Lemon Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Blarcky: Jeg tror vi veit åssen det hadde endt opp. Sukk. Sloooowpooooke. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 programvare,skjer med bilde? Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Tilbakemelding på nynorsk: Klar melding. Eg reknar med at teksten er tenkt å ha ein ironisk underton, men han er ikkje heilt lett å få auge på. Eg er ikkje heilt sikker på om teksten er meint som eit kåseri eller essay. Uansett bør du nok få gjort tydelegare den eigentlege bodskapen. Det er krevjande å skrive ironiske tekstar, men dette er eit greitt utganspunkt å arbeide vidare med. Som du ser må du sjå nøye på språket. Per nå ligger teksten på NOE-nivå (3 -) Hva hvis den ikke var ironisk da? HMMM??? Lenke til kommentar
Petter Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 lol, da sier du det til læreren! Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Noen som har lysst på ny avatar Laget nettop Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Bleh, jeg vil hjem.. Lenke til kommentar
Freedom1 Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 (endret) Blarcky: Jeg tror vi veit åssen det hadde endt opp. Sukk. Exactly my point Norsk er jo gøy! Endret 20. april 2009 av Blarcky Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 (endret) I dag ble ferien omsider bestilt, så den 14 September reiser jeg og Cinque til Egypt for først 8 dagers Nilen Cruise hvor vi stopper innom masse berømte steder også 6 dagers chill i Hurghada. Gleder meg skikkelig nå, så får vel sende nedover en advarsel til lokalbefolkningen om at et rødhåret refleks på to ben kommer til å blende samtlige mennesker uten solbriller ^^, edit: Norsk er faktisk gøy jo. En facepalm om personers individuelle meninger blir bortkastet Endret 20. april 2009 av Slettet-77do0b Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 I dag ble ferien omsider bestilt, så den 14 September reiser jeg og Cinque til Egypt for først 8 dagers Nilen Cruise hvor vi stopper innom masse berømte steder også 6 dagers chill i Hurghada. Gleder meg skikkelig nå, så får vel sende nedover en advarsel til lokalbefolkningen om at et rødhåret refleks på to ben kommer til å blende samtlige mennesker uten solbriller ^^, edit: Norsk er faktisk gøy jo. En facepalm om personers individuelle meninger blir bortkastet Kan jeg smugle meg med i kofferten deres Hei forresten Lenke til kommentar
Freedom1 Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 edit: Norsk er faktisk gøy jo. En facepalm om personers individuelle meninger blir bortkastet Ingen facepalmer er bortkastet. Norsk er bortkastet Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Noen som har lysst på ny avatar Laget nettop jaaaa. ... Norsk skrivedag er gøy, norsk litteraturhistorie er boring. Lenke til kommentar
LordArild Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Bleh, jeg vil hjem.. Tihi.. Heldagsprøve = kort dag (har vel kort dag mandager uansett) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 edit: Norsk er faktisk gøy jo. En facepalm om personers individuelle meninger blir bortkastet Ingen facepalmer er bortkastet. Norsk er bortkastet utn nårsk hade allje samæn skrivet sån jævli iriterande sån som ta her. ... Hei forresten Steffen. Selvfølgelig får du lure deg med i kofferten. Går inn under taxfree-kvoten det Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Noen som har lysst på ny avatar Laget nettop finnes det noe regler mot avatarer med støtende innhold ? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Noen som har lysst på ny avatar Laget nettop finnes det noe regler mot avatarer med støtende innhold ? Den avataren er langt ifra støtende, er kun på Facepunch Pedobear er forbudt! Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Vi lærer bare om norsk nasjonalisme i norsken da... Ikke noe rettskriving. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Noen som har lysst på ny avatar Laget nettop jaaaa. ... NEI! DU BEHOLDER DEN DU HAR! Punktum.. ..mmmm pizza er godt Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Mange avatarer blir meldt støtende, men selv synes jeg at denne like så greit blitt fjernet da den inneholder et hakekors ... eneste jeg ser i den i alle fall Lenke til kommentar
LordArild Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 jeg syns norsk er nesten mer historie en historiefaget Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg