Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132

Gah, hvorfor kan ikke andre lærlingen skjønne at når han er så syk som han er nå så holder man seg hjemme?

Sånn, istedenfor og komme på jobb, hostende og harkende som et lite helsike. Ender sikkert opp med å smitte hele IT-avdelinga..

Lenke til kommentar
Jeg har dårlig samvittighet for at jeg skulker unna sosiologien fordi jeg ikke har gjort leksene. :fun:

Det hadde jeg også gjort, når jeg tenker på det. Så ville jeg aldri hatt sosiologi. Det hørtes forbasket kjedelig ut.

Lenke til kommentar
Gah, hvorfor kan ikke andre lærlingen skjønne at når han er så syk som han er nå så holder man seg hjemme?

Sånn, istedenfor og komme på jobb, hostende og harkende som et lite helsike. Ender sikkert opp med å smitte hele IT-avdelinga..

Hvem er han andre? x)

Noen jeg kjenner til? :roll:

Lenke til kommentar
HB...

Du burde skamme deg :ninja:

Jeg nekter!

Se det fra den lyse siden. Du får en times fritid. Det vil i lengden straffe seg, men det kan man tenke på senere

Nettopp.

Jeg har dårlig samvittighet for at jeg skulker unna sosiologien fordi jeg ikke har gjort leksene. :fun:

You go girl :D

Takk!

Jeg skjønner deg.

Takk!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Pac-man: Han er teit, og vil alltid være teit.

Jepp, og han beviser det gang på gang..

@ Ghraag: Han jobbet her når du gikk her, tynne fyren.

Endret av Slettet+6132
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Admin på skolen suger! Han har sperra alt som er morsomt på pc'en...

:cry: CMD, Kontroll panel osv...høyreklikk, han har slått av ALT!

Vel, jeg skjønner han egentlig godt..

Du verden så mye kødd elever klarer å gjøre på maskinene..

Lenke til kommentar
Det går bare ikke ..

Jeg er skole lei samtidig som jeg ikke trives på ny skoln og enda en til ting jeg synes lærerne her ikke kan lære bort noe ...

Så det blir :

Trives ikke + skole lei + dårlige lærere = EPIC FAIL !!!

Fun fact: Jeg leste igjennom noen av de gamle innleggene mine her fra da jeg whina om at ungdomsskolen sugde, og lurte på hvordan jeg skulle komme meg igjennom videregående.

Vel, nå er jeg ferdig med videregående også,og kan konkludere med at det var den beste tiden jeg har hatt på skolen. Bare pass på å gå noe du liker. Jeg gikk MK, og var strålende fornøyd med det.

Skolen suger kanskje, men det ordner seg. Bare prøv å unngå å bli innvirket av det og husk at du en dag er ferdig der.

Lenke til kommentar
Vel, jeg skjønner han egentlig godt..

Du verden så mye kødd elever klarer å gjøre på maskinene..

Men, men! Jeg skal sitte her i tre timer. MÅ ha noe morsomt å holde på med, når man først har kommet rundt den ene sperringen og tror man er inne så er det pokker meg en til

ikke noe sympati her i gården...

Lenke til kommentar
Admin på skolen suger! Han har sperra alt som er morsomt på pc'en...

:cry: CMD, Kontroll panel osv...høyreklikk, han har slått av ALT!

På videregåendeskolen min fikk vi til å lage mapper på alles skrivebord via filbehandleren i 7zip. Det i seg selv var ikke så veldig morsomt, men å høre på sinte, forvirrede medelever hadde en viss underholdningsverdi.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...