Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Trådens nåværende regelverk per 09.12.2007 er som følger:

Retningslinjene gjelder også i denne tråden.

Personhets vil bli slått ned på.

Det er ikke tillatt å klage på andre sine skriveferdigheter.

Korte, meningsløse poster, etc, er ikke tillatt, og vil bli fjernet.

Tøsing er ikke tillatt (Innlegg mellom to eller flere brukere, som kun går ut på å for eksempel fortelle den andre hvor søt den er, og hvor mye man har lyst til å gjøre det og det med brukeren.)

Så kan en bevege seg videre og bytte tema takk :)

Lenke til kommentar

Enkelte innlegg er blitt redigert grunnet overdreven eller feil bruk av quote-funksjon. Vær vennlig å passe på å quote det du svarer på og ikke mer enn det. I utgangspunktet skal man ikke quote mer enn maks to innlegg bakover. Dette for å gjøre det mest mulig oversiktlig. Ved quoting av veldig mye tekst, eller om bruker finner det nødvendig å quote flere innlegg bakover så oppfordres man til å bruke skjul funksjonen.

Dette innlegget skal ikke kommenteres. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet.

Lenke til kommentar
DU er homo.

NEI! KAN DU BEVISE DET, KANSKJE????? DET JEG TENKTE!!! NABB ASS JEG EIER DEG XDXDXDXDXD LOL

I could, but i wont.

Hadde vært gøy å se Sado-Jon i slaveri ja, i alle fall om han vanligvis er vant til å være dominant. :p
Han svarte aldri på om han var switch..

Ah ... Makan, kanskje han ikke tør komme ut? :ph34r:

Kan du forklare hva switch er?

Lenke til kommentar

Switcher

Svært mange sadomasochister har elementer av begge «sidene» i seg. En sadomasochist som bytter mellom disse rollene kalles switch. Noen skifter rolle ofte, noen ganger midt i en leke-seanse. Andre skifter mye sjeldnere. Noen regner seg heller ikke som switch, fordi de har en side som er klart sterkest, men kan likevel switche når de er sammen med spesielle personer eller i helt spesielle situasjoner.

Kjelde: Wikipedia

Lenke til kommentar

Switcher

Svært mange sadomasochister har elementer av begge «sidene» i seg. En sadomasochist som bytter mellom disse rollene kalles switch. Noen skifter rolle ofte, noen ganger midt i en leke-seanse. Andre skifter mye sjeldnere. Noen regner seg heller ikke som switch, fordi de har en side som er klart sterkest, men kan likevel switche når de er sammen med spesielle personer eller i helt spesielle situasjoner.

Kjelde: Wikipedia

sier seg nesten selv..

Greit folkens. Kan vi bare avslutte hele praten om min seksualitet? Jeg synes faktisk det har gått litt langt.

I lol´d

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...