Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Eller som kjæresten til ei venninne av meg gjorde. Hun satt i stolen og klagde over at hu var forkjøla og frøs. Så han løfta like godt hele stolen med dama oppi og flytta henne nærmere varmeovnen.

En ekte hverdags (tøffel)helt.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Siste nytt ang. Hassan saken :p

ite patetisk du da! haha fy faan nabb du er ass! de har jo faen ikke sett hva du har skrevet for faen nå må du sjærpe deg!! fy faan jævla forpulte tosk!! si ifra til mod gidder ikke være her med slike patetiske idioter som deg ass!!!

Torsk Ja den var jo fin :)

jeg kalte deg nabb bare tåler du ikke det når det er et spill så er du faen meg så patetisk å barnslig som det går ann å bli fy faan tenk å legge ut en melding på et diskusjons forum bare for å vise meg det. du skal liksom være 14 mere 10 eller maks 11 år gammel sånne fakte har du din jævla patetiske idiot!!!

Jeg lo :!:

Kan du spøøre han om han hadde pratet sånn til noen in the real life også?

Han sier sikket ja da, men :roll:

Sånne har jeg lyst og gi litt spank på stompen. THE OLD STYLE.

Er ikke for vold, derfor tr vi stompen, bare sånne småklask for og gjøre han flau.

som man filmer ogl egger ut på youtube...Hassan get owned by a 2 meter high troll :!:

Lenke til kommentar
Strengt tatt er vel jeg den som stod på siden og ignorerte, merk fortid. Det vil si, dersom disse gruppene vi så freidig påstår vi kan plassere folk i teller, da; noe vi selvsagt ikke kan og de ikke gjør.
Synd, jeg syntes nemlig du var inne på noe der.
Lenke til kommentar
du skal liksom være 14 mere 10 eller maks 11 år gammel sånne fakte har du din jævla patetiske idiot!!!

Jeg skjønte ikke hva det betydde, noen som kan forklare? :cry:

"Er du 14 år? Du virker mer som en 10-åring, maks 11 år (...) "

Ahh takk :)

svar litt tregere da din jævla taper faan!! få meg deaktivert nå for uthenging så litt mere på forumet pass deg sånn at det ikke blir uthenging der nå jeg hater faktisk hans oscar men når jeg begynte på ny skole ble det bare hassan sikker tfordi den første jeg ble venn med var en russer som het nikita^^(gutt) ;)

men sorry men du kan passe på deg selv lit mere!!!

Jeg ler mer og mer for vær gang :)

Lenke til kommentar
du skal liksom være 14 mere 10 eller maks 11 år gammel sånne fakte har du din jævla patetiske idiot!!!

Jeg skjønte ikke hva det betydde, noen som kan forklare? :cry:

"Du skal liksom være 14, men er mer 10 eller maks 11 år gammel, sånne fakta har du din jævla patetiske idiot!!!"

elns.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...