WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 ... det ser ikke så FINT ut men det funker! Er bare å prøve. You never try you never learn. Nei, hvordan får du hull på albuene? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Jeg tror jeg lærte meg å stoppe sokker en gang i tiden. Dog jeg gir egentlig faen, null stress å gå med sokker hvor hæl / tær stikker ut Går stort sett barføtt uansett. Lenke til kommentar
K.. Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Nei, hvordan får du hull på albuene?Er ikke helt sikker. Grov hud på albuene og.. støtter hodet mye i hånda slik at det.. sliter på albuen iguess. Pluss at skjortene er laget av noe tynt stoff. No cool. Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Noen som vet hvor jeg finner mini-jack-plugg som jeg kan bruke til å lodde på en headset-kabel? Lenke til kommentar
GeO Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 (endret) ... det ser ikke så FINT ut men det funker! Er bare å prøve. You never try you never learn. Nei, hvordan får du hull på albuene? Det har vel noe å gjøre med at siv.ing.-studenter sitter mye og tenker dype tanker. Støtter hodet i hendene, og funderer over små og store spørsmål. Sånt blir det albuslitasje av. Edit: jeg hadde visst rett, i det minste delvis. Endret 23. januar 2008 av TwinMOS Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 (20:16:51) epletyv: www.google.com(20:16:52) epletyv: husk den for meg Jeg bare går å dør litt >< Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Men du vasker buksene etter å ha BRUKT dem en dag? Hva gir godt inntrykk? En som er renslig og pen, og ser ordentlig ut, eller en som bruker klærne sine flere dager i strekk og glemmer alt som heter håndvask og dusj? Nei, jeg vasker ikke buksene etter å ha brukt dem en dag, men jeg legger dem bort og bruker dem senere i uken. Det er da ingen sammenheng mellom personlig hygiene av type håndvask, dusj og tannpuss, og det å bruke klærne sine flere dager enn 3! Og hva er UHYGIENISK med å bruke buksen x dager på rad kontra tre-fire "perioder" som til sammen gir like mange bruksdager uten vask? Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 (20:16:51) epletyv: www.google.com(20:16:52) epletyv: husk den for meg Jeg bare går å dør litt >< Oh my.... Altså.. Jøss. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Hva gir godt inntrykk? En som er renslig og pen, og ser ordentlig ut, eller en som bruker klærne sine flere dager i strekk og glemmer alt som heter håndvask og dusj? Kan du si "stråmann"? Siden jeg ikke fikk noe svar tidligere; Vil du gifte deg med meg? Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 (20:16:51) epletyv: www.google.com(20:16:52) epletyv: husk den for meg Jeg bare går å dør litt >< Jeg bare måtte Ikke dø da <3 Lenke til kommentar
Olum Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Men du vasker buksene etter å ha BRUKT dem en dag? Hva gir godt inntrykk? En som er renslig og pen, og ser ordentlig ut, eller en som bruker klærne sine flere dager i strekk og glemmer alt som heter håndvask og dusj? Nei, jeg vasker ikke buksene etter å ha brukt dem en dag, men jeg legger dem bort og bruker dem senere i uken. Det er da ingen sammenheng mellom personlig hygiene av type håndvask, dusj og tannpuss, og det å bruke klærne sine flere dager enn 3! Og hva er UHYGIENISK med å bruke buksen x dager på rad kontra tre-fire "perioder" som til sammen gir like mange bruksdager uten vask? Jeg tror jeg nesten har skjønt Epletyv nå. Grunnen til at hun ikke vil bruke klær flere dager etter hverandre er ikke fordi det er uhygienisk. Det er fordi det er kjedlig å se lik ut hver dag og du vil være litt variert. Am I right? Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 (20:16:51) epletyv: www.google.com(20:16:52) epletyv: husk den for meg Jeg bare går å dør litt >< Winterland 2b&w var et pent bilde forresten. Lenke til kommentar
K.. Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Det har vel noe å gjøre med at siv.ing.-studenter sitter mye og tenker dype tanker. Støtter hodet i hendene, og funderer over små og store spørsmål. Sånt blir det albuslitasje av.You know it! Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Jeg skjønner henne godt. Klær ser rett og slett ikke bra ut etter x antall dager i bruk. osv osv Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Jeg ser ikke forskjell i det hele tatt o_O Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Det er da ingen sammenheng mellom personlig hygiene av type håndvask, dusj og tannpuss, og det å bruke klærne sine flere dager enn 3!Og hva er UHYGIENISK med å bruke buksen x dager på rad kontra tre-fire "perioder" som til sammen gir like mange bruksdager uten vask? Hvor mange ganger skal du snu og vende på det? Du gjør en enkel ting til en stor sak. JA, det er uhygienisk fordi det er bare ekkelt! Ser jeg en gutt på skolen som har antrekket i flere dager får jeg tanker at gutten er slask, uhygienisk og ekkel. Sånn er det bare! Er ikke helt sikker. Grov hud på albuene og.. støtter hodet mye i hånda slik at det.. sliter på albuen iguess. Pluss at skjortene er laget av noe tynt stoff. No cool. Eller kanskje flaten du lener albuen mot er grov og lager slitasje? Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Winterland 2b&w var et pent bilde forresten. Takk Ta en titt på de andre bildene også da ^^ Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Det gjør jeg. De vider seg ut, blir litt rynkete og er ikke like stive. Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 (endret) Jeg ser ikke forskjell i det hele tatt o_O Ikke jeg heller. Eller, jo. Så det nå. Endret 23. januar 2008 av KristofferB Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Jeg tror jeg nesten har skjønt Epletyv nå. Grunnen til at hun ikke vil bruke klær flere dager etter hverandre er ikke fordi det er uhygienisk. Det er fordi det er kjedlig å se lik ut hver dag og du vil være litt variert. Am I right? Både og. Det er uhygienisk og ekkelt å ha samme plagg i x antall dager. Det gir et dårlig inntrykk på mennesker. En i klassen min hadde en Volcom-genser han fikk i 9. klasse og brukte den hver dag, hver time, hvert minutt. Alle i klassen synes han var ekkel og uhygienisk. You get my point? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg