CypheroN Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Programvare er tilbake! Treig..? nja nja Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 det driter jeg jeg taper ikke det er du som er helt tom i skallen driter i skrivefeilene mine! skriver som jeg vil å du bestemmer faen ikke over meg xD lol så stikk xD det er et spill og nei jeg sa nabb og du som begynte å diskutere så tenk litt før du snakker din jævla nabb xD haha! Patetisk Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 HAHAHA. Alltid artig med sånne folk. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 det driter jeg jeg taper ikke det er du som er helt tom i skallen driter i skrivefeilene mine! skriver som jeg vil å du bestemmer faen ikke over meg xD lol så stikk xD det er et spill og nei jeg sa nabb og du som begynte å diskutere så tenk litt før du snakker din jævla nabb xD haha! Patetisk Fy F. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 HAHAHA. Alltid artig med sånne folk. Fyren er 15 år, Sånne burde ikke få lov til å leve Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 det driter jeg jeg taper ikke det er du som er helt tom i skallen driter i skrivefeilene mine! skriver som jeg vil å du bestemmer faen ikke over meg xD lol så stikk xD det er et spill og nei jeg sa nabb og du som begynte å diskutere så tenk litt før du snakker din jævla nabb xD haha! Patetisk Glad i seg selv eller? Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 det driter jeg jeg taper ikke det er du som er helt tom i skallen driter i skrivefeilene mine! skriver som jeg vil å du bestemmer faen ikke over meg xD lol så stikk xD det er et spill og nei jeg sa nabb og du som begynte å diskutere så tenk litt før du snakker din jævla nabb xD haha! Patetisk Glad i seg selv eller? Han er norsk og kaller seg Hassan93, hva slags folk gjør sånn? Lenke til kommentar
TanTheMan Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Nå presenterer du faktisk de to gruppene som et ultimatum - hvor det settes spørsmål ved hvilken av de som er best, uten å faktisk påpeke at det finnes flere enn de to nevnte... Vel? EDIT: Så å regne det at du satte 'stort sett' som en fallskjerm fungerer vel ikke bra i denne sammenhengen, mener jeg. Den tredje gruppa er selvfølgelig de som ikke gjør noen av de delene. Med formuleringen som står nå utelukker jeg at du er i den gruppa, noe som strengt tatt var meningen, selv om det ikke nødvendigvis er sant. Poenget mitt var uansett at jeg er lei av innlegg som det jeg opprinnelig svarte på. Hvis du synes at det virker som jeg dømmer folk for fort er jeg enig med deg i dette tilfellet. Lenke til kommentar
binko Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 (endret) Han er norsk og kaller seg Hassan93, hva slags folk gjør sånn? Sannsynligvis en som heter Hassan og er født i 93. Pur gjetning her altså. Den sitter som ett skudd. I hvert fall første gang. Pffaa-haha. Sihihitter.. som.. ppff.. et SKUDD! HÆ! EDIT: TanDaMann, underforstått. Ignorer driten min, jeg bare kverulerer for å få folk ut av det samme mønsteret de kjører seg fast i. Igjen. Oooog igjen. Endret 19. april 2009 av BiNko Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Nopros, pass på at det ikke blir uthenging nå. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 (endret) Han er norsk og kaller seg Hassan93, hva slags folk gjør sånn? wat? Endret 19. april 2009 av The Prophet Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Han er norsk og kaller seg Hassan93, hva slags folk gjør sånn? Mange nordmenn som heter Hassan, da. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Sånn er det når man slipper 14-15 åringer på nett og de tror de er kongen på haugen :!: Og hvis du møter de i virkligheten så hadde de aldri sagt noe sånt til deg i ansiktet. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Uff. Sånne mennesker hører til på skolen der lærerne gir de stram oppfølgingg og jeg bryr meg ikke omm skrivefeiol jeg skirver akurat som jeg vil. XDXDXDXD lolzass. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Han er norsk og kaller seg Hassan93, hva slags folk gjør sånn? wat? Nei, han er nordmann. Foreldrene hans er også 100% norske. Han har ikke noen etnisk bakgrunn i det hele tatt. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Sånn er det når man slipper 14-15 åringer på nett og de tror de er kongen på haugen :!: Og hvis du møter de i virkligheten så hadde de aldri sagt noe sånt til deg i ansiktet. Det er ikke min erfaring Verken fra Orkdal, Trondhjem eller Steinkjer. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Han er norsk og kaller seg Hassan93, hva slags folk gjør sånn? Mange nordmenn som heter Hassan, da. han heter vist Hans Oscar -.-* Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Gir mere ztreet credz å ha pakistansk-aktig navn fordi alle de tøffe kara er ikke norske ikkzant. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Han er norsk og kaller seg Hassan93, hva slags folk gjør sånn? Mange nordmenn som heter Hassan, da. han heter vist Hans Oscar -.-* Han henger sikkert bare med utlendinger, og har fått et kjæle navn av dem, sånn at han passer mer inn Lenke til kommentar
binko Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 (endret) Uff. Sånne mennesker hører til på skolen der lærerne gir de stram oppfølgingg og jeg bryr meg ikke omm skrivefeiol jeg skirver akurat som jeg vil. XDXDXDXD lolzass. Vent nå litt. Her virker det som du skriver at norske skoler har stram oppfølging. Og ofte, som D. Smurf sier, følger de tett opp - i motsetning til skolene, altså - oppførselen de viser onlinezors. (Med andre ord, jeg kan ikke forda dem jeg heller). Endret 19. april 2009 av BiNko Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg