Freedom1 Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 O-M-G! Hoppende Bryster har byttet avatar! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 biril, enig i det, men jeg har hatt "Venner" på hjernen i noen dager nå, hører den hele tiden når jeg ikke hører på musikk, begynner å bli sterkt irriterende Søstrene mine er svært lei, for jeg går og synger på den hele tiden når jeg er rundt de Lenke til kommentar
Freedom1 Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Tegnet på en god skribent er at h*n kan velge et nesten hvilket som helst tema og få noe velykket ut av det Diplomacy is the art of telling someone to go to hell in such a way that they look forward to the trip Inne på noe du ja Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 O-M-G!Hoppende Bryster har byttet avatar! Hei, sukkerklump! Har du det bra? Ja, det er Olive (Abigail Breslin) fra Little Miss Sunshine, tidenes mørke komedie. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 HB: Du har blocket meg fra MSN du Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Sameboe: Oops, det har jeg. Unblocker nå. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Sameboe: Oops, det har jeg. Unblocker nå. Flink jente! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 She's like the wind ... Jeg vil se Dirty Dancing nå! Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Sameboe: Oops, det har jeg. Unblocker nå. Kanskje moren din gjorde det. Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Sameboe: Oops, det har jeg. Unblocker nå. Kanskje moren din gjorde det. Moren til HB liker sikkert ikke samer. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Få henne til å registrere seg på forumet? Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 My friends. I love them <3 Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Moren til HB liker sikkert ikke samer. Lurer på hva slags gutter hun liker. Hvordan ser hun ut, HB? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 God Kveld Jeg må spørre .. Jeg er begynnt og prate med en vennine igjen etter en liten stund uten kontakt det er EKS'en min. Og så begynner jeg og bli forelska igjen, det er jo fint. Men hun har jo en og elsker .. What to do jeg klarer ikke og gjømme bort denne følelsen ? PS: Jeg skjønner meg ikke på henne noen ganger siden hun kan flørte skikkelig mye og plutselig blir det stopp ... Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Bah, hvorfor må slutten på Hove- og starten på Steinkjerfestivalen kræsje? Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 God Kveld Jeg må spørre .. Jeg er begynnt og prate med en vennine igjen etter en liten stund uten kontakt det er EKS'en min. Og så begynner jeg og bli forelska igjen, det er jo fint. Men hun har jo en og elsker .. What to do jeg klarer ikke og gjømme bort denne følelsen ? PS: Jeg skjønner meg ikke på henne noen ganger siden hun kan flørte skikkelig mye og plutselig blir det stopp ... Det er luremus. Hold deg til kusina di. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 God Kveld Jeg må spørre .. Jeg er begynnt og prate med en vennine igjen etter en liten stund uten kontakt det er EKS'en min. Og så begynner jeg og bli forelska igjen, det er jo fint. Men hun har jo en og elsker .. What to do jeg klarer ikke og gjømme bort denne følelsen ? PS: Jeg skjønner meg ikke på henne noen ganger siden hun kan flørte skikkelig mye og plutselig blir det stopp ... Du kan sikkert lokke henne med scooteren din !! ! !!!! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 På tide å skifte personlighet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg