Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvis man klarer og ha en dialog som er på et respektabelt nivå så kan man få til alt.

Selv om man er brutal ærlig, jeg har ønske om og vokse innvendig som alle vil.

Og det kan man ikke uten og få veiledning og retting fra andre.

Lære og vokse koster, som jeg alltid sier: En venn er en som sier din forbanna idiot når du er det.

Og du vet at han mener ikke deg, men det du sier eller gjør.

Håper det var forståelig det jeg skrev nå:p

Har en liten følelse at visse personer her inne blir misforstått og blir tatt for "drittsekker" osv., men de mener egentlig godt det de sier.

Der er jeg enig med deg. De kommentarene jeg setter mest pris på ellers er de som er ærlige og oppriktige, uansett om det av og til føles litt ubehagelig der og da. Dessverre er det ikke så mange som tør å si ting direkte, og det fører til mye tilsløring av sannheter motivert av et ønske om ikke å såre motparten, ikke si noe som kan slå tilbake på en selv, o.l. Jeg synes man skal tørre å være litt mer direkte i DNFK, tørre å bryte litt med det etablerte, og være litt mer bevist på egen selvironi og uhøytidelighet i denne settingen her.
Lenke til kommentar
Hvis man klarer og ha en dialog som er på et respektabelt nivå så kan man få til alt.

Selv om man er brutal ærlig, jeg har ønske om og vokse innvendig som alle vil.

Og det kan man ikke uten og få veiledning og retting fra andre.

Lære og vokse koster, som jeg alltid sier: En venn er en som sier din forbanna idiot når du er det.

Og du vet at han mener ikke deg, men det du sier eller gjør.

Håper det var forståelig det jeg skrev nå:p

Har en liten følelse at visse personer her inne blir misforstått og blir tatt for "drittsekker" osv., men de mener egentlig godt det de sier.

Der er jeg enig med deg. De kommentarene jeg setter mest pris på ellers er de som er ærlige og oppriktige, uansett om det av og til føles litt ubehagelig der og da. Dessverre er det ikke så mange som tør å si ting direkte, og det fører til mye tilsløring av sannheter motivert av et ønske om ikke å såre motparten, ikke si noe som kan slå tilbake på en selv, o.l. Jeg synes man skal tørre å være litt mer direkte i DNFK, tørre å bryte litt med det etablerte, og være litt mer bevist på egen selvironi og uhøytidelighet i denne settingen her.

Godt vi er enig i noe :tease:

Jeg er en av de som tok deg for en drittsekk, men etter flere diskusjoner så velger jeg og tro det motsatte.=)

Er enklere og føle seg trygg på en som du vet sier ting som de er enn en som ikke sier noe.

Lenke til kommentar
...og ja, jeg utsetter å legge meg likevel. Kjempelurt.

Nå må du legge deg! *riste med knyttneven*

Jeg derimot, skal lage middag. Og det er jobb om 8 timer. Gre-e-e-e-at!

Beklager, føler liksom ikke inderligheten i den knyttneveristinga.

Hva skal du ha til middag?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...