Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg er hårete. Katter røyter noe hinsides jævlig, og klærne mine ser ut som om de har vært liggeunderlag for hele kattungekullet vi har der nå.

Jeg røyter også ekstremt mye. Farlig mye sier kompisene mine. :(

Bruker ikke de samme klærne hjemme som på skolen.

På skolen går jeg med jeans og en grei t-skjorte. Nå sitter jeg med LAN-bukse og den samme greie t-skjorta bare at nå er den svett.

Endret av Olum
Lenke til kommentar

Du kan si hva du vil, men buksa er ikke skitten etter 7 dagers bruk, med mindre du har en rar kropp (som nevnt). Hvis du tar en ny bukse ut fra skapet, rister den litt så den blir litt krøllete og sammenligner den med en du har brukt i en uke og så hengt opp, tror jeg ikke du klarer å merke forskjellen :)

Lenke til kommentar
Du kan si hva du vil, men buksa er ikke skitten etter 7 dagers bruk, med mindre du har en rar kropp (som nevnt). Hvis du tar en ny bukse ut fra skapet, rister den litt så den blir litt krøllete og sammenligner den med en du har brukt i en uke og så hengt opp, tror jeg ikke du klarer å merke forskjellen :)

Da er du virkelig blind. Når du har på en bukse i 7 dager, så utvider buksen seg, og den blir veldig elastisk og myk. Men du bruker vel samme bukse hver eneste dag, så..

Den er IKKE lik i når den er nyvasket enn når den er brukt i 7 dager. Og nei, jeg har ikke rar kropp

Endret av WIP-Slettes-Gh79d3mO
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...