Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Greit folkens. Kan vi bare avslutte hele praten om min seksualitet? Jeg synes faktisk det har gått litt langt.

Du ber jo om diskusjon når du bytter både navn og avatar til passende. :)

Men nok er som kjent nok.

Jeg vet det og er enig med deg. Jeg angret veldig og fikk endret tilbake til mitt tidligere av akkurat den grunnen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen som har smakt det nye opplegget til Melange? Sånne ferdigbakte boller/skillingsboller som du kjøper fryst. Og så er det bare å tine dem og slenge dem i ovnen. Eller de er ikke ferdigbakt da. Deigen er bare klar. Så de må heve og full pakke. GEN-wait-for-it-IAL oppfinnelse. De blir nammenammenamme. :dribble:

Lenke til kommentar
Noen som har smakt det nye opplegget til Melange? Sånne ferdigbakte boller/skillingsboller som du kjøper fryst. Og så er det bare å tine dem og slenge dem i ovnen. Eller de er ikke ferdigbakt da. Deigen er bare klar. Så de må heve og full pakke. GEN-wait-for-it-IAL oppfinnelse. De blir nammenammenamme. :dribble:

Ja, dette er av de genialere oppfinnelsene som nevnt. Blir mindre og mindre å gjøre for oss late etterhvert som teknologien skrider frem. Ahh, herlig.

Lenke til kommentar

Dette må prøves! Hørtes nam ut!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
Når jeg ser du skriver et innlegg får jeg skrumpetiss, vaffelpung og det går kaldt nedover ryggen min.

Pix or it didn't happen!

Dette må prøves! Hørtes nam ut!

It is ^^

Lenke til kommentar

OMG! Gief! : o

hørte digg ut, her blir det hamburger-brød med brunost på O.o

Har du prøvd å slenge de i mikroen så brunosten smelter? Nammis! :D

Også nam med smelta hvit- og brunost :D

Lenke til kommentar

Sånne boller må jeg prøve. Mmm.

Og Underpants, jeg veit! Men så er jo det meste han skriver både berettiget og saklig (skrives det forresten sakelig? Har sett det rundt omkring, og det kan jo godt stemme, men jeg syns fortsatt "saklig" ser bedre ut).

Lenke til kommentar

Føler jeg må si det her;

Det kom ikke så godt frem, men det er nøyaktig det fargoth skrev 22:50 jeg har prøvd å ta opp de siste timene. Kunne ikke vært mer enig.

Nok en gang gjemmer jeg fatale sluttpoeng bak klisjeer og oppbrukte quoter. :hrm:

Lenke til kommentar
Jeg elsker alt som er halvfabrikata og dypfryst. Jeg har vurdert å teste dem en stund, men jeg har ikke turt da jeg har svært dårlig erfaring med det meste av frossen gjærbakst. Det at de ikke er ferdig stekte er kanskje esset i ermet som skal til for at det funker!?

Selv prøvde jeg en "Mia" Quiche lorraine i går, og den var ganske all right til å være oppvarmet frossenpai.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...