Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tilbakemelding på nynorsk:

Klar melding. Eg reknar med at teksten er tenkt å ha ein ironisk underton, men han er ikkje heilt lett å få auge på. Eg er ikkje heilt sikker på om teksten er meint som eit kåseri eller essay. Uansett bør du nok få gjort tydelegare den eigentlege bodskapen. Det er krevjande å skrive ironiske tekstar, men dette er eit greitt utganspunkt å arbeide vidare med. Som du ser må du sjå nøye på språket.

Per nå ligger teksten på NOE-nivå (3 -)

Hva hvis den ikke var ironisk da? HMMM???

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

I dag ble ferien omsider bestilt, så den 14 September reiser jeg og Cinque til Egypt for først 8 dagers Nilen Cruise hvor vi stopper innom masse berømte steder også 6 dagers chill i Hurghada. Gleder meg skikkelig nå, så får vel sende nedover en advarsel til lokalbefolkningen om at et rødhåret refleks på to ben kommer til å blende samtlige mennesker uten solbriller ^^,

edit: Norsk er faktisk gøy jo. En facepalm om personers individuelle meninger blir bortkastet :p

Endret av Slettet-77do0b
Lenke til kommentar
I dag ble ferien omsider bestilt, så den 14 September reiser jeg og Cinque til Egypt for først 8 dagers Nilen Cruise hvor vi stopper innom masse berømte steder også 6 dagers chill i Hurghada. Gleder meg skikkelig nå, så får vel sende nedover en advarsel til lokalbefolkningen om at et rødhåret refleks på to ben kommer til å blende samtlige mennesker uten solbriller ^^,

edit: Norsk er faktisk gøy jo. En facepalm om personers individuelle meninger blir bortkastet :p

Kan jeg smugle meg med i kofferten deres :dribble: Hei forresten :love:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Ingen facepalmer er bortkastet. Norsk er bortkastet :nei:

utn nårsk hade allje samæn skrivet sån jævli iriterande sån som ta her.

...

Hei forresten Steffen. Selvfølgelig får du lure deg med i kofferten. Går inn under taxfree-kvoten det :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Mange avatarer blir meldt støtende, men selv synes jeg at denne like så greit blitt fjernet da den inneholder et hakekors av-184752.jpg...

eneste jeg ser i den i alle fall :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...