fargoth Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 TanDaMann, underforstått. Ignorer driten min, jeg bare kverulerer for å få folk ut av det samme mønsteret de kjører seg fast i. Igjen. Oooog igjen.Hvilket av de to alternativene identifiserer du deg selv med? Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Jeg har vondt i halsen!!! Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Han er norsk og kaller seg Hassan93, hva slags folk gjør sånn? Mange nordmenn som heter Hassan, da. han heter vist Hans Oscar -.-* Han henger sikkert bare med utlendinger, og har fått et kjæle navn av dem, sånn at han passer mer inn You made my day :!: Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 You made my day :!: seriøst? Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 You made my day :!: seriøst? Helt sant Lenke til kommentar
binko Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 TanDaMann, underforstått. Ignorer driten min, jeg bare kverulerer for å få folk ut av det samme mønsteret de kjører seg fast i. Igjen. Oooog igjen.Hvilket av de to alternativene identifiserer du deg selv med? Strengt tatt er vel jeg den som stod på siden og ignorerte, merk fortid. Det vil si, dersom disse gruppene vi så freidig påstår vi kan plassere folk i teller, da; noe vi selvsagt ikke kan og de ikke gjør. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 BiNko, hva er det jeg sier? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 (endret) Ang snabbgrabbar, de vitsene var jo slappere enn fiseringen til bestefar. Endret 19. april 2009 av Bytex Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Jeg har vondt i halsen!!! Jaha. Hva skal vi gjøre med det? Forventer du at vi skal komme hjem til deg og gi deg ufortjent helsebehandling? Hva? Syns du det? Jesus, skjerp deg. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Så det i går faktisk. Mamma kjøpte dvden fordi lillebror er syk, så vi endte opp med å se det. ganske moro, selv om Antonsen og gutta er mer mine norske favs. Jeg har vondt i halsen!!! Jaha. Hva skal vi gjøre med det? Forventer du at vi skal komme hjem til deg og gi deg ufortjent helsebehandling? Hva? Syns du det? Jesus, skjerp deg. Sinna eller? Lenke til kommentar
Turbopusn Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Han er norsk og kaller seg Hassan93, hva slags folk gjør sånn? Mange nordmenn som heter Hassan, da. Da er de ikke nordmenn. Da er de innvandrere. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Va sa du? Murra di er ei hura! Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Jeg har vondt i halsen!!! Jaha. Hva skal vi gjøre med det? Forventer du at vi skal komme hjem til deg og gi deg ufortjent helsebehandling? Hva? Syns du det? Jesus, skjerp deg. Why not? Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Jeg har vondt i halsen!!! Jaha. Hva skal vi gjøre med det? Forventer du at vi skal komme hjem til deg og gi deg ufortjent helsebehandling? Hva? Syns du det? Jesus, skjerp deg. Ja, det synes jeg absolutt er på sin plass. Litt ordentlig forum-behandling hadde passet ypperlig nå, men siden det ikke ser ut som om det er aktuelt, så får jeg heller bare legge meg... Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Da er de ikke nordmenn. Da er de innvandrere. Hva er en nordmann da? Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Vi kunne jo kanskje bakt boller, laget litt kakao og lest høyt fra FHM til han da. Lenke til kommentar
binko Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 BiNko, hva er det jeg sier? Jeg eh.. Hæ? Du sier? Du får kikke tilbake og se.. Vet ikke helt jeg. Eller? Nå blei jeg litt satt ut, tatt på fersken om du vil. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Vi kunne jo kanskje bakt boller, laget litt kakao og lest høyt fra FHM til han da. Jaaaa. Snill du Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Siste nytt ang. Hassan saken ite patetisk du da! haha fy faan nabb du er ass! de har jo faen ikke sett hva du har skrevet for faen nå må du sjærpe deg!! fy faan jævla forpulte tosk!! si ifra til mod gidder ikke være her med slike patetiske idioter som deg ass!!! Torsk Ja den var jo fin jeg kalte deg nabb bare tåler du ikke det når det er et spill så er du faen meg så patetisk å barnslig som det går ann å bli fy faan tenk å legge ut en melding på et diskusjons forum bare for å vise meg det. du skal liksom være 14 mere 10 eller maks 11 år gammel sånne fakte har du din jævla patetiske idiot!!! Jeg lo :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg