Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
det driter jeg jeg taper ikke det er du som er helt tom i skallen driter i skrivefeilene mine! skriver som jeg vil å du bestemmer faen ikke over meg xD lol så stikk xD det er et spill og nei jeg sa nabb og du som begynte å diskutere så tenk litt før du snakker din jævla nabb xD haha!

Patetisk :thumbdown:

Lenke til kommentar
det driter jeg jeg taper ikke det er du som er helt tom i skallen driter i skrivefeilene mine! skriver som jeg vil å du bestemmer faen ikke over meg xD lol så stikk xD det er et spill og nei jeg sa nabb og du som begynte å diskutere så tenk litt før du snakker din jævla nabb xD haha!

Fy F.

Lenke til kommentar

Glad i seg selv eller?

Lenke til kommentar

Glad i seg selv eller?

Han er norsk og kaller seg Hassan93, hva slags folk gjør sånn?

Lenke til kommentar
Nå presenterer du faktisk de to gruppene som et ultimatum - hvor det settes spørsmål ved hvilken av de som er best, uten å faktisk påpeke at det finnes flere enn de to nevnte... Vel?

EDIT: Så å regne det at du satte 'stort sett' som en fallskjerm fungerer vel ikke bra i denne sammenhengen, mener jeg.

Den tredje gruppa er selvfølgelig de som ikke gjør noen av de delene. Med formuleringen som står nå utelukker jeg at du er i den gruppa, noe som strengt tatt var meningen, selv om det ikke nødvendigvis er sant. Poenget mitt var uansett at jeg er lei av innlegg som det jeg opprinnelig svarte på. Hvis du synes at det virker som jeg dømmer folk for fort er jeg enig med deg i dette tilfellet. :)

Lenke til kommentar
Han er norsk og kaller seg Hassan93, hva slags folk gjør sånn?

Sannsynligvis en som heter Hassan og er født i 93. Pur gjetning her altså.

Den sitter som ett skudd. I hvert fall første gang.

Pffaa-haha.

Sihihitter.. som.. ppff.. et SKUDD! HÆ!

EDIT: TanDaMann, underforstått. Ignorer driten min, jeg bare kverulerer for å få folk ut av det samme mønsteret de kjører seg fast i. Igjen. Oooog igjen.

Endret av BiNko
Lenke til kommentar
Uff. Sånne mennesker hører til på skolen der lærerne gir de stram oppfølgingg og jeg bryr meg ikke omm skrivefeiol jeg skirver akurat som jeg vil. XDXDXDXD lolzass.

Vent nå litt. Her virker det som du skriver at norske skoler har stram oppfølging. Og ofte, som D. Smurf sier, følger de tett opp - i motsetning til skolene, altså - oppførselen de viser onlinezors.

(Med andre ord, jeg kan ikke forda dem jeg heller).

Endret av BiNko
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...