Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

du skal liksom være 14 mere 10 eller maks 11 år gammel sånne fakte har du din jævla patetiske idiot!!!

Jeg skjønte ikke hva det betydde, noen som kan forklare? :cry:

Du skal jo liksom være 14, kanskje 11..toppen 10 år med slike faktar du kommer med din jævla patetiske idiot.

JEg ser hvem som er patetisk som skriver slik ihvertfall :!:

Kan jeg få lov til og skremme han litt? please?

Endret av Fluesopp
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
svar litt tregere da din jævla taper faan!! få meg deaktivert nå for uthenging så litt mere på forumet pass deg sånn at det ikke blir uthenging der nå jeg hater faktisk hans oscar men når jeg begynte på ny skole ble det bare hassan sikker tfordi den første jeg ble venn med var en russer som het nikita^^(gutt) ;)

men sorry men du kan passe på deg selv lit mere!!!

Jeg ler mer og mer for vær gang :)

*k9z* :D

Lenke til kommentar
Strengt tatt er vel jeg den som stod på siden og ignorerte, merk fortid. Det vil si, dersom disse gruppene vi så freidig påstår vi kan plassere folk i teller, da; noe vi selvsagt ikke kan og de ikke gjør.
Synd, jeg syntes nemlig du var inne på noe der.

Avdeling E forsempel?

Poenget er ikke å komme her og bitche, men Operah sa i går at noen ganger trenger man bare en venn som sier hvor sinnsykt stygg sminke du har, i overført betydning hvor sinnsykt repeterende og forutsigbar denne kafeen blir. Og vi tar jo Operah's ord for god fisk, gjør vi ikke.

Her er jeg altså, en god venn som forteller dere hvor utrolig kjedelige dere er til tider.

Lenke til kommentar
Poenget er ikke å komme her og bitche, men Operah sa i går at noen ganger trenger man bare en venn som sier hvor sinnsykt stygg sminke du har, i overført betydning hvor sinnsykt repeterende og forutsigbar denne kafeen blir. Og vi tar jo Operah's ord for god fisk, gjør vi ikke.

Her er jeg altså, en god venn som forteller dere hvor utrolig kjedelige dere er til tider.

Du er homo, din bers.

Lenke til kommentar
[qoute]

helst ikke få meg deaktivert men vis du føler for det så bare gjør det ^^ :)

[/qoute]

:)

Driver han og truer deg osv.?

eller er det bare 14 åring på kola syndromet:P

enig i det Lars sier: Oppfør deg!!

Til Super-Hassan.

Ja kan vel kalle det truing, men blir ikke akk rett du :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Nå skal jeg snart hive skillingsboller i ovnen ^^ Vurderer å lage kakao til meg og pus som vi kan ha til bollene. :love:

Edit: Leif er en jævel

Endret av Slettet+5132
Lenke til kommentar

Du er homo, din bers.

Agh! Det er.. upåklagelige argumenter! :)

Fluesopp;

Det er jo selvfølgelig ikke mulig å gå ut i fra ut i fra hvordan noen er i virkeligheten fra hvordan de oppfører seg online, akkumulert gjennom månedsvis av lurking, kommentering og tankegang - men hva annet skal jeg gå ut i fra? Det her er ikke noe personangrep, heller ikke noen reform for å gjøre kafeen sånn som jeg vil ha den. Men noe som kunne vært så bra for alle blir i stedet lukket inne. Det er vel ikke unektelig, det..?

Endret av BiNko
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...