. Meeen kan jo hende at den er god nå som smaksløkene har blitt litt mindre kresen. Jeg gråter inn i meg Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 (endret) Du får ikke gode karakterer av å se på Discovery... Tror ikke det ser så jævlig bra ut på CVn heller. " 32 dager fravær 52timer, men har sett jævlig mye på discovery, så jeg har lært det jeg trenger likevel " Jeg gråter inn i meg Det burde i så fall være gledestårer, med tanke på at jeg insinuerte at jeg ville gi den en ny sjangs når den kommer Endret 20. april 2009 av Slettet-77do0b Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Husker jeg synes ikke at Drilloisen var noe særlig bra da den var ute før. Meeen kan jo hende at den er god nå som smaksløkene har blitt litt mindre kresen. Nå skuffer du! Drillo isen er konge! Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Mange avatarer blir meldt støtende, men selv synes jeg at denne like så greit blitt fjernet da den inneholder et hakekors ... eneste jeg ser i den i alle fall Nesh, bare et par firkanter oppå hverandre der jo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg