Programvare Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Greit folkens. Kan vi bare avslutte hele praten om min seksualitet? Jeg synes faktisk det har gått litt langt. Du ber jo om diskusjon når du bytter både navn og avatar til passende. Men nok er som kjent nok. Jeg vet det og er enig med deg. Jeg angret veldig og fikk endret tilbake til mitt tidligere av akkurat den grunnen. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Ja, la oss gi oss mens leken er god. Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Avataren er fortsatt veldig sado preg over seg Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Viss noen sier nok så stopper man så enkelt!! Glufsa: Unødvendig kommentar;) Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Noen som har smakt det nye opplegget til Melange? Sånne ferdigbakte boller/skillingsboller som du kjøper fryst. Og så er det bare å tine dem og slenge dem i ovnen. Eller de er ikke ferdigbakt da. Deigen er bare klar. Så de må heve og full pakke. GEN-wait-for-it-IAL oppfinnelse. De blir nammenammenamme. Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Greit folkens. Kan vi bare avslutte hele praten om min seksualitet? Jeg synes faktisk det har gått litt langt.I lol´dDu kan prøve å le litt mer da og se hvor langt du kommer. i lol'd Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 (endret) hørte digg ut, her blir det hamburger-brød med brunost på O.o Endret 19. april 2009 av Fluesopp Lenke til kommentar
binko Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Noen som har smakt det nye opplegget til Melange? Sånne ferdigbakte boller/skillingsboller som du kjøper fryst. Og så er det bare å tine dem og slenge dem i ovnen. Eller de er ikke ferdigbakt da. Deigen er bare klar. Så de må heve og full pakke. GEN-wait-for-it-IAL oppfinnelse. De blir nammenammenamme. Ja, dette er av de genialere oppfinnelsene som nevnt. Blir mindre og mindre å gjøre for oss late etterhvert som teknologien skrider frem. Ahh, herlig. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Noen som har smakt det nye opplegget til Melange? Sånne ferdigbakte boller/skillingsboller som du kjøper fryst. Og så er det bare å tine dem og slenge dem i ovnen. Eller de er ikke ferdigbakt da. Deigen er bare klar. Så de må heve og full pakke. GEN-wait-for-it-IAL oppfinnelse. De blir nammenammenamme. Dette må prøves! Hørtes nam ut! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Når jeg ser du skriver et innlegg får jeg skrumpetiss, vaffelpung og det går kaldt nedover ryggen min. Pix or it didn't happen! Noen som har smakt det nye opplegget til Melange? Sånne ferdigbakte boller/skillingsboller som du kjøper fryst. Og så er det bare å tine dem og slenge dem i ovnen. Eller de er ikke ferdigbakt da. Deigen er bare klar. Så de må heve og full pakke. GEN-wait-for-it-IAL oppfinnelse. De blir nammenammenamme. Dette må prøves! Hørtes nam ut! It is ^^ Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Noen som har smakt det nye opplegget til Melange? Sånne ferdigbakte boller/skillingsboller som du kjøper fryst. Og så er det bare å tine dem og slenge dem i ovnen. Eller de er ikke ferdigbakt da. Deigen er bare klar. Så de må heve og full pakke. GEN-wait-for-it-IAL oppfinnelse. De blir nammenammenamme. OMG! Gief! : o hørte digg ut, her blir det hamburger-brød med brunost på O.o Har du prøvd å slenge de i mikroen så brunosten smelter? Nammis! Også nam med smelta hvit- og brunost Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Skal på på meg noen underbukser nå og vi har jo en på forumet her. "løpe vilt rundt for og dra på seg Underpants" :!: Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Sånne boller må jeg prøve. Mmm. Og Underpants, jeg veit! Men så er jo det meste han skriver både berettiget og saklig (skrives det forresten sakelig? Har sett det rundt omkring, og det kan jo godt stemme, men jeg syns fortsatt "saklig" ser bedre ut). Lenke til kommentar
binko Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Føler jeg må si det her; Det kom ikke så godt frem, men det er nøyaktig det fargoth skrev 22:50 jeg har prøvd å ta opp de siste timene. Kunne ikke vært mer enig. Nok en gang gjemmer jeg fatale sluttpoeng bak klisjeer og oppbrukte quoter. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 OMG! Gief! : oIkke faen! Disse er bare mine og anfall sine. Du får kjøpe dine egne! Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Noen som har smakt det nye opplegget til Melange? Sånne ferdigbakte boller/skillingsboller som du kjøper fryst. Og så er det bare å tine dem og slenge dem i ovnen. Eller de er ikke ferdigbakt da. Deigen er bare klar. Så de må heve og full pakke. GEN-wait-for-it-IAL oppfinnelse. De blir nammenammenamme. Jeg elsker alt som er halvfabrikata og dypfryst. Jeg har vurdert å teste dem en stund, men jeg har ikke turt da jeg har svært dårlig erfaring med det meste av frossen gjærbakst. Det at de ikke er ferdig stekte er kanskje esset i ermet som skal til for at det funker!? Selv prøvde jeg en "Mia" Quiche lorraine i går, og den var ganske all right til å være oppvarmet frossenpai. Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Natta folkens, da skal man legge seg for og krangle med lærerene i morgen om hvorfor man fikk fravær når læreren som skrev fravær fikk muntlig beskjed, søknad om fri og mail! Om jeg skulle til Pisa 3 dager og trengte fri to av dagene Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Imorgen er det skole igjen.... men er jo MedieDesign hele dagen Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Hvis folket klarer og svelge stolheten selv om jeg vet det kan være like vansklig som og svelge en liter med sperm så har Fargoth og andre her meget gode poeng. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Poster slettet ved budd på §13. Tilbakemelding taes ikke i tråden men via PM. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg